לאסתםמישהי
אם ישנו קורא המכיר טוב את קהילת הטווסים ושם לב לטעות כלשהי בסיפורי לגביהם, הזרקור מופנה אליו והוא מוזמן להעמיד אותי על טעותי. אינני רוצה חס וחלילה, לפגוע בקהילה נכבדת זו. לילה טוב.

משחק החיקוי

לאסתםמישהי 10/09/2016 942 צפיות 14 תגובות
אם ישנו קורא המכיר טוב את קהילת הטווסים ושם לב לטעות כלשהי בסיפורי לגביהם, הזרקור מופנה אליו והוא מוזמן להעמיד אותי על טעותי. אינני רוצה חס וחלילה, לפגוע בקהילה נכבדת זו. לילה טוב.

"היי! אלינור את באה?" קוראים לה.
"גררר!" נקבת הטווס קוראת לו.
היא נכנסת לכיתה דרך הדלת באטיות מלכותית, מחפשת את אלה שקראו לה.
הטווס מביט לצדדים, תר אחר הקול המוכר והאהוב.
כאשר עיניה מוצאות את הקוראים היא מזדקפת ומבליטה את חזה מעורר הקנאה.
הוא רואה את אשתו הטווסת ולבו מתמלא שמחה וגאווה. הוא מנפח את חזו ומסתכל על כולם מלמעלה.
היא מעפעפת בעיניה, מקרינה אצילות טבעית ומתחילה ללכת בזמן שכל העיניים מופנות אליה, צעד אחר צעד.
הטווס מנענע את ישבנו הפלומתי ופורס את נוצותיו המרהיבות לעיני כל ופותח בצעדים עדינים לעברה.
אין זע ואין נע בחדר. המלכה ממגנטת את כולם אליה ואין ביכולתם לעשות דבר נגד כוחה החזק.
כל הטווסים הפשוטים מפנים את דרכו של הטווס מעורר היראה ונועצים מבט בצפייה לראות מה יקרה.
נער קטן מפנה את מקומו לדמות הנערצת ואלינור מתיישבת בחינניות אין קץ במקומה החדש והבלתי מעורער.
כאשר הוא מגיע אל בת זוגתו, הם מחככים ראשיהם ושניהם – בתיאום מושלם – יושבים בנינוחות מלכותית על מצע הקש שהכינו להם.
"גררר!" חזק משתחרר מגרונו, מאושר.

"כן," אלינור אומרת במתק שפתיים. "רציתם משהו?"


תגובות (14)

הסיפור כאילו נקטע באמצע, אבל הקטע הכתוב כתוב ממש טוב עם תיאורים יפים והכל.

11/09/2016 00:38

    תודה רבה לך (: האמת שלא רציתי להמשיך כי כל מה שרציתי להראות הוא איך שהיא מחקה את הטווס כאילו היא באמת מלכה, על אף שהיא לא ועל ההשפעה שלה על כל השאר אפילו שהיא בתכלס סתם עוד אחת כמו כל השאר. הכל תלוי בגישה.
    בכל מקרה, תודה תודה

    11/09/2016 15:48

לא כל כך הבנתי מי היא אלינור.. יכול להיות שאם אשקיע מאמץ ומחשבה ואקרא את זה שוב פעם ואולי פעמיים, אולי אבין קצת יותר.
אבל חוץ מזה, התיאורים פה פשוט מושלמים!! השתפרת בטירוף ואני ממש גאה בך על זה:)

11/09/2016 17:15

    תודה תודה תודההה אין עלייך!
    וכנראה לא הזכרתי זאת, אבל כוונתי היתה שאלינור היא תלמידה בבית ספר. מיד אוסיף מילה קטנה שתסביר זאת, תודה על ההערה.
    ????????

    11/09/2016 19:07

השוואה מעניינת בין טקסי החיזור.
תיאורים טובים.
(משום מה, זה מזכיר לי את הקריין של נשיונל גאוגרפיק מסביר על 'הערס הישראלי' – חפשי בגוגל)

12/09/2016 16:06

תודה רבה, אך לא ממש התכוונתי בקטעים של הטווס לטקס חיזור, התכוונתי להכרזה שלו לשלטון על כל שאר הטווסים. הקטע שהנקבה קוראת לו הוא סתם, כי רציתי משהו מקביל לקטע של אלינור חח. בכל מקרה, תודה על ההגבה

12/09/2016 16:35

    אז בתור אחד (שכנראה) מכיר את הטווסים… פריסת הנוצות הוא כדי למשוך את הנקבה.
    (לאור מילותיך ב'רציתי להוסיף'… חחח)

    12/09/2016 17:34

    או… אני התכוונתי לומר שפריסת הנוצות הוא כדי להרשים את כל הטווסים שהוא הכי טוב ומתאים.
    בעצם, עכשיו כשאני חושבת על זה, לא ידוע לי שלטווסים יש מנהיג… נו, בתכלס אין לי מושג על טווסים חוץ מזה שלזכרים יש את הנוצות היפות כדי להרשים את הנקבות, לנקבות יש נוצות חומות ולא מרהיבות ו-זהו.
    הייתי צריכה להשקיע יותר -_-
    מסתבר שהקטע מצריך הרבה שיפור (או אפילו השמדה), אבל אני מקווה לפחות שהוא העביר את המסר שרציתי להעביר. מקווה.
    תודה על התיקון ????

    12/09/2016 17:51

איך עשית שזה יבלוט?! :O
דווקא אהבתי, יש בזה משהו מעניין… (אני לא מבינה כלום בטווסים XD)
אלינור, זה יכול להיות אחלה של שם לטווס ;)

12/09/2016 22:09

באמת אחלה שם, תודה רבה לך (:(: הבלטה עושים ככה: את כותבת ואז את ממשיכה את המשפט בלי רווח בין הסימן שמקודם למילה, וכדי להפסיק את זה את כותבת כולל ה- /!!!! בלי רווח. דוגמא : שלום לכולם!

12/09/2016 23:46

אוי שיט זה לא עשה לי! את כותבת B וכולאת אותו בחיצים < ו- > בלי רווח ואז כדי לסיים את עושה עושה אותו סימן רק לפני הB כולל החץ את שמה / ואז סוגרת עם החץ השני. מקווה שהבנת

12/09/2016 23:50

    ניסיון
    בזמן שחצי עולם צופה בנוצותיו של הטווס, החצי האחר צופה באחוריו!

    תנו לחיות!! חיות.

    12/09/2016 23:58

    חחח אחלה משפט (;
    תתחדש על הסיסמא החדשה! אני מחבבת אותה יותר מהקודמת, אם לומר את האמת.

    13/09/2016 10:19

לא הצליח. רק השורה הראשונה היתה אמורה להיות מודגשת. מתנצל על תגובת הספאם.

13/09/2016 00:00
2 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך