מקרה מיוחד בחייו של פורץ מצוי (סיפור מתחילת ימי הקורונה)

14/01/2022 413 צפיות אין תגובות

הוא היה פורץ ותיק ומנוסה. שנים התפרנס מפריצה לבתים, לקיחת חפצי ערך ומכירתם לאנשי קשר שהכיר. אף אחד לא ידע שזה עיסוקו כי מעולם לא נתפס וגם כי היה לו מקצוע מכובד שהתהדר בו וטיפח אותו. הוא היה אסטרונאוט ועבד בצוות שהיה טס לחלל לתקופות ארוכות. שם בדק הסתגלות נפשית וגופנית של האדם בשהייה בחלל לתקופות ארוכות.
אף אחד לא ידע שהאסטרונאוט המכובד שהתארח בעשרות ראיונות בטלוויזיה, מתארח בבתים של עשירים ומפורסמים, ללא ידיעתם וחי על חשבונם.
וכך קרה שבתחילת 2020, יצא למשימת מחקר לחלל למשך מספר חודשים. האסטרונאוט וכל הצוות טסו למקום מרוחק שלא היה בו קשר רציף לכדור הארץ ולא היה מעודכן בכל מה שקורה כאן. לאחר שהיה של מספר חודשים, חזר האסטרונאוט ונחת בארץ.
הוא הגיע לעת ערב וכבר ברדתו מהחללית הרגיש צורך בלתי נשלט לבקר באחד מבתי העשירים שהכיר. כהרגלו, חנה במרחק של שני רחובות מהיעד, לקח איתו תיק עם כלי פריצה והלך בצעדים בטוחים לבית המוכר, תוך כדי שריקת מנגינה שמחה.
הרחוב היה שקט באופן מוזר, מכוניות כמעט שלא נראו בכביש, אנשים בכלל לא ראה ולא הבין מה קורה. כל זה לא מנע ממנו להמשיך בתוכנית. אולי יש אירוע חשוב שמרתק את האנשים לבתיהם, אולי משחק כדורגל?, היו דברים כאלו בעבר.
הגיע לבית הגדול, שם על פניו את המסכה הגדולה שהייתה הסמל המסחרי שלו, הקיף את הבית ונכנס לחצר דרך פתח שעשה פעם בגדר. "אתם מתרשלים באבטחה" חשב לעצמו. "עברה שנה מהפריצה הקודמת והם עדיין לא תיקנתם את הגדר".
הגיע לחלון בבלחיצה מדויקת עקר את הסורגים ממקומם ונכנס פנימה.
הפורץ הרגיש בחוש המקצועי שלו שבעלי הבית לא יצאו כפי שחשב, אבל החליט לקחת לעצמו מספר מתנות.
כשהתיק שלו היה מלא מכל טוב, יצא מהחלון, הרכיב חזרה את הסורגים הוריד את המסכה ויצא בהליכה רגועה ושלווה כשהתיק תלוי על הכתף.
כשהגיע לרחוב, עצרו אותו שני שוטרים ושאלו בקול תקיף: איפה המסכה, למה אתה בלי מסכה?" הוא לא הבין ומרוב בלבול פלט: חבשתי את המסכה כשהייתי בבית ההוא, עכשיו לא צריך. לשוטרים זה נראה חשוד והם בקשו לבדוק מה יש לו בתיק ואז התגלה כל השלל.
לאחר חקירה קצרה הבינו השוטרים שיש כאן פורץ ועצרו אותו.
במעצר, כשראה שכולם עם מסכות הבין שהוא כנראה היחידי שלא ידע על המגיפה ועל חובת חבישת מסכה.
עכשיו הוא בחדר קטן עם סורגים שלא מתפרקים בקלות. החלל היחיד שנותר לו הוא חדר בגודל שני מטר על שני מטר.
#כל_הזכויות_שמורות_למתי_גוטמן


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך