.

נטוש

. 16/01/2016 696 צפיות 6 תגובות

עולם עזוב, מרוסק ובודד.
חיים שנאבדו ושום שורד.
עולם שקיוויתי שיעלם נשאר עומד ושחור, מלא בשברים של העבר וכל מה שנשאר מאחור.

בעולם הזה שבו אני נמצא, לבדי אני עומד. אני יודע שכאן אני לא אמור להיות, ואני לא יכול לדעת למה אני היחיד שנשארתי כאן. עונש? פרס? האם זה גן העדן שרציתי, או הגיהינום שחיכה לי? מוות נראה כמו הפיתרון הכי מתאים, אבל מוות זה לא אופציה. בעולם הזה שאין לי שום מטרה, שום סיבה לחיות, אני חי.
בין השברים ובין המתים אני עומד, אך הסיבה לא ברורה. תקווה כבר ממזמן נטשתי ועיניי כבר לא מחפשות שום דבר, לצפות למשהו חי רק יאכזב אותי שוב ושוב.

בעפר ובעשן, בעולם השרוף הזה אני חי. לחפש את הסיבה "למה" כבר הפסקתי,
עובר בין כל הזיכרונות, בין כל הדמעות, וכל השמחות, חייהם של המתים לא יישכחו.
את כל התקופות והזמנים הישנים אני זוכר, וכבר אז ידעתי שאני היחיד שישאר. עכשיו כשזה קרה אני מלא אכזבה.

בעולם הזה שבו אני הולך, חסר תקווה ובודד, הצליל הראשון שאני שומע במשך המון זמן מחזיר לי את כל מה שנטשתי.
בכי של תינוק, בידיו של אימו המתה.
תקווה.


תגובות (6)

הכתיבה שלך מאוד יפה, הצלחת לתאר במילים את הרגשות שגם אני בזמן האחרונות חווה יותר מבד"כ.
משמח אותי לדעת שלא כל הכותבים באתר הזה חסרי דעה, שחצנים וחושבים שהעולם מושלם.
אז כל הכבוד לך!!
בהצלחה בהמשך,
המעודדת.

16/01/2016 22:29
    . .

    תודה רבה (:
    אני אוהבת לתאר רגשות של דמויות שיש לי (גם של דמויות שלא בדיוק המצאתי, חסרות שם סיפור מראה וכו', אני קוראת להם רוחות חח כמו הדמות כאן)
    בעיקר רגשות מלאות עצב, כאב, כעס, וייאוש (כן ממש דיכי)

    16/01/2016 22:51

חח האמת הייתי שמחה לראות יותר חיבורים על זה שהעולם מושלם;) השיר הזה ממש יפה, מרגש. ועצוב. את כותבת ממש יפה.

16/01/2016 23:45
    . .

    תודה !D:
    אני את האמת חושבת (וזו רק דעתי כמובן) שהעולם לא מושלם, לא בקטע שהעולם עצוב וקודר, אבל בקטע שבעולם יש טעויות, ויש גם דברים רעים וקשים וגם דברים טובים ושמחים, זה שני צדדים של אותו מטבע
    אבל כן גם נורא כיף לכתוב על היופי של העולם (:

    17/01/2016 00:07

יש לך כתיבה מקסימה. את מעבירה את השקפת העולם שלך בצורה ממש טובה דרך כתיבה ותיאורים..
אהבתי מאוד

17/01/2016 19:01
    . .

    תודה רבה (:
    את האמת שאני כותבת מנקודות מבט של דמויות אחרות, אני בכללי ממציאה על המקום דמות כלשהי, ועל איזה רגשות היא באותו רגע מתבססת ואיך היא רואה את העולם סביבה ואז אני פשוט כותבת. זו לא בדיוק השקפת העולם שלי, אלא יותר השקפת העולם של הדמות עצמה ובתנאים שבחרתי לה.

    17/01/2016 22:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך