נצנצונים – הלנה הנריך

הלנה הנריך 09/08/2018 576 צפיות אין תגובות

קטע זה יהיה קשור קצת באימוני הכתיבה הקודמים, שעשיתי שבהם אני ניסיתי לפתח את המילה"נצנצונים". וליכתוב אולי קטע קטן שבו אתם החברים והקוראים תוכלו אולי להיכנס יחד איתי לסיפור. וליראות אותי לא רק שוחה ומשחקת טניס, אבל גם כותבת על נושאים שונים ומעניינים . אולי בדומה לגיבורת הסיפור הספורטיבי הראשון,שכתבתי אותו בתור סיפור הנסיון הראשון ביגלל שאף פעם לא עסקתי בכתיבה. למורות שאת הכתיבה אני התחלתי מזה כבר אולי ארבע שנים (הכוונה לכתיבה בתור עיסוק), שמזה בערך שנתיים אני כבר כותבת סיפורים שכל אחד מהם זה מין קטע בחיים אולי אישיים או אולי של משהו אחר שפשוט ניכנס למצב שלי ומתחיל את הסיפור מנקודת המבט של משהי שהיא אולי בעלת קושי קטן. (הכוונה לקושי פיזי) שבאיזה שהוא שלב מצליחה להיתגבר על הבעיות שלה ומצליחה להשיג את מטרת הסיפור.
אז הנה כמו שאתםרואים החברים, זה בעצם היה הרקע לשיעורים שנתנה לי החברה שלי. שבתור שיעורים הוציא נושא לכתיבה . בתור יציאה לטיול עם גיבור שקיים בחיים. ולספר לו את הדבר המצחיק שקרה לנו וליכתוב את תגובתו. אז אני כרגע רוצה להתחיל בקטע שקרה לי לפני שבוכ אומרת לקוראים הסופרת אילנה שרון, שהקטע יהיה כתוב עליו.
זה קרה לאילנה מבלי שאילנה הייתה יודעת , שמיקי יכול להגיע גם לקריה שלה שהיא קריית חיים. ששם גרה לה הבחורה הזאת, ורק אחרי חודש בערך היא רואה את החברים שלה . ואומרת לעצמה בראש שלמה שלא תפגשי אותו, אולי יהיה לך מזל להציע לו יציאה לטיול באיזור רמת גן לגן החיות וגם לספר לו איזה קטע מצחיק וליכתוב את תגובתו על הדבר המצחיק
מה אני אכתוב אמרה לעצמה אילנה שרון , ופתאום הגיע לה רעיון מדליק הרי לי יש כבר את הספר של הסופרת והמשוררת אילנה ריצ'י אני יודעת מה אני יעשה אני אילך ליקנות לי את האוסף הסיפורים של אילנה שכוללים את הסיפורים "תחרות החלומות" ואת "הסיפור האוסטרי" , כדי לקרוא אותם בדרך לבית הספר כדי בערב לספר איזה קטע מתוך הסיפור השני " הסיפור האוסטרי" שאותו אילנה גם קראה במהירות .ומה שנישאר לה בזיכרון זה ההיפוך דמויות שהיא החליטה שאת הקטע הזה אילנה מספרת למיקי שרון, שהיא בטוחה שהוא גם יהיה בטיול הזה. והיא צדקה כי לאחר בערך שבוע היא יצאה לטיול לגן החיות ברמת גן , שבנוסף לשם גם יצא מיקי עם קבוצת התיירים מאיזור המרכז. שאילנה הזמינה אותו לסיור בגן החיות ששם היו להם כל מני חיות כמו ציפורים ,נמרים, נחשים, צפרדעים, צבים ותנינים. וזה בעצם היה הטיול שבו היה אפשר ליראות את אילנה מצתרפת למיקי חברה והולכת יחד איתו לסיור שבמהלכו היא גם מספרת לו את הקטע המצחיק שהיה בספר אשר היא קראה . שעליו צחקה גם אילנה ויחד איתה גם צחק ידידה לתאטרון ולשירים מיקי שרון, שבתור תגובה אמר שזה בעצם אני זה ששופט אותו כאן בסיפור הזה . ולי זה היה מפתיע ליראות את המשתתף בחוג הטניס עובר את התחרות השירה "כוכב הצפון" , פשוט יפה זה מה שאני יגיד לך ובאמת החברה והסופרת הזאת כותבת טוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך