orz16
לפעמים החיים הופכים להיות קיטשיים ודביקים. ועוד יותר מוזר שזה קרה לי O.o

מתנשאים משלימים זה את זה

orz16 26/04/2014 914 צפיות 3 תגובות
לפעמים החיים הופכים להיות קיטשיים ודביקים. ועוד יותר מוזר שזה קרה לי O.o

שקד הילד הזה שכולם מפחדים ממנו. זה שיורד על כולם. או שהיית אותו, או שהיית מחכה בצד לרגע שבו הוא יורד עלייך. הוא תמיד היה בוחן עם החבורה שלו את הילדים שעוברים, והמבטים המלגלגים שלהם על פניהם כל הזמן, בוחנים אחד אחד. ידעתי שהיום שלי יגיע, אבל קיוויתי שלא ומשום מה, תמיד הייתי דלוקה עליו וקיוותי שיש בו צד נחמד.
"די נו, את לא רצינית את לא נוטשת אותי" אמרתי לדנה שהלכה הביתה בגלל שהייתה חולה.
"אני ממש מצטערת" היא אמרה והלכה. אוף איזה חרא יום גם יש לי חרא ציונים גם אמא עצבנה אותי על הבוקר וגם דנה נטשה. הלכתי לשבת במקום שלי, מחכה שההפסקה תסתיים ואני אלך לשיעור ספורט.
"אוי אור תסתכלי על עצמך, תטפחי את עצמך, משהו, תסתכלי במראה איך את יוצאת מהבית ככה" שקד אמר והוא וחבריו פרצו בצחוק מתגלגל. אפילו לא שמתי לב שהוא היה שם. נפגעתי ממש ועם העצבנות שלי של היום, בוא נגיד זה לא יום המזל שלו.
"אל תתחיל איתי" אמרתי לשקד בקול מתחנן.
"מי יתחיל איתך יא מכוערת" הוא אמר ופגע בי קשה. הייתי כל כך פגועה ועצבנית עליו שכל המגננות עלו והכעס דיבר ממני.
"חמוד, תוריד את הפוזה שלך ומהר יא חתיכת אפס. למה מי אתה שתדבר אליי ככה?! למה מי אתה והחברים האפסיים שלך שתתנהגו אל ילדים ככה?!" צעקתי עליו בעצבים והטחתי אגרוף בשולחן לידי.
"תראו את החולת נפש הזאת. כזאת מטומטמת" יוחאי אחד מהילדים אמר.
"אני מטומטמת?! יא חתיכת לוזר לפחות ממני בעתיד יצא משהו לעומתך שהעתיד שלך זה לדקור אנשים ולהכנס לכלא" מלמלתי
"מה אמרת?!" הוא אמר בעצבים
"מה ששמעת!" אמרתי לו
"בואנה יא חתיכת זונה אני אהרוג אותך!" הוא אמר.
"וכרגע הוכחת את מה שאמרתי. מש"ל" אמרתי והנפתי את ידי כמחווה לנצחון.
"חמודה תנוחי ומהר" שקד אמר בעצבים
" למה מה תעשה לי הא?! כל הפוזה שלך על כלום. תנוח ומהר, כל ההתנשאות שלך על כלום" אמרתי והתכוונתי להמשיך אך הוא קטע אותי בצחוק מלגלג
"אני מתנשא?" הוא גיחך
"כן אתה למה אני זאת שמסתובבת כמו מלכה בבית ספר ומציקה למי שבא לי ודורכת על כבודם אני זאת עם האגו בשמים?!" אמרתי בקול גבוהה ועצבני וחבריו הלכו וכל הילדים למשמע הצלצול ונשארנו רק אני ושקד. הסתכלתי עליו כמי שמחכה לתשובה.
"ילדה את היחידה שמתנשאת פה עם זה שאת נכנסת לדכאון על ציון של 90, כשחלקנו בקושי מגרדים את העובר. זאת שהמורים אוהבים ומערצים, שיכולה לעשות מה שבא לה בלי בעיה. זאת שהעתיד פרוס בפניה ואנחנו התיכון זה החלק הכי טוב בחיינו. אז אל תהרסי לנו אותו אל תהרסי לי אותו" הוא אמר, לקח את התיק שלו מצד הכיתה והתהלך בחזרה אל הדלת.
"רגע" אמרתי ורצתי לתפוס בידו
"מה?" הוא שאל והשתחרר מאחיזתי בידו.
"אני לא ידעתי שככה אתה מרגיש. אני לא ידעתי שאתה חושב ככה. זאת לא הייתה הכוונה שלי" אמרתי ושוב הוא קטע אותי
"זאת אף פעם לא הכוונה שלך, אבל בכל זאת, את זאת שדורכת על כולם בסופו של יום" הוא אמר ושוב התקדם לעבר הדלת כשגבו מופנה אליי
"אז למה?" שאלתי אותו לפני שהוא יצא
"למה מה?" הוא שאל והסתובב אליי
"למה אתה לא מנסה לשנות את העתיד שלך?" שאלתי אותו
"כי זה לא אפשרי" הוא אמר
"לא אפשרי זה שאתה מאוהב בי. אבל מאוד אפשרי שאתה תוכל להצליח" אמרתי לו
"את באמת לא רואה את זה?" הוא אמר
"רואה מה?" שאלתי
"כל מה שאני עושה, זה לקבל ממך קצת תשומת לב" הוא אמר והתקרב אלי
"בדיחה טובה" אמרתי וגיחכתי גיחוך מהול בעצב. כי תמיד הייתי קצת מאוהבת בו.
"את ילדה יפה, חכמה ומדהימה והיחידה שלא מאוהבת בי ולא מסתכלת לכיוון שלי" הוא אמר והסתובב לכיוון הדלת. כנראה שהוא אמר יותר מידי.
"רגע רגע רגע" אמרתי ורצתי אחריו ותפסתי בידו
"מה?" הוא שאל והסתכל עליי מלמעלה
"אתה אידיוט שלא מבין כלום" אמרתי ונישקתי אותו נשיקה קטנה על השפתיים והוא לא הגיב.
"סליחה לא.. אני מצטערת" אמרתי לא ידעתי מה לעשות עם הבושה והלכתי מהר לדלת.
"רגע" הוא אמר וסגר את הדלת של הכיתה
"פשוט תשכח זה לא קרה" אמרתי וניסיתי לפתוח את הדלת הרמתי את מבטי אליו והוא נשק אותי נשיקה רכה שהפכה ללוהטת.


תגובות (3)

הכי מוזר זה שהבנאדם שהכי לא ציפית ממנו לקבל יחס, הוא הבנאדם שהכי אוהב אותך.. קרה לי אותו דבר בערך בגלל זה התחברתי לקטע הזה מאוד.
אהבתי מאוד, מדרגת לחמש.
רק תשתדלי לשים פסיקים וסימני פיסוק…בסך הכל אהבתי מאוד.
נ.ב בהצלחה עם ההוא, מקווה שתצליחי לשנות אותו ולהפוך אותו לבן אדם טוב יותר;))
אוהבת המון,פירפיר

26/04/2014 21:03

מה פתאום?
מתנשאים לא מתחברים זה עם זה. אני מתנשאת ולא פגשתי מתנשא אחר שטרח לכבד אותי בחברתו.
כותרת שקר! :P

אבל מה שהיה מעניין, היה נקודת המבט של שקד ההוא. שלמעשה, יש סוגים רבים של מתנשאים, וכל אדם הוא סוג של מתנשא באיזה שהוא אופן.
טוב, לא זה הרעיון שבקטע, אבל אנשים מתנשאים כמוני מנסים לחפש דרך להשקיט את מצפונם בכך שהם לא המתנשאים היחידים D:

26/04/2014 21:51

אמממממממממממממ סיפור באמת קצת מוזר……….
אבל חמוד?
זה בסדר, חחח אעבל חסרי לכם המון סימני פיסוק, בעיקר פסיקים.
תחשבי שאת אומרת את זה למישהו, אז על כול עצירה או נשימה קטנה ומהירה שאת עושה, פסיק.
שיעורי בית:
תקראי סיפורים של אחרים ושימי לב לפסיקים טוב?
בהצלחה בהמשך הדרך,
המעודדת.

28/04/2014 16:38
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך