ליאנוש
כתבתי את הדברים בגלל שיש פה מריבה,שגורמת לאנשים לרצות להפסיק להיות באתר,אני אוהבת את האתר,ואני אהבתי את הסיפורים של האנשים שפורשים,ואני לא רוצה שזה ימשיך ככה.

מריבה

ליאנוש 11/06/2012 1238 צפיות 3 תגובות
כתבתי את הדברים בגלל שיש פה מריבה,שגורמת לאנשים לרצות להפסיק להיות באתר,אני אוהבת את האתר,ואני אהבתי את הסיפורים של האנשים שפורשים,ואני לא רוצה שזה ימשיך ככה.

מריבה קטנה,גוררת אנשים,חלקם מביטים,כמו עומדים במעגל,צופים מהצד ולא מתערבים. חלקם משתתפים,לפעמים מרצון לפעמים בגלל שמערבים אותם. כואב לראות את אלה שבתוך המעגל,מוציאים את מה שרוצים לומר בצורה מכוערת ומגעילה,לעיני כולם.אבל את אלה שעושים את המעגל,שנותנים להם את הבמה,אנחנו הם אלה שצריכים להתבייש,כי דווקא אנחנו לא התערבנו,לפני שהיו נפגעים,פגועים,פצועים,לפני הכל. אנחנו היינו צריכם להפריד,לתת לדבר להירגע,בין אם זאת קטטה ברחוב לבין כאן,באתר שלנו,בתגובות. אנחנו לא צריכים להפנות אצבע מאשימה,ולא צריכים להגיב לאלה שהפנו לנו אצבע מאשימה. אנחנו באתר במטרה אחת,כולנו באתר הזה למטרה אחת: לכתוב סיפורים ושאנשים יקראו את הקטעים שאנחנו כתבנו. איך מאתר של סיפורים הפכנו לאתר של מריבות? חבל שלמריבה הזאת יש הרבה קורבנות והרבה עזיבות,כי לא ככה זה צריך להיות.


תגובות (3)

הבנתי שזה קשור לרצון שלי לפרוש. זה ריגש אותי, כמו כל התגובות וההודעות מכם, וגם- כשפניתי לידיד שלי שהוא לא מהאתר לעזרה הוא שיכנע אותי להישאר. אז אני נשארת. ולא אפרוש לעולם.

12/06/2012 10:43

אני ממש שמחה קרן :) אני מאוד אוהבת את הסיפורים שלך,ואני ממש שמחה שאת נשארת ומקווה שתכתבי עוד הרבה <3

12/06/2012 11:47

גם אני מאד שמחה קרן כי נישארת ואת ליאנוש כל הכבוד לך כי את מבקשת בצורה מאד מכובדת ומשכנעת לא לעזוב – הכתיבה שלך מושלמת ברכות כי הצטרפת לאתר ממני בקי ♥♥♥♥♥

27/06/2012 12:52
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך