נסיעה פראית…

10/12/2019 664 צפיות אין תגובות

נסיעה פראית …איריס לוי
ההכנות-1
מה את עושה? שאל חגי שנכנס לחדר השינה ,על המיטה היו מפוזרים חולצות ומכנסים ארוכים וקצרים ,שמלה שחורה, ארנק ערב ומכנס ג'ינס.
מה אני עושה מארגנת את הבגדים תביאי לי את המזוודה הכחולה מהמחסן, מעכשיו יש עוד זמן עד מחר בערב ,הטיסה לפנות בוקר אבל יש לי עוד כמה דברים לעשות מחר ללכת למספרה ,לקנות כמה דברים אחרונים בסופרפארם אני לא רוצה להשאיר לרגע האחרון , יש לי רשימה מסודרת , נו באמת מה כבר צריך בשביל כמה ימים ,לא נהיה במדבר, אבל רוצה שלא יחסרו לי דברים.
טוב , את צריכה עזרה, אל תשכח להתקשר לנורית להזכיר לה שהיא צריכה לבוא להוציא את לוסי ולתת לה לאכול ולהשקות את העציצים פעם ביום בסדר אתקשר אל תדאגי אני דואגת, לא רוצה הפתעות שלא אהיה בבית. אני מכין קפה להכין לך כן לא אתנגד.
ההחלטה-2
לנסיעה הזאת חיכתה יעל הרבה זמן והיא תכננה אותה בקפדנות כמו שמתאים לה מחברת הנסיעות ועד לבחירת בית מלון מחיר, ואתרים לראות.
השנה שעברה על יעל וחגי לא הייתה קלה אמה של יעל חלתה וכל הזמן הזה בשל היותה בת יחידה טיפלה ודאגה לה מאחות פרטית במשך היום
ועד קבלת הטיפולים הנלווים הכי טובים שיש ,בשבתות ובחגים ובכל ימי השבוע לא פסחה על יום שלא הייתה לצדה במיוחד בימיה האחרונים שמצבה הדרדר עד ליום שנפטרה שהיא מחזיקה את ידה , ומנשקת אותה במצח.
ששנת האבל ויותר עברה על אף הכאב של הפרידה מאמה דובבו אותה חבריה לצאת לחופשה לנוח ולהשתחרר. וכשהציעה לחגי לצאת לחופשה לא סירב ונתן לה את החופש לטפל בכל עניין הנסיעה ,מה שבאמת העסיק אותה והעלה את מצב רוחה .
יעל הייתה אישה נאה בעל שיער חלק קרובה לגיל החמישים, גילה לא ניכר עליה מאחר והייתה רזה שמרה על אוכל בריא והקפידה לצאת להליכות בשעות הערב או בשעות הבוקר המוקדמות לפני שיצאה לעבודה.
הקפידה על לבוש סולידי מחויט כיאה לתפקידה כמנכ"לית בחברת נדל"ן.
בשיער אסוף ובאיפור עדין מה שלא גרע מיופייה.

בוקר הטיסה הגיע השעה הייתה ארבע לפנות בוקר שנהג המונית שהזמינו התקשר להודיע שהגיע .
יעל התרגשה ואחזה בידו של חגי בזמן שנכנסו לנמל התעופה שהיה מלא בנוסעים הביקורת וקבלת המושבים עברה מהר ובחמש וחצי כבר היו ישובים במטוס שהיה מלא ,הרבה זמן חלף מאז שנסעו לחו"ל וניכר על פניהם שהתרגשו .
הטיסה עברה בקלילות יעל לא בחרה יעד עם טיסה ארוכה ובזמן שישבו במטוס סיפרה לחגי על היעד שאליו הם נוסעים ,אי קסום באחד מאיי יון
מקום שיוכלו להירגע ולנוח ולבקר באתרים מיוחדים.
אכן המלון הנוף והמקום שאליו נסעו היה מושלם חגי חיבק והחמיא ליעל על הבחירה המושלמת שבחרה וברגע שהגיעו למלון לא בזבזו זמן ונרשמו לסיור הראשון שאמור היה להיערך בשעות אחרי צהרים .
הסיור בערב היה מדהים והם נהנו הצטלמו וצילמו.
למחרת טילו ברחבי העיר מזג האוויר היה נעים ולא חם מידי
חלונות הראווה היו מעוצבים יפה ומזמינים להיכנס באחת מחלונות הראווה כבשה את עיניה שמלה שחורה עם תחרה בעל כתפיות דקות ומחשוף ,לא אין מצב ,אני לא יכוה ללבוש כזאת שמלה בטח לא בגילי והמשיכה בהליכה בעודה מתבוננת בעוד חלונות ראווה, לחגי לא אמרה דבר בזמן שישבו ושתו קפה קר.
גם בערב שישבו לאכול ארוחת ערב שרחש הגלים נשמע כמי שניפצו את החלון, השמלה השחורה לא יצאה מראשה ,מה קורה לי אין מצב תשכחי ממנה.
השינוי והתעוזה-
למחרת בבוקר הזמינה לחגי מסא'ג ואמרה שהיא יוצאת לעיר ויפגשו בצהרים לשחייה בבריכה . חגי לא הביע התנגדות ונתן לה נשיקה לפני שנכנסה למונית .
המונית עצרה לה במרכז איפה שנמצאות כל חנויות האופנה ובתי הקפה ,
אבל יעל הלכה בהליכה עיוורת ישר לחנות שבה ראתה את השמלה שעדין הייתה בחלון הראווה.
שמשקפי שמש על עיניה הסתובבה ודפדפה על הפרטים המוצגים מהוססת עד שפנתה אליה בחורה צעירה באנגלית , ושאלה אם אפשר לעזור ,יעל כמעט נסוגה מהחלטה ורצתה לצאת וכמעט ענתה לא תודה [באנגלית ] אבל שאלה אם אפשר למדוד את השמלה שבחלון הראווה .
כשהביטה במראה לא האמינה כמה הלמה אותה והחמיאה לגזרתה.
איך נראתה אחרת מיעל הסולידית והמוקפדת, ולהעצים את המראה פיזרה את שיערה ,החיוך שנחבא ממנה הרבה זמן פרץ והעצים את החוויה כמו הברווזון האפרורי שהפך לברבור יפה תואר ,מעניין איך חגי יגיב חשבה בלבה.
בקופה בזמן ששילמה ארזה עבורה המוכרת את השמלה בשקית שהייתה גם היא מעוצבת, בהמשך החליטה גם להתאים נעל שמצאה בחנות הסמוכה .מרוצה מהקנייה וקצת מהססת חזרה למלון השאירה את שקית הקניות בחדר שהיא מסתירה אותה בתוך הארון .וירדה לפגוש את חגי בבריכה. לאחר ששהו בבריכה כשעה עלו לנוח כי באותו ערב היה אמור להיות ערב ריקודים מיוחד עם מגוון שירים מכל הזמנים מה שיעל וחגי אהבו במיוחד .
חגי סמך על טעמה של יעל שתבחר עבורו את הבגדים ,ואכן היא בחרה חולצה לבנה ומכנס אפור מחויט ועניבה תואמת , היא שלחה אותו באמתלה לקבלה לשאול בקשר לטיול למחרת היום ,על מנת שבזמן שתתלבש הוא לא יהיה נוכח.
ואכן שעלה למעלה הוא היה נדהם שפתחה לו הדלת בשמלה השחורה בנעלי עקב שחורת שיערה חצי מפוזר, ושפתייה משוחות באודם אדום.
מה שהבליט את נשיותה היפה ואוו אמר חגי איזו יפה יש לי וחיבק אותה ,
גם אתה נראה די טוב ,כן בזכותך ענה ,הערב היה נפלא ויעל לא ירדה מרחבת הריקודים היא חשה כבלרינה שלא מתעייפת בתיבת נגינה
הערב הסתיים והשעה הייתה כבר הרבה אחרי חצות. בבוקר למחרת התעוררו חגי ויעל לבוקר שטוף שמש, האוטובוס שלוקח אותם לטיול כבר היה בחנייה והמדריך הישראלי בירך אותם בבוקר טוב.
לאחר בדיקת הנוכחות של הקבוצה שרובם היו ישראלים יצא האוטובוס לדרכו, המדריך שהציג את עצמו כדני סיפר על האזור והמקום המיוחד שאליו הם נוסעים. אכן הנוף היה מדהים ככל שהאוטובוס התקדם בנסיעה והגובה עלה .
הם הגיעו למקום שממנו אשר היה לראות את כל העיר הקסומה את הים הכחול והשקוף כמראה והבתים היו זעירים כלגו.
עוד היו במקום מיני דוכנים ומרכולים של מזכרות, בתי קפה ועמדה של הצעה למי שרוצה לרחף בדאון בצמוד כמובן למדריך ,נו באמת יעל תירגעי
עד כאן ,אומנם את עושה ספורט אבל זה כבר קצת מוגזם ..היא ראתה כמה חבר'ה צעירים שנרשמו בלי היסוס וקול פנימי אמר לה זו חוויה שאולי לא תחזור שוב ,לא לא אין מצב בעודה פוסעת לעבר הבחור הצעיר הנאה שהסביר על המהלך ,לאן את הולכת שאל חגי בוא נשתה משהו קר ,
אני הולכת להירשם לרחפן ,מה השתגעת ? כנראה שכן בו בזמן שאספה את שיערה לקוקו גבוה ,תחשבי שוב אין לי מה לחשוב אני עושה את זה ,
המדריך שם לה את חגורת הבטיחות בצמוד אליו ולאחר מספר דקות כבר היו באוויר
שהיא צועקת בקול עשיתי את זה ,עשיתי את זה וצחוקה נשמע כהד חזק.
ההתרגשות נכרה על פנייה בזמן הנסיעה חזרה למלון וגם שנרדמה שראשה מונח על כתפו של חגי .
השגרה נכנסה מהר לחיה של יעל ,אבל מהחוויות ותעצומות הנפש שחוותה חשה שנולדה שוב יותר משוחררת עם זאת לא פחות קפדנית ,פחות סולידית ויותר מעיזה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך