yarden10
קטע למחשבה :)

משועממים

yarden10 01/07/2013 975 צפיות 3 תגובות
קטע למחשבה :)

בזמן האחרון אני נחשפת לעניין הזה יותר, אני מגלה בעצמי עד כמה זה קשה לא למות מהשעמום הזה שנמצא בכל מקום. רק יצאנו לחופש והיו לי תקוות גדולות, חשבתי לעשות, ללכת, לראות, לזוז. כל דבר. ובמקום זה? במקום זה מצאתי את עצמי יושבת מול המחשב, פלאפון, כל דבר מלבד לעשות משהו.
זה נהיה כמו שגרה, השעמום הזה בקיץ. זה משונה, איך שברגע שיצאנו מהמסגרת הזו של הלימודים נתקענו. וזה מה שאנחנו באמת עושים, לא? נתקעים.

לא הרבה בני נוער מוצאים עבודה לקיץ, מה שמוביל אותם לשעמום הזה, ולפעמים גם לעשיית שטויות:
סמים, אלימות, התעללות בבעלי חיים שידועה לכולנו, וכל זה משעמום. ולא בהכרח בחופש. תחשבו על מה שקרה בל"ג בעומר, וזה עוד לא שיא השעמום, היינו החופש הגדול. בני נוער נהנו להתעלל ביצורים המסכנים ולשמוע את יללותיהם, ולמה? כי זה מה שיש לעשות, כי מדורה רגילה לא מספיקה, כי השגרה חייבת להישבר לטובת משהו חדש.

מסקר שערכה הרשות למלחמה בסמים, עולה כי 70 אחוזים מבני הנוער בארץ, יחפשו בחופש הגדול ריגושים חדשים, מה אלו הריגושים האלו? סמים, אלכוהול, מי יודע.
נכון, יש גם ריגושים חיוביים, תראו אותי, מנסה לזכות בעבודה שאני חולמת עליה בערך מהרגע שהצלחתי לקרוא עיתון. אבל אני מתרכזת בצדדים השליליים בכוונה, כי זה הנושא שלי נכון לעכשיו.
כי אם הייתי מתרכזת בצד החיובי, מי היה חותם שהייתם קוראים את זה?


תגובות (3)

ואווווו את כותבת כול כך נכון ויש לי כול כך הרבה דברים
להגיד לך עם היה לי זמן אז הייתי כותבת לך פה מגילה
אבל בגלל שאני צריכה ללכת ודוד שלי מעצבן אותי ( דייי קרציה נו.. חחח הוא מדגדג אותי המשוגע הזה חחח)
אותי בפעם אחרת אבל זה באמת קטעה למחשבה
אוהבת שרית
ולילה טוב

01/07/2013 14:53

זה קטע עמוק וצודק :)
אני אוהבת את זה.
ואפשר לשאול באיזה עבודה את מנסה לזכות? (סתם התעניינות..)

03/07/2013 13:45

יש תחרות שעיתון 'ידיעות אחרונות' מארגן שבה הזוכים יזכו לסקר את אירוע הקיץ של 'קוקה קולה' אחרי שעברו הדרכה במערכת העיתון :)
האמת היא שאני לא בטוחה שזה חכם לכתוב על התחרות הזו באתר שיש בו כל כך הרבה ילדים מוכשרים… אבל שיהיה.
שמחה שאהבתן! :):)

04/07/2013 08:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך