idomeir48
כל צרה שמגיע, עפה מהר תחת השטיח. זה רק עניין של זמן עד שיקרה משהו.

מתחת לשטיח / דוקטור לפט

idomeir48 12/04/2020 553 צפיות אין תגובות
כל צרה שמגיע, עפה מהר תחת השטיח. זה רק עניין של זמן עד שיקרה משהו.

זה היה קבוע אצלם הקטע הזה. כל פעם, לפני שהיו מגיעים אורחים, הם היו תופסים את המטטא ומעיפים זריז את כל האבק שהצטבר מתחת לשטיח בסלון.
לא היה זה בגלל מחסור בזמן, או עצלנות, אלא נטו בשל חוסר יכולתם לקחת אחריות ולעשות מעשה שלשם שינוי יראה לאחרים שהם באמת פועלים לשיפור המצב.
אחרים אינם רואים את מה שאני מתאר כאן מולכם, וככל הנראה גם לא מרגישים בכך כמעט כלל – שכן הבית נראה נקי ומסודר, ורק מעטים שמים לב לעקמומיות שנוצרה בשטיח, ולרוב גם חושבים שזה סתם עניין של זווית המבט.
אתמול קרה מקרה חמור, בו אחת האורחות שבאה עם נעלי עקב לרגליה מעדה מן הבליטה שנוצרה בשטיח ונקעה את רגלה.
עניין זה אמנם נשמע פעוט, אך יכל להיגמר רע בהרבה יותר לולא הבחנתי שהלכה לכיוון והתרעתי בפניה על הסכנה מספר שניות לפני שפגשה בה.
דיברתי איתם לאחרונה ושאלתי מה יעשו עם כל גבעת האבק שנמצאת מתחת למרבד, ואילו הם, כאילו הדבר אינו נוגע להם, פשוט שתקו והמשיכו בסדר יומם.
זה רק עניין של זמן עד שהשטיח יגרום לפגיעה קשה אף יותר, ואני כבר אינני רוצה להיות שם כשזה יקרה.
ארזתי את חפציי, הזמנתי מוביל ועברתי לדירה אחרת – הרי אין דבר רע יותר מכרונולוגיה של מוות ידוע מראש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך