היי,
אז זהו פחות או יותר סיפור, אשר החלתי בכתיבתו בכדיי להפיג את שעמום שעות הלילה הקטנות..
הנני מודעת לטיפשות שבקיומו, לתוכן המוזר במיוחד, לסוף הפתוח, ולרעיון הצולע.
אתנצל על הכתיבה העצלנית, ועל חוסר העריכה המובהק..
מקווה כי אשוב למוטב..
אקווה כי אהבתם,
אשמח לתגובות, דעות, וכדומה

נשק תחת חוד העיפרון

07/08/2013 899 צפיות 12 תגובות
היי,
אז זהו פחות או יותר סיפור, אשר החלתי בכתיבתו בכדיי להפיג את שעמום שעות הלילה הקטנות..
הנני מודעת לטיפשות שבקיומו, לתוכן המוזר במיוחד, לסוף הפתוח, ולרעיון הצולע.
אתנצל על הכתיבה העצלנית, ועל חוסר העריכה המובהק..
מקווה כי אשוב למוטב..
אקווה כי אהבתם,
אשמח לתגובות, דעות, וכדומה

"אני הוא הגיבור הנערץ ההוא, שעליו את חולמת בלילות? אני?" שאל תכול העיניים בתמיהה, מרים גבתו בשאלה, ממתין לאותה התשובה הנאלצת, אותה התשובה המהוסה לדעת.
היא הנהנה קלות, מזמזמת מלודיה רכה בינה לבין עצמה, מאבקת שרטוטיה בחיפזון, ספרים עבי כרך, צמחים, וחפצים דוממים לצדם, מתקשה להאמין לקיומם אותו האדם המשונה, לקיומו של אותו האדם לחדרה,לחייה.
"אני, פטריק הנינגהם, הוא השאיפה הגדולה ביותר שלך? אין לך דברים אחרים לעשות בחייך, מלבד לשרטט אותי?" אילץ תכול העיניים לתשובה, תכול העיניים הנענה לשם פטריק הנינגהם, 'שאיפתה', קולו זעום, וגבותיו מתכווצות בתמיהת מה, בחוסר ידיעה, בבלבול עמוק.
"אל תתעלמי ממני, טיפשה!" רקע ברגליו פטריק הנואש, מחליק אצבעותיו לשיערו הכסוף בתהיית מה, נאנח עמוקות, מניח לעיניו להיעצם למועט ומשיב מבטו אל עברה, סוקר לגופה, לתנועותיה הפזיזות.
"אני דורש שתעני לי." הוסיף ברוגע, קולו העמוק חודר מבעד האוטמות אוזניה למחצה, וקולו מרגיע, מרטיט, מאיץ פעימות ליבה, אשר לא איחרו לעצור מלכת. היא נאנחה עמוקות, והניחה למאבק שלידה, מסבה מבטה אל עברו, משיבה פעימות ליבה לקצבן, משיבה נשימתה להסדרה האופייני.
"דורש שאענה לך, על מה?" שאלה בקור רוח, מאלצת גופה לכדי תנועות זעירות ובלתי מורגשות, מאלצת תהיותיה לכדיי הפנמת קיומו, לכדי הפנמת הדבר אשר לעיניה- נגלה כנטול כל היגיון.
"דורש שתעני לי על שאלתי. את יודעת מה היא, אל תשקרי" השיב פטריק ברוגעו, בשלוותו הדוממת, מניח לגבו לצנוח לכדי הישענות קלה לקיר אשר סויד לכשלא מזמן. הוא חייך חיוך זעיר, ערמומי, מרוצה, מניח לעיניו להיעצם קלות, מאלץ פקיחתן באיטיות מייגעת.
"פטריק הנינגהם, אתה שלי. אני יצרתי אותך, תחת מכחולי, תחת צבעי עיפרון, זיעה, ועבודת פרך. אתה אינך השאיפה שלי, אתה רק כלי- אשר יגשים שאיפותיי." השיבה בקור רוח, שבה לעיסוקיה, מותירה את תכול העיניים המום, זרועותיו העבות, השריריות, המקועקעות, שלובות האחת לשנייה, ואין ביכולתן לבטל פעולה זו או אחרת, ואין ביכולתן לפעול ולו תחת פקודתו שלו.
הוא חייך חיוך עקום, מניח לעיניו להיעצם קלות, מניח לתהיותיו, מחשבותיו, לצוף ולאפוף ראשו, מניח לחששותיו לפרוח מזיכרונו. הוא אינו כלי, ולעולם לא יהיה-כך החליט, וכך יעשה.
הוא פרש זרועותיו הארוכות לצדיי גופו, מצמיח נוצותיו המרהיבות, מחייך חיוך ילדותי, משתטה, מניח לכנפיו לשאת גופו הלאה, מניח לכנפיו להגשים שאיפותיו שלו, מניח לגופו לצאת מכדי מחויבות, לברוח מכדי מחויבות.
היא הסבה מבטה, סוקרת במבטה אחר כל רמז אשר ירמוז ואף למועט ביותר על מקום הימצאו. והנה, חלון חדרה פעור לרווחה, ולפתחו נוצה שחורה, מדהימה ביופייה המהפנט. היא גיחכה קלות, מניחה לאכזבת מה לחדור ולאפוף מחשבותיה ותהיותיה פה אחד. והלוא מה עליה לעשות, לאחר הכנסת נשק עוצמתי שכזה לעולם המציאות?


תגובות (12)

אלוואי ולי היו עולים רעיונות כאלה, בשעות הלילה המאוחרות.
את כותבת נהדר! תוציאי לך מהראש שלא.
שאלה…יש המשך?

07/08/2013 17:55

אם יהיה ביקוש, אני מניחה שאוכל לפתח את זה? לא יודעת.. לא תכננתי לזה המשך, אבל הסוף יצא די פתוחXD
יצירתיות פורצת גבולות של אמצע הלילה, לא ידעתי שאדרדר עד כדיי כך..^~^
בכל אופן, תודה רבה^^

07/08/2013 18:00

את יודעת מה השעה עכשיו 05:54 כן ואני ערה חח בדרך לעבודה של ההורים
תקשיבי הכתיבה שלך מושלמת שאין לי מילים את כותבת מושלם
מאוד נהנהתי לקראו את הסיפור הדירוג כבר ידוע לך לא מדרגת 5
אוהבת שרית
בוקר טוב^_^

07/08/2013 20:56

בוקר אור שרית^^
תתפלאי, גם אני ערה עכשיו^~^
תודה רבה^^

07/08/2013 21:03

חחחח יאיייייי D=

07/08/2013 21:07

חח יאי:P
תהני בעבודה של ההורים^^

07/08/2013 21:10

חחח איזה להנות אני הולכת לשבור לעצמי את הצורה חחח
אבל תודה ^_^

07/08/2013 21:12

לא נורא, תדביקי בבית עם דבק^^
עזבי,בדיחות של בוקרXD

07/08/2013 21:14

חחחחחח ~ הבטן שלי עושה קולות~
אבאלהההה!!!! חיחי-.^

07/08/2013 21:15

רעבXD שלי הפסיקה לפניי חצי שעה בערך..

07/08/2013 21:21

זה כזה יפהה!!!
היא כאילו, ציירה אותו, והם כאילו משוחחים…
ביג לייק. אהבתי מאוד את הסיפור, כל פעם יש לך רעיון שונה^-^
זה מעולה

08/08/2013 00:21

חחח זה רעיון שונה בתכלית, לטעמי, משאר הסיפורים שליXD
תודה רבה, בכל אופן^^

08/08/2013 06:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך