Gray
האמת היא שכתבתי את הסיפור הזה די מזמן, ובמקור הוא היה אמור להיות הקדמה לסיפור ארוך יותר, אבל שכחתי ממנו עד לא מזמן. מה דעתכם?

הרוקדת

Gray 11/02/2017 720 צפיות 3 תגובות
האמת היא שכתבתי את הסיפור הזה די מזמן, ובמקור הוא היה אמור להיות הקדמה לסיפור ארוך יותר, אבל שכחתי ממנו עד לא מזמן. מה דעתכם?

היא הייתה גבוהה. השיער השחור שלה התבדר מאחוריה כאשר הסתחררה על רחבת הריקודים. השמלה שלה הייתה חומה ופשוטה, תפוחה רק במעט. היא הייתה הנערה היחידה שעוד לא הורידה מפניה את המסכה. גם המסכה שלה הייתה פשוטה, ותאמה את שמלתה. הגבירות הסתכלו עליה בקנאה, כאשר עוד ועוד אצילים הזמינו אותה לריקוד. היא דחתה את כולם בתנועת יד קלה, והמשיכה לרקוד לבדה במרכז הרחבה. הוא, הנסיך, השקיף עליה מהמרפסת שמעל האולם. הוא לא הופתע כאשר עצרה את סיבובה והרימה את פניה אליו. רק עיניה, חצי מלחייה ופיה נראו מבעד למסכה. היא לא אמרה דבר, רק הסתכלה עליו לרגע. זה הספיק לו. הוא הסתובב, יצא מהמרפסת וגמע במהירות את הדרך אל הנערה. היא הסתובבה אליו. הוא הושיט אליה את ידו, כמעט תפס בה- כאשר היא נעלמה. התפוגגה לאור.


תגובות (3)

האמת שזה די נחמד סיקרנת אותי. מקווה שתחליטי לכתוב את הסיפור :)

11/02/2017 23:44

היה נחמד לראות את ההמשך שלו, הרי זו תמונה בהחלט מפורטת ומעניינת ויש בה פן מסתורי מסקרן. אהבתי.

12/02/2017 01:23

זה כל כך הסגנון שלי! ☺
זה נשמע נהדר, אני אשמח לקרוא המשך של זה =)

12/02/2017 19:22
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך