בקי
כפי שאמרתי בסיפור שלי הנ"ל שבוע חדש תמיד מרגש תמיד יש ציפייה שיביא עמו בשורות טובות בריאות אהבה והגשמת כל מישאלה אמן !!!!!!!!!!!!!!

שבוע חדש

בקי 29/05/2011 757 צפיות אין תגובות
כפי שאמרתי בסיפור שלי הנ"ל שבוע חדש תמיד מרגש תמיד יש ציפייה שיביא עמו בשורות טובות בריאות אהבה והגשמת כל מישאלה אמן !!!!!!!!!!!!!!

מקדמת אני בברכה חמה, מקדמת אני בשמחה את השבוע החדש שהגיע אלינו בבוקרו של יום נפלא נוהגת אני לומר כי התחדשנו עם שבוע חדש ומה מבקשים אנו שישא באמתחתו בשבילנו רק בשורות טובות רק לשמח את הבריות , רק לשמח אנשים עצובים, רק לשלוח לנו ברכות שהכל יהיה טוב ואל דאגה קבלו את השבוע עם חיוך ענק ותקווה שהכל יהיה נפלא.

הנה השבוע החדש בשבילנו במיוחד, ,מזמין את השמש הזורחת להתארח בשמים מעלינו ולחמם את כולנו מזיו פניה ולא תאמינו השמש המוזהבת נוצצת וממתיקה סוד ומחייכת אני אביא לכם חום, זוהר ותעיפו מבט בשמים הכחולים הריקים מעננים פשוט מקסימים והשמש המופיעה ביופייה הזוהר מהווה קישוט לשמים התכולים שממתיקים סוד עמה מתי תבואי שוב אלינו שמש נפלאה ? אבוא כמובן שוב מחר בבקרו של יום חדש ואזרח מחדש ואמשיך להסב לכולכם נחת אנשים מתוקים ועוד משהו אני לכם רוצה לומר לעת ערב כשהאור הולך ונעלם אשלח לכם את הירח הנהדר הוא יאיר את דרככם הוא יהיה באמצע הרקיע רק בשבילכם.

תודה רבה שבוע חדש שלנו שבוע נפלא איזה כייף שתשאר עמנו חמישה וחצי ימים מלאים ותמשיך לאהוב כל יום ביומו את כולנו האנשים הטובים שלך תמיד מחכים ומצפים כי תרעיף עלינו רק בשורות טובות רק הנאות רק שמחות מקווים שבוע חדש כי תעשה הכל כדי לשמח אותנו וכבר אני בקי אומרת לך תודה רבה בשם כל האנשים אשר לך מודים.

ברוך הבא שבוע חדש – אוהבים ונהנים ממך

באהבה בקי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך