הקטע הזה נורא דרמטי אבל אם אני כנה עם עצמי רוב הקטעים שלי כאלה. ביקורת בונה?

נועה מלכה

26/02/2019 520 צפיות אין תגובות
הקטע הזה נורא דרמטי אבל אם אני כנה עם עצמי רוב הקטעים שלי כאלה. ביקורת בונה?

נועה מלכה אוספת צלקות. נועה מלכה אוספת תמונות של אתרים תיירותיים באירופה ונועה מלכה אוספת את השיער ומושכת בו כשהיא נבוכה.

נועה מלכה צובעת את השיער בבלונד, לובשת נעלי ספורט של נייק וישנה עם בחור אחר כל ערב. לנועה יש קופת חסכון עם רק כמה מאות אגורות כי היא לא יודעת לחסוך ויש לה התמכרות קלה לאלכוהול ואוזניות לבנות קטנות.

נועה לא מדברת עם אבא שלה. נועה לא עונה לשיחות של אחיה הגדול נועה נוסעת באוטובוס לבית הספר ושומעת רוק כבד באוזניות לבנות קטנות נועה אף פעם לא שוכחת לקחת את הרב קו שלה נועה היא ילדה עם פוטנציאל גבוה ולא ממומש.

נועה לוקחת גלולות שינה וגלולות למניעת הריון. היא לובשת בגדים קצרים מדי ויותר מדי איפור. היא צובעת את השיער שלה לבלונד ואוספת צלקות מאתרים תיירותיים באירופה נועה נושמת פחמן דו חמצני ונושפת חמצן נועה מתכננת אלפי דרכים להרוג את עצמה.

נועה בורחת מהבית פעם בחודשיים לחודש וחצי וחוזרת לשבועיים לנועה יש יומן והוא תמיד ריק נועה לא מדברת עם אבא שלה והיא בוכה בשירותים של בית הספר נועה לא אוכלת מספיק.

נועה יכולה הרבה יותר, כך לפחות אומרת המחנכת שלה לאבא שלה באסיפת ההורים ונועה לא מתלבשת בהתאם יש לנו קוד לבוש שהיא צריכה לכבד.

נועה לא קנתה נעליים חדשות כבר שנתיים ולא נשארה עם בחור אחד יותר מכמה לילות כבר בערך אותה תקופת זמן נועה שונאת שאומרים לה מה לעשות ושונאת שוקולד לנועה יש קעקוע של שושנה על הכתף שאין לו שום משמעות.

נועה נוסעת בבוקר לבית הספר באוטובוס ומוזיקת הרוק מחרישה את מחשבותיה נועה לא עונה לשיחות של אח שלה שמתקשר כל פעם שהיא בורחת מהבית נועה קונה אוכל בקיוסק בית הספר אבל אין שם אוכל מזין לנועה אין חברות הבנות בכיתה חושבות שהיא זונה.

אחרי הלימודים היא נוסעת עם ילד מהכיתה שלה ומוכרת את גופה תמורת ארוחה מבושלת ומקום לישון בו נועה לוקחת כדור שינה בערב וכדור למניעת הריון בבוקר נועה לא שותה שוקו כי יש לזה טעם של שוקולד.

נועה לא פסימיסטית היא ריאליסטית ונועה לא מאמינה בשיוויון כי היא יותר טובה מכולם נועה מחפשת באינטרנט מחלות נדירות מהסוג שהורג וכותבת אותן על הזרוע שלה כחיסון או אולי מתוך תקווה שתידבק היא עוד לא הצליחה להחליט.

לנועה יש הרגל מוזר: היא עושה סקס עם החולצה עליה.

נועה לא מפחדת להסתובב ברחוב בלבוש פרובוקטיבי כי היא יודעת קראטה ויש לה גז פלפל נועה לא מפחדת להסתובב ברחוב בלבוש פרובוקטיבי כי אף אחד עוד לא נגע בה נגד רצונה נועה לא מפחדת להסתובב ברחוב כי מה ההבדל בין להקריב את גופך ובין להיות מוקרבת בתוכו.

נועה פוחדת נורא להסתובב ברחוב בלבוש פרובוקטיבי אבל היא עושה את זה בכל זאת ומשקרת לעצמה שזה לא מפחיד אותה נועה קוראת לעצמה חלשה נועה הולכת לבית הספר כל בוקר ואין לה מושג למה, המחשבות של נועה הורגות אותה אז היא לוקחת כדורי שינה נועה לא עונה לשיחות של אחיה הגדול כי הוא בוכה בטלפון כשהיא כן לנועה יש פנים פשוטות שנראות מעוותות בתמונה על הרב קו שלה נועה מושכת בשיער שלה כשהיא נבוכה.

נועה יודעת שתי שפות: עברית ושפת השקרים הבינלאומית נועה מבקרת את הקבר של אמא שלה פעם בשנה מתוך תחושת מחויבות והיא אוספת בפלאפון הנייד שלה תמונות של אתרים תיירותיים באירופה ומתכננת טיול גדול שאין לה אפשרות לממן.

לנועה יש עיניים כהות ומתחת לבלונד השיער שלה בטח כהה עוד יותר אבל היא לא זוכרת. נועה חותכת את החלקים בגוף שלה שמוסתרים על ידי חולצה ובוכה בשירותים היא לא מדברת עם אבא שלה והיא אוספת את השיער היא פוחדת עד מוות להסתובב ברחוב בלבוש פרובוקטיבי היא לובשת בגדים קצרים מדי שלא עומדים בקוד הלבוש פעם מישהי בכיתה קראה לה זונה ונועה נתנה לה אגרוף בפרצוף נועה לא אוהבת שוקולד נועה הולכת למות מפחד נועה לוקחת גלולות שינה כדי לחיות היא אוהבת בגדי ספורט היא לא חוסכת לטיול שלה כי לעולם לא תממש אותו ולא משנה כמה תמונות של אתרים תיירותיים באירופה יש לה בגלריה נועה מתכננת אלף דרכים להרוג את עצמה לפני שתסיים את התיכון נועה לא כותבת יותר ביומן שלה כי אין לה עוד מה לכתוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך