משולש ורוד

hall of fame 07/05/2015 1127 צפיות תגובה אחת

בכל יום הגרמנים הרגו יותר ויותר אנשים. אנשים לא יצאו לרחובות מחשש על חייהם. יהודים ולא יהודים היו נקטלים כאחד…
ג'וזף צפה בחדשות,וחשב בליבו: שבטח אף אדם מחוץ קוטלי אירופה לא באמת יודע מה הולך כאן.
לפני חודש ג'רמאיה נלקח ע"י החיילים. הוא היה שולח לו מכתבים לפני שנשלח למחנות הריכוז.
"שמעתי את החייל אומר שבעוד שבוע נעלה על רכבת למחנה בשם זקסנהאוזן. הרבה אומרים שזה מחנה עבודה חדש כדי להעביר לפה את היהודים,אבל אני יודע שגם היהודים שיעברו הנה ואנחנו שנעבור לזקסנהאוזן נמצא את מותינו בעוד שבוע. שמעתי שבזקסנהאוזן מת סטפן רובצקי,ראש ממשלת צרפת,ג'ק צ'ירצ'יל. גיבורים מחתרתיים.
החיילים לקחו את כספינו,ואת הבגדים,ועקרו את שיני הזהב מפי כמה אנשים כאן. הלבישו אותנו במכנסים וחולצה מפוספסים שחור לבן,עם טלאי משולש ורוד ,הפוך. חובה לישון בביגוד מלא. חובה לישון עם ידיים מחוץ למיטה. לפני שבוע הגיע רופא דני ששמו ורנט. הוא לקח מספר בחורים שהשתילו להם משהו בשם טסטרון. הם חושבים שאפשר לרפא את זה.
זה כנראה יהיה המכתב האחרון שאני אכתוב לך. אני לא אוכל לשלוח יותר מכתבים דרך נהג המשאית שמגיע הנה פעם בשבוע כדי להביא חומרי גלם לעבודה. אז יש לי מספר בקשות שאני רוצה שתקיים בשבילי. שא לך אישה,למד לאהוב אותה,תולידו ילדים,ובשום פנים ואופן אל תתאבל עלי. "
לאחר שבועיים ג'וזף כבא לא ציפה למכתב מג'רמאיה. הוא חשב על מה שכתב לו. אילו הן בקשותיו האחרונות ממני-חשב בליבו. הוא ביקש ממני לשאית אישה. זה לא היה קשה. מפני שג'וזף היה בחור נאה במיוחד. גבוה,מוצק,חכם ואינטיליגנט,שידע לנגן על פסנתר,ולבשל מצוין. הוא ביקש ממני לאהוב אותה. איך?
ג'וזף היה ידוע בצינתו כלפי אנשים שמעולם לא הכיר,או הרגיש כלפיהם רגש כלשהו.
לעומתו ג'רמאיה היה כריזמטי,ומצליח להתחבב על כל אחד. היה לו חיוך רחב,וצחוק מתגלגל.
ג'וזף כעס,והיה מיואש. הוא ידע מדוע ג'רמאיה היקר ביקש ממנו בקשות אלו. הוא רוצה להציל את חייו של ג'וזף.
השכנים תמיד חשדו בשניהם,והתפלאו תמיד לראות גבר נאה כג'וזף בלי בחורה נאה כמותו לצידו. מישהו במוקדם או במאוחר ילשין. בדיוק כמו שמישהו הלשין על ג'רמאיה.
ומדוע זה? כל הרוע,האכזריות,ושפיכות הדמים הזאת לחינם!
ג'וזף ידע את התשובה,אבל לא הפסיק לשאול את עצמו אותה. בכל פעם ששאל אותה,התנגד במחשבותיו לתשובה. אבל לאחר שקרא את מכתבו האחרון של יקירו,ענה לעצמו סוף-סוף.
מפני שלהיות הומוסקסואל זה מסוכן. רק מפני שהוא…אני… הומוסקסואל.


תגובות (1)

אז והיום….

11/05/2015 13:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך