אלת הדרקונים
זה הסיפור הראשון שלי אז בבקשה תגיבו או תדרגו. אשמח לישמוע אך היה הסיפור והצעות לשיפור

אקדמיה לזאבים פרק 1

אלת הדרקונים 22/12/2015 1298 צפיות 4 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי אז בבקשה תגיבו או תדרגו. אשמח לישמוע אך היה הסיפור והצעות לשיפור

אני אופיר אני בת 16 מתל אביב, השער שלי מתולתל בצבע שחור ועניי בצבע כחול, אוהבת לרכוב על סוסים, אז אך הכל התחיל לארס? אתם שואלים כך.
בהתחלה זה היה יום רגיל עד שגיליתי שיש לי סימן על הקטף שלי. אבל בגלל שלא רציתי שיראו אותו הסתרתי אותו עם החולצה שלי. יש לי חברה הכי טובה שירה שאנכנו עושות הכל בייחד ומספרות הכל אחת לשנייה אבל לא סיפרתי לה על הסימן,שלא תחשוב שעשיתי קעקועה אמתי ותחפור לי. יש לי חבר שהוא חתיך ברמות על, קוראים לו תומר והוא עם שער חום בעיר ועניים ירוקות וטוב בספורט,אנחנו חברים כמעט שנה נשער אוד חודש לשנה זה אמון זמן יחסית. אחרי בית הספר הלכתי לרכוב על סוסים בחווה בתל אביב אבל באמצע הרכיבה הרגשתי כאב מהסימן שלי שהלך והתחזק היום יש ירח מלא. מזה הסימן הזה? ולמה הוא כואב? פתאום שמתי לב שמישהו עומד ממול ומסתכל עלי,ואז הוא בא לקראתי.
אופיר: "למה אתה מסתכל עלי?"
איש מסתורי: "יש לך סימן בקטף כמו שלי".
אופיר: "אז מה?" עניתי במהירות.
איש מסתורי: "זה אומר שאת כמוני חצי בנאדם חצי זאב".
אופיר:"לא עברתי שינוי!".
איש מסתורי: "ברור צריך ירח מלא בשביל זה לכן, כאב לך הסימן היום יש ירח מלא, כמה זמן יש לך את הסימן?" .
אופיר"10 ימים".
איש מסתורי:"את באה לאקדמיה לזאבים".
אופיר: לא יודעת.


תגובות (4)

קצת לשפר שגיאות כתיב וזה יהיה יפה. בהצלחה!

22/12/2015 22:23

היי,ברוכה הבאה(:
אפשר לפתח את הסיפור הזה מהרקע שרצית להעביר לסיפור מדהים!
אבל יש לי המון מה להעיר לך,וזה רק כדי לבנות אותך,ושתשתפרי בכתיבה ותוכלי להוציא את המיטב!
יש לך המון שגיאות כתיב שהופכות את הקריאה לקשה,
את צריכה לצטט דו שיח בין הדמויות עם גרשיים.

לדוגמה- ״למה אתה מסתכל עלי?״שאלתי אותו.
אי אפשר לרשום דו שיח בצורה שרשמת,ללא רווח בין שורות,בלי פיסוק,סימני שאלה,נקודות וגירשיים.
כי ככה אי אפשר להבין מה הדמות מרגישה,איך הטון שלה אמור להישמע ולאן השיחה מתפתחת.
אני ממליצה לך לקרוא באתר המון סיפורים,וכמה שיותר,כדי ללמוד מכותבים אחרים על צורת הכתיבה,על הפיסוקים,על הציטוטים,וצורת כתיבת תיאור הדמויות ודו השיח ביניהם.
יש לך מכאן רק לאן לעלות ולהשתפר.
מקווה שלא פגעתי,ושאת מקבלת באהבה,כי זה באמת מכוונה טובה ומרצון לקרוא את הסיפורים שלך בכיף:)
בהצלחה !

22/12/2015 23:22

לא הבנתי איך הדמות מרגישה… מתי היא מדברת וכו'…
יש שגיאות כתיב שהפריעו לי לקרוא.
והאורך של הפרק גרם לי להרהר האם זה סיפור או הקדמה? רצת עם העלילה.
הרעיון מאוד יפה, ומאוד טוב, פשוט את צריכה ללטש את הסיפור ואת הכתיבה כדי שיגיע לרמה שמתאימה לו.
מקווה שתעברי על זה שוב, כי הרעיון הכללי באמת סקרן אותי:)

23/12/2015 00:08

שיפרתי את הסיפור לפי התגובות מקווה שאהבתם כי אני עשה המשך.

23/12/2015 18:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך