הזכויות שמורות לאלן המחבר
שימו לב: זהו הפרק הראשון בסיפור "נעים מאוד.. רועי"
בקרוב יתפרסם הפרק השני אז יש למה לצפות :)

נעים מאוד… רועי חלק א'

14/12/2011 802 צפיות 3 תגובות
הזכויות שמורות לאלן המחבר
שימו לב: זהו הפרק הראשון בסיפור "נעים מאוד.. רועי"
בקרוב יתפרסם הפרק השני אז יש למה לצפות :)

שלום לכולם שמי רועי ואני בן 22 הייתי נרקומן ונגמלתי מי זה כי הייתי במרכז שיקום
אבל בואו ואני יגיד לכם איך הכל התחיל זה קרה בכיתה ח' לפני הרבה מאוד שנים……..
"דיייייי!… דייי כבר תפסיקו להציק לי" צעק רועי על חבורת בריונים שהציקו לו באופן קבוע "אתה סתם חנון רועי זה מה שאתה מגיע לך שאנחנו מרביצים לך" רועי התחיל לבכות "די נו תעזבו אותי מה עשיתי לכם" חבורת הבריונים שבראשם עמד משה צחקו ולעגו לרועי ואמרו לו: "חכה חכה… רועי בקרוב מאוד אתה תשאר גם בלי ידיים ורגליים" רועי היה המום שתק וברח משם בריצה מהירה.
בבית סיפר הכל רועי לאחיו הגדול יונתן על מה שארע לו בבית הספר ויונתן רק צחק ואמר : "זה כי אתה חנון רועי אני בכלל לא מבין איך אנחנו אחים אני כזה ערס כל הבנות דלוקות עליי ואתה מה אתה? סך הכל ילד משקפופר עם חצ'קונים שלומד אי אי איזה מפסידן אתה".. רועי אמר " תודה רבה לך אח שלי במקום לעזור לי אתה רק יורד עליי" יונתן אמר "סליחה?!?! אני יורד עלייך? טחח תגיד תודה בכלל שאני מדבר איתך אדיוט אני מייעץ לך להשתנות ומהר לפני שבאמת תהיה נכה".. רועי התעצבן על יונתן הלך לחדרו ושכב במיטה מעורער הוא חשב בליבו "כנראה עליי באמת להשתנות. אוקי הם רוצים שאני לא יהיה חנון אני לא יהיה חנון הזונות האלה ידעו טוב מאוד מי אני"…. רועי קם קרע את כל המחברות שלו את הספרים שלו זרק את התיק קרע את כל הבגדים שלו והלך לקחת בגדים מגניבים מאחיו "זהו" אמר רועי "אני כבר לא חנון אני יראה לכולם שאני ערס כמו כולם מי שיגע בי אני ידקור אותו הם עוד יראו".. יונתן צחק ואמר " יפה יפה אח שלי הנה בבקשה כך מתנה ממני אולר במקרה צורך ותהיה ערס אה? גבר תעשה אותי גאה" רועי אמר " כן בטח בטח עכשיו סתום ת'פה מחר הכל ישתנה" הלך לחדרו לישון מאושר..


תגובות (3)

1. יש לך כמה שגיאות פה ושם.
2. אסור לקלל בסיפורים.
3. הסיפורים לא אמורים לעודד את הקוראים לעשות דברים אשר מנוגדים לחוק.

מצטערת, אבל הקרטריונים שצויינו קיימים בסיפורך, אם תתקן זאת, קוראייך ירבו, ויפורסמו סיפורייך.

לולא השגיאות האלו, הסיפור היה מאוד נהדר.

ממני
~קרן~

16/12/2011 05:21

קרן, אני לא חולקת על דעתך, אבל לא מסכימה איתה בשלמות.
יש לו כמה שגיאות של לשון, למשל "יגיד" אומרים וכותבים, "אגיד" כי זה פועל בעתיד.
עוד בעיה קטנה: כתבת "שלום לכולם שמי רועי" ולאחר מכן כתבת "רועי החל לבכות" הבעיה פה שאתה הגיבור בסיפור לפי השורה הראשונה, אבל לאחר מכן היית כמספר חיצוני שלא קיים כלל בסיפור.
יש לך עוד כמה שגיאות לשוניות, קצת שגיאות בסימני פיסוק למשל: "שלום לכולם, שמי רועי" כך זה יותר נכון.
וקרן, אם הוא רוצה שכך יהיה בסיפור קללות אז יהיה כי המערכת אישרה, אז בטח היא מסכימה לזה.
בסך הכל ההמשך קצת צפוי, אך עדיין מעניין,
ואני מקווה שתיקח את הביקורת שלי כהערה בונה ולא מעליבה.

16/12/2011 06:12

סיפור מקסים ונהדר!

יש בו מעט שגיאות כתיב וגם "הגוף" שאתה משתמש בו משתנה …

אבל , סימני הפיסוק שלך הפתיעו אותי לטובה!

מחכה להמשך!!!

ממני רומי , שרוצה המשך!

23/12/2011 05:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך