אני כותבת את הסיפור בנימה אישית, אפילו כאילו אני מספרת לך על זה אני אמשיך כנראה את הפרק, הוא נראה לי לא גמור. אני אעלה המשך כנראה.

היא לא כולם פרק 3 (עם תיאור חלק מהדמויות)

16/11/2015 941 צפיות אין תגובות
אני כותבת את הסיפור בנימה אישית, אפילו כאילו אני מספרת לך על זה אני אמשיך כנראה את הפרק, הוא נראה לי לא גמור. אני אעלה המשך כנראה.

~פעם הייתי חלק מהם, לא לפני המון זמן, לפני קצת יותר מחצי שנה.
בזמנו, כשהייתי אחת מהם, הייתי אחת מהבנות האלה- חברה שלהן. יצאתי עם הרבה בנים מה"קבוצה" הזאת, הייתי "מטרה קלה" מה שנקרא.
עכשיו אני לא, אני שונה, הפכתי להיות מודעת לעצמי יותר, רצינית יותר, הפכתי להיות מה שתמיד רציתי להיות: האני האמתי שלי ~
הפכתי להיות אחרת, עם חברות אחדות. אמנם אני נראית כאחת מהמקובלים, איני בקשר איתם.

שנת הלימודים החלה לא מזמן. כמובן שחששתי מאוד. ידעתי שאהיה עם חבריי-יובל (בן), ואורן (בת). אני מתנהגת כמוהם, וגם דומה להם.
~כולם נראים טוב ב"חבורה הקטנה שלנו":
אני (דריה) – בלונדינית, קצת שטנית, לא נמוכה, לא גבוהה, לא רזה, לא שמנה. (אני נראית כמו הבנות האלה בטאמבלר)
יובל- הוא הבן היחידי בחבורה שלנו, (החבר הכי טוב שלי) הוא "חטוב" (מנסה להיות עם קוביות), גבוה, עם שיער שחור.
אורן – נמוכה, קצת שמנמנה (בצורה יפה), עם שיער חום בהיר- בהיר.~

כשהגעתי לבניין שלי (קוראים לו תיכון 4) התארגנתי לשיעור כרגיל. למדתי, דיברתי עם יובל בזמן השיעורים, הלכתי לבניין של אורן לדבר איתה- בעודי מחפשת אותה, הבחנתי במשהו מוזר-
ראיתי את אורן (מרחוק) הולכת צמודה לרומי:
~רומי- אחת מהמקובלות, שונאת את אותי עד מאוד.~
הן צחקקו ונראו כאילו הן חברות הכי טובות. מה שהיה מוזר מאוד בשבילי, אורן ואני שונאות את רומי, כנראה שרק אני, לאור מה שראיתי….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך