מרוגז קלות
מבוסס (למחצה) על הסיטואציה שבה אני נמצא כרגע. תהנו.

מצלמה

מרוגז קלות 17/02/2015 952 צפיות 6 תגובות
מבוסס (למחצה) על הסיטואציה שבה אני נמצא כרגע. תהנו.

אור אחרון של השמש הגוועת מתעקש לפלוש אל החדר החשוך.
עשן הסיגריה מסתלסל באוויר, ואני מתבונן בצורות המעניינות שהוא יוצר. המאפרה שלידי מלאה בשאריותיהן של הסיגריות הקודמות, קורבנות התאווה שלי. החדר מבולגן, ואותו אור שמש עקשני מאיר בגרוטסקיות ספרים זרוקים ולכלוך מפוזר.
הרוח שורקת בשקט בחוץ, עוברת בין העלים. כמה טיפות גשם ניתכות על החלון, משאירות עליו כתמים קטנים ושקופים.
מדי פעם אני מסתכל אחורה, אל חלל החדר החשוך. יש לי תחושה עזה של אי נוחות, כאילו איזו מפלצת תזנק עלי מתוך הצללים הרדודים מדי לשם כך. הכסא עליו אני יושב הוא נוקשה, על אף הריפוד שלו. אור צהוב נדלק בחלונות שמולי, פוגם בהרמוניה המוזרה שנוצרה בעודי מקשיב לשקט. אני מועך את הסיגריה במאפרה, ופתיל אחרון של עשן נמוג באוויר.


תגובות (6)

אהבתי, אבל..
מה הפואנטה כאן?

17/02/2015 19:16

זה נחמד, אבל קצת חסר פואנטה (לדעתי). והאמת שגם קצר לטעמי אבל זו כבר בחירה שלך.

17/02/2015 22:17

זה תיאור מדויק ביותר לריקנות פנימית.
אהבתי מאד.

17/02/2015 23:21

אהבתי אבל, אין פואנטה ואי אפשר לדמיין מה קורה. זה קצת כמו לקרוא מאמר מידעי. זה פחות קטע סיפורי. אהבתי את התיאור של רגע בודד אבל זה דרוש שיפור.

18/02/2015 13:28

בעקרון הקטע הזה הוא נטול פואנטה בכוונה. זה בעצם מין הנצחה של רגע – בלי רגשות מעורבים, רק אובייקטיביות טהורה של צופה. לכן קראתי לזה "מצלמה".

19/02/2015 16:30

הייתי יורדת שורה באיזה משפט אחרון כדי לתת לזה נימה של סיום
אחרת זה מרגיש קטוע מקטע נרחב הרבה יותר
בשביל להבין שזו הפואנטה ושלא באמת מדובר על 'כלום'

27/02/2015 22:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך