~flowers~
איך יצא? אני כל פעם מנסה, וזה מה שיוצא. אני מקווה שזה לא גרוע יותר מידי..

נשימתי האחרונה

~flowers~ 11/11/2014 899 צפיות 6 תגובות
איך יצא? אני כל פעם מנסה, וזה מה שיוצא. אני מקווה שזה לא גרוע יותר מידי..

״תעשה את זה.״ לחשתי כנגדי, עיניי דומעות, וגרוני שורף מצעקותיי הרבות.
״בבקשה,״ יבבתי. ״תלחץ עליו, תגמור עם זה. בבקשה.״ אמרתי בעוד הדמעות ממשיכות לזלוג על פניי.
״אני לא יכול,״ הוא לחש. ״אני לא מסוגל.״ הגביר מעט את הטון, מרחיק את האקדח מראשי.
״אם אתה לא תעשה את זה, אני אעשה.״ קול קר יצא מפי, ישרתי את מבטי אליו בעיניים מלאות כאב ועצב.
תפסתי את האקדח במהירות מצמידה אותו לרכת ראשי, תופסת אותו בחוזקה, אצבע על ההדק, חודלת מללחוץ.
״למה,״ צעק בבכי מסתכל עליי.
״כי זה הדבר הנכון לעשות.״ אמרתי עוצמת את עיניי בחוזקה, ידיי מזיעות. ניגבתי את ידי הימנית על מכנסיי. וחיזקתי את אחיזתי באקדח.
חמש, ארבע, שלוש.. ספרתי בלב.
שתיים, אחת. עיניי נעצמו בחוזקה, מליוני צבעים נתגלו אל עיניי.
לחצתי על ההדק, קול יריה נשמע. ידי נשמטה לצידי, וקרסתי על הקרקע הקרה. מרגישה כל איבר מגופי. מרגישה בפעם האחרונה.
הכל נעשה מעורפל, זה לא הסוף שציפיתי לו. חיי לא עוברים מול עיניי.
שמעתי את צעקותיו מבעד לאוזניי, צעקות שהולכות ונחלשות.
פירכסתי על הקרקע, דם על הרצפה.
ריאותיי צורבות, לבי עוצר מלדפוק.
הדפיקות החלושות נשמעות באוזניי.
בום, בום, בום.
והנה הדפיקה האחרונה שמלווה בנשימה האחרונה.
עיניי מתגלגלות מעלה, נשימתי יצאה מגופי,
שחור.


תגובות (6)

אהבתי!

11/11/2014 16:29

דרמתי.
!! i like it

11/11/2014 17:01

זה מאוד יפה! יש לי רק שתי הערות-
1 בכותרת לא צריך לעשות נקודה.
2 "נשמתי יצאה מגופי, ואני מתה" לדעתי זה מיותר.. אני חושבת שיכולת לסיים את זה ב"עיניי מתגלגלות מעלה…" ובשביל לסגור את זה יכול לכתוב, "עיניי מתגלגלות מעלה וזהו סוף הסיפור."

11/11/2014 17:57

וואו!
אהבתי מאוד מאוד.
יש לך כתיבה יפה

11/11/2014 18:40

וואו ממש יפה. יש לך כתיבה טובה.

11/11/2014 20:21
סיפורים נוספים שיעניינו אותך