סיפורי הערצה על וואן דיירקשן/שאר האיידולים

Sunshine 12/07/2013 1108 צפיות 3 תגובות

לאתר הזה הגעתי לפני שנתיים, לא היו אז סיפורים מעריצות, רק סיפורים מקוריים וכל סיפור זכה לבמה. לפני שנה פתחתי את המשתמש הזה וכבר התחילו להופיע סיפורי מעריצות, ואז שוב פרשתי מהאתר. חזרתי לכאן לא מזמן וכבר שמתי לב לתופעה מטרידה שרק גדלה – סיפורי מעריצות. אני לא אומרת שזה רע, שכל אחד יכתוב על מה שהוא רוצה, יש בנות שכותבות סיפורים מדהימים על וואן דיירקשן ושאר האיידולים. אבל יש בנות שכותבות ספאם, דברים שהם אפילו לא מתקרבים לסיפור. רוב סיפורי המעריצות הם על אהבה בלתי אפשרית בין הדמות הראשית והאיידול, בקיצור עולם שכולו טוב. בעוד שהסיפורים על וואן דיירקשן זוכים לתגובות ופידבקים חיוביים, הסיפורים המקוריים, דווקא אלה שלוקח הרבה זמן לכתוב אותם, נדחקים הצידה. אתם יודעים איזה מאכזב זה לכתוב סיפור מקורי שאין עליו תגובות ואז מעל יש סיפור על מפורסם לא בשפה הכי גבוהה/ספאם שזוכה לתגובות? דיירקשניות יקרות, יש עוד סיפורים יפים ומוצלחים באתר הזה, תקראו אותם. אל תינעלו רק על וואן דיירקשן. חוץ מזה, אני ממליצה לכם להרחיב קצת את הז׳אנרים שאתן כותבות עליהם – יש מתח, מד״ב, פנטזיה, סיפורים מצחיקים, אהבה, שירים. יש עוד בערך 30 קטגוריות מלבד מפורסמים. אל תגיבו רק על סיפורי מעריצות, יש סיפורים פי אלף יותר טובים ומוצלחים, תנסו פעם אחת. אגב, הידעתן שאפשר לכתוב וואן שוט על עוד דברים חוץ מעל וואן דיירקשן? האתר הזה נפתח כדי לכתוב סיפורים מקוריים, סיפורי הערצה זה סבבה אבל בואו נתמקד בעוד תחומים כי אני האתר לא נפתח כדי לכתוב רק על וואן דיירקשן וג׳סטין ביבר. כבר לא כיף לכתוב כאן סיפורים, כתבתי סיפור מצחיק שהשקעתי בו והוא רק שוקע ושוקע ונראה לי שאני אפסיק איתו כי מה שמעניין גולשים פה זה וואן דיירקשן וג׳סטין ביבר.


תגובות (3)

אני ממש מסכימה!
אני לא כותבת באתר אני רק קוראת פה ואני מודה שגם אני קוראת כמה סיפורים בז'אנר הזה (מפורסמים) למרות שאין לי דום חיבה אליהם או 'הערצה', למשעה שאני די סובלת מהמוסיקה עצמה (היו לי כמה כאבי ראש חמורים מהמוסיקה, סיפור אמיתי) אבל אני בכל זאת קוקאת אתזה כי זה מעניין…
אני לדמרי מסכימה, וגם מאוד מאוד מתעצבנת מזה, שהרבה מהתכנים פה באתר נהיו.תכנים מלאים ב(מצטערת על התיאור) חרא (בלי להעליב אף אחד) יש פה המון סיפוריפ טובחם ומוצלחים בז'אנר מפורסמים אבל יש המון סיפורים חסרי תוכן ונלאים בשגיאות כתיב שלא רק שהתוכן ש

12/07/2013 03:27

מסכימהה עם זה !!
גם אני כתבתי כמה סיפורים של וואן דיירקשן וואן שוטים עליהם ואפילו פאנפיק אחד אבל זה רק קצה הקרחון של מה שכתבתי , אני כותבת עוד מלא דברים שהם מחוץ לזאנר מפורסמים ;)
איי כותבת סיפורי אהבה , וסיפורים בהמשכים , ואין לי שגיאות כתיב , אפילו קטע שכתבתי הגיע לבחירת העורכים ❤❤❤

12/07/2013 03:31

חח התגובה נקטעה לי באמצע…
מה שרציתי להןסיף הוא שיש סיפורים מסויימים עם המון שגיאות כתיב שמקבלים פידבקים מצויינים מעצם היותם סיפורי מפורסמים (שזה דבר לא צודק בכלל) אבל יש מספר סיפורים שאני באמת נהנית לקרוא מהז'אנר הזה וזה בסדר אבל זה לא בסדר שזה נהיה אחד מהדברים היחידים שכותבים עליהם פה באתר!

12/07/2013 03:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך