זה לא אמיתי אולי קצת אבל יפה וזה רק ההתחלה

אמא למה :’(

23/05/2015 1113 צפיות תגובה אחת
זה לא אמיתי אולי קצת אבל יפה וזה רק ההתחלה

שלום לכם קודם כול התחיל בלהציג את עצמי אני נדב בן 17 וחצי לומד בתיכון קרים, יש לי שני הורים אמא ענת בת 45 ואבא יעקוב בן 50 ,שניהם הורים טובים אבל יש נושאים שהם לא אוהבים בוא נקרא לזה כך.. ויש לי שני אחים עומר בן 15 ערס קטן שמשגע את הוריי ואותי בכלל הוא משגע הוא איתי באותו חדר סיוט הוא מעשן ומבריז מהלימודים ולמזלי ברח לסבתא.. ואחי הגדול אדם בן 22 בצבא לקראת שיחרור אצל חברה שלו רוב הזמן. ואני בבית לבד עם הורי והתוכי שלי ריו יפיפיה וירוק אז זה כול חיי בקיצור.. זה על היום 2015

סיפורי מתחיל כך בשנת 2011 ביום לימודים רגיל ופשוט (לפחות כך חשבתי) תמיד היו שמעות שאני הומו בארון ואוכל ב(אתם יודעים מה) וזה מאוד הקשה עליי ורק חברתי הטובה מיזה 10 שנים יכול לעזור לי ולשמור את סודי(כן אני הומו) היא הייתה חברת נפש שלי ועזרה לי בכול ואני לה שמה היה רוני בת גילי. במהלך סיום הלימודים התגעגעתי הביתה לבית שלי שלצערי היה בשיפוצים אז גרנו אצל סבתא וסבא שלי שהיה הומופוב מוצר. לקראת הערב התגעגעי לחבר שלי (היה לי סוג של אהבה) איתי ולא היה לי נייד אז דיברנו מאמא שלי ותמיד מחקתי כול זכר לכך שדיברנו עד שדעתי הייתה מוסחת בגלל התוכי שלי שהחליט לעוף בחדר ובדיוק אמא קרא לי לבוא לאכול ושכחתי את הניייד שם עם ההודעה פתוחה (טעות שעלתה לי ביוקר :’( ] הלכתי לאכול ואדם הלך לחדר קצת כדי לדבר אם סבא שלי (ז"ל) שהייה חולה אז בנייד של אמא אלה שהוא קיבל שיחה מאיתי שענה לו אורי אהובי איפה אתה אחי קיבל חלחלה וניתק מייד והלך לאמא לספר לה והיא התחילה לבכות ולצעוק חרישי למה זה מגיעה לי למה וחיבקה את אחי הגדול ולבסוף באתי אליה ובאתי לחבק לשאול מה קרה (חשבתי שזה קשור לסבא) והיא דחקה אותי ואמרה לי אל תיגע בי אמרתי לה למה והיא אמרה אתה יודע חכה שאבא ישמע על זה חכה…. נחנקתי מדמעות שצפו וברחתי לי מהבית לרחוב הקר..


תגובות (1)

אוקי אז ככה, אין בקושי סימני פיסוק, אפילו לא פסיק אחד במשך כל הקטע. אתה משתמש המון בסוגריים, עדיף להמעיט כמה שאפשר בסוגריים. אתה עשית סמיילי באמצע הקטע, זה ממש לא טוב, אין סמיילים בתוך השפה העברית אז גם לא מוסיפים אותם, לא תראה סמיילי בכתבה בעיתון או בספר. העלילה מתקדמת מהר מאוד, אין תיאורים בכלל, תזכור שכשאתה מכותב אתה מנסה להעביר תמונה לקוראים, אז תתאר, מה בדיוק קרה שם? ושוב אני חוזרת- פסיקים, מאוד קשה לקרוא בלעדיהם!
אני מתנצלת על הביקורת הקשה אבל היה קשה מאוד לקרוא ולהביןאת הסיפור.

24/05/2015 14:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך