לין :)
מקווה שתגיבו....

סוף מר!

לין :) 12/06/2014 732 צפיות 2 תגובות
מקווה שתגיבו....


היא הביטה בו בשיעורים כאשר הוא התחצף למורים, הוא היה ילד שובב ,מופרע, הליצן של הכיתה, היא אהבה להביט בו הוא היה נראה בעיינה מלאך, כזה עם עיניים חומות בהירות,עיניים נוצצות, ושיער שחור מבריק, השיער שלו היה תמיד פרוע אבל איכשהו היה גם מסודר.
היא הייתה מביטה בו בהפסקות כשהוא היה צוחק עם חברים, את שיניו הלבנות היה חושף כשברקע צחוקו המתגלגל, הוא לא היה מביט בה.
גם בקפיטריה היא הייתה מביטה בו אבל הוא,לא היה מפנה אליה מבט.
כאשר עיינהם היו נפגשות הוא היה מסיט את עיניו במהירות.
הוא היה עובר, מתנגש בה בדרך ולא מבקש סליחה, היא הייתה הכי מאושרת בעולם כשהוא נגע בה.
היא הייתה תמימה לכן נפלה לקסמיו…למילים שאמר, שנתנו לה הרגשה טובה, הרגשה משכרת אליו, היא הייתה כול כך תמימה שלא הקשיבה למה שאמרנו לה!היא לא הייתה מוכנה לשמוע מישהו אומר עליו דבר רע.
היא אהבה אותו כול כך אבל ראו שהוא לא אוהב אותה..פנינו אליה שוב ואמרנו לה להתרחק ממנו,אבל היא אמרה שהיא לא מוכנה.
יום אחד הוא הזמין אותה למסיבה, שבוע אחרי היא נמצאה מתה בחדרה. אף אחד לא יודע מה באמת קרה שם חוץ מזה שהוא צילם אותה עירומה ושלח לכול הילדים בשכבה, ומשם זה רק נשלח והופץ ברשת.
הוא חזר לחייו הוא שכח את כול מה שהוא עשה לה,כמה אכזר הוא היה,וכמה אכזר הוא עכשיו. העונש שקיבל זה כלום, לעומת החיים שלקח מילדה בת 17.
אני זוכרת שהיא אמרה לי שטופת דמעות:"ברגע שהוא שלח את תמונות העירום שלי הוא נהיה השנאה הכי גדולה שלי,הוא זה שהרס לי את החיים הוא לא מבין שאני באמת אהבתי אותו והוא פגע בי,אני לא עומדת בזה!"המילים האלה חרוטות לי בראש ולא אשכח אותם לעולם,המילים האחרונות ששמעתי. בנוסך למילים שהיו כתובות בדף,מילים אם משמעות גדולה עבורי 'אחותי המושלמת שלי אני אוהבת אותך ותמיד אוהב'
והוא… אין לו אפילו מצפון, או רגשות אשמה הוא, שמח לשמוע שהיא נמצאה מתה. אני שונאת אותו כמו שלא שנאתי אדם מעולם! אני לא אשכח שהוא רצח אותה! כי מבחינתי זה רצח,ואני לא אסלח לו לעולם כי זה לא משהו שאפשר לסלוח עליו! ונמאס לי שאנשים עשו דברים נוראים מקבלים עונש קטן, לא חמור בכלל, שאחרי שנה שנתיים הם ישתחררו מהכלא ויחזרו לחיים שלהם! אבל החיים שהם לקחו מאדם אחד או מספר אנשים לא יחזרו לעולם, הם הרסו משפחות וזה לא משהו שאפשר לסלוח עליו!


תגובות (2)

זה עצוב ממש. לאן הדרדרנו? אני מסכימה עם כל מילה שנאמרה פה. הבעת מסר חזק מאוד! סיפור אמיתי נכון?

15/06/2014 08:38

תודה.האמת שזה לא אמיתי.אבל אם הרגשת שכן אני איכשהו שמחה שהצלחתי להעביר את הרגש הזה. אז שוב תודה♥

15/06/2014 17:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך