Stingray
תסיקו מזה מה שאתם רוצים.

מפלצות

Stingray 30/06/2014 1759 צפיות 15 תגובות
תסיקו מזה מה שאתם רוצים.

ביער יש מפלצות. אומרים שהן יטרפו אותך כדי שלא תלך לחפש אותן. אבל אין לך סיבה להקשיב, כי זה מפחיד. ובני אדם עושים כל דבר מפחיד, ואני הרי בת אדם. אבל כשבני אדם מפחדים, הם מבועתים. הם לוקחים מצפנים, פנסים, מפות רק כדי לא להיאבד עמוק יותר אל בין זרועותיה של מפלצת. ככה הם נופלים לידיה של מפלצת אחרת.
גם בבית יש מפלצות. אומרים שהן יטרפו אותך כדי שתלך לישון. אבל אין לך סיבה להקשיב, כי ברור שאין מפלצת מתחת למיטה. ככה אומרים לך. אבל גם אומרים לך שיש. למי צריך להאמין?
אומרים שיש מפלצות מאחורי הדלת, כדי שלא תפתח אותה ותגלה את האמת מאחוריה. אחת מסתתרת מאחורי כל דלת סגורה, ואחרת מאחורי דלת פתוחה. אומרים שהן שם כדי שלא תשכח לסגור את הדלת אחריך. הן נמצאות בכל מקום, כי אומרים לך. במדף השמאלי הגבוה מעל צנצנת הסוכר, מתחבאות בין התיקים והצעיפים הרבים שעל עמוד הכובעים, בחרך הצל מאחורי הטלוויזיה. אולי הבית הוא מפלצת אחת גדולה. את זה לא אמרו לך, כדי שלא תברח מהבית.
גם בפנים יש מפלצות, ככה אמרת לעצמך כדי שתפחד. ויש לך סיבה לפחד, כי זה מפחיד. כבר שכחת מה מפחיד באמת. אמרת שהן רבות. כאלה ששוכנות במחשבות שלך, כאלה שמסתתרות בזיכרונות. כאלה שמתהוות בתוך ליבך. בתוך הרגשות שלך.
אולי אני היא מפלצת אחת גדולה.
ואם אני מפלצת, מה יש לי לפחד מהיער?


תגובות (15)

את גאונה =)

30/06/2014 20:18

הרשי לי לצטט את אחת מחכמות הדור:
"את גאונה =)"
-גלי

30/06/2014 20:56

אני לא בטוחה מה אני מסיקה מזה, אבל זה יפה.

01/07/2014 08:34

אהבתי.

01/07/2014 08:38

מסכימה גם גלי, את פשוט גאונה, איזה כתיבה יפה, איזה נושא מדהים, אני מאוד מאוד אהבתי ♥

01/07/2014 09:02

זה נכון אני הסקתי מזה שאנחנו מושפעים מהחברה כאילו בעוד מלא דברים חוץ ממפלצות דמיוניות אל תשאלי אותי למה

01/07/2014 09:07

אוקיי. אין לכם מושג מה עברתי כדי להודות לכם כרגע.
כנראה העולם פשוט שונא אותי. או את הקטע הזה. או שהוא סתם שונא אקראית דברים. גם אפשרות.
בכל מקרה, אני חושבת שאפשר להוציא מזה (ומכל דבר, בעצם) הרבה דברים שבכלל לא התכוונתי אליהם. אבל כן התכוונתי לתובנה של אות קין.

אז, נגיע לעיקר:
תודה רבה רבה לכולכם!

01/07/2014 21:11

חחחח גם אני יאמר את זה – את גאונה יש לך כתיבה מדהימה וסיפורים ממש יפים ובזכותך אני כותבת עכשיו יוצר טוב ועם פסיקים והכל…
והתחלתי סיפור חדש ומאוד אשמח עם תוכלי לעזור לי בו כמונשעזרת לי בסיפורי בריונות (:

02/07/2014 09:02

תודה רבה גם לך :)
(יאמר=אומר, אולי שכחת ;P)

02/07/2014 12:59

אני אמממ… חושבת שהכי אהבתי את המשפטים האחרונים, כי הם נכונים לגבי.
אני מפלצת קטנה :(

02/07/2014 13:11

המפלצות שאני התכוונתי אליהן הן, בין היתר, דברים שמונעים מאיתנו לעשות משהו. דברים שמפחידים אותנו.
מעניין לדעת איך כל אחד מתאר את המפלצות.
אבל אני לא מסכימה איתך ספיר, את לא מפלצת

02/07/2014 13:25

יואווו סיפור מושלם יש לך כתיבה מדהימה וקראתי ב-קצת עלי- וניראה לי אני יודעת את הגיל שלך אמרת שאת במשצים אז את או כיתה ח או ט יותר הגיוני ח כי בכיתה ח מתחילים עם המשצי״ם כן כן גם אני משצית ולפחות תאמרי לי (בסוד?) עם זה הגיל שלך?

05/07/2014 22:46

    תודה D:
    אני לא יודעת אם הוא מושלם, אבל תודה בכל מקרה :)
    אני לא במשצ"ים, אבל אני מכירה אנשים שהם במש"צים והם אמרו לי שאחת שם מדברת ככה. אני שונאת טיולים, אז אין מצב שהייתי הולכת לשם ><"
    *אם זה הגיל שלי? אני כמעט-הכי קטנה בכיתה שלי, אז גם אם הייתי אומרת היית חושבת שאני קטנה בכיתה.

    05/07/2014 23:44

אוח נו איזה רעה עכשיו אני מסוקרנת מה הגיל של -.-

06/07/2014 09:31

חחחח חמוד ואהבתי. אולי הייתי מעט משנה את זה למעט יותר קצר

27/10/2014 19:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך