יכול להיות שיהיו הרבה טעויות כי אני לא רגילה לכתוב בגוף ראשון .

סוד

17/01/2022 372 צפיות תגובה אחת
יכול להיות שיהיו הרבה טעויות כי אני לא רגילה לכתוב בגוף ראשון .

זה נחמד שיש סודות ,אבל שלי יצא כבר משליטה ,סודות נועדו כדי להסתיר את המעשים הרעים ,ולתמוך בשקרים של אנשים .
אני שונא סודות, כל חיי חייתי כסוד המלוכלך של המשפחה שלי. אני נולדתי למשפחה עשירה כתוצאה של רומן ,אבא שלי הוא עורך דין מצליח ואמא שלי הייתה אחת מהלקוחות שלו.ביום שבו נולדתי אמא שלי נטשה אותי ,ואבי לקח אותי.באותו זמן בחדר אחר בבית החולים נולד אחי ,האחד שיהפוך את חיי לגהנום .
שתינו גדלנו יחד ,הוא בצד המואר ואני בחושך .כאשר היה אירוע בבית הייתי נעול בחדר.בהתחלה חשבתי שאבא שלי רוצה רק להגן עליי בגלל שנולדתי מחוץ לנישואים ,אבל במהרה זה התברר אחרת.
ככל שהתבגרתי התחלתי להבדיל בין מבט של זילזול להערכה ,בין אהבה לשנאה ובין דאגה לאדישות .
אני לא יודע מתי בדיוק זה קרה ,אבל כבר לא היה לי אכפת מהאישור של אבא ,תמיד השתדלתי כדי לרצות אותו,וכל מה שהוא עשה היה לגרם לי להרגיש נחות וחסר תועלת, והכל השתנה שאני פגשתי את האנשים שאני מוכיר ביותר .
מאז שאני פגשתי אותם הכל השתנה ,כשחליתי הם היו אלה שכיסו אותי בסמיכות ,וכשהיה סוער הם נהיו לעוגן בשבילי .
אני זוכר את היום שבו נפגשנו כאילו זה היה רק אתמול, הראשון מביניהם שפגשתי היה ליאם ,בואו נגיד שהרושם הראשוני שלי ממנו לא היה משיהו.בדרכי הביתה נער גבוה עם שיער שחור נתקל בי ,וגנב לי את הארנק,בלי ששמתי לב .
השניה שפגשתי הייתה גאיה ,אותה פגשתי פעמיים, בראשונה זה היה בחצר של בית הספר רבה מכות עם ילד משכבה גדולה יותר .
בפעם השנייה היה שישבנו ביחד באולם הכינוסים של בית הספר ,וגם כך פגשתי
את ג'ון , שניהם ישבו משני צדדיי ואני הייתי תקוע באמצע.
בהתחלה התחלנו להסתובב ביחד ,כי זה היה נחמד ומגניב להיות חלק מחבורה ,אבל עכשיו אני יודע שהם המשפחה שלי ושאני אעשה הכל כדי להגן עליהם .


תגובות (1)

אהבתי מאוד את הסיפור, אני מרגישה שהוא יכול להיות יותר ארוך ונקטע באמצע. זה כמו דף פתיחה לספר מאוד מותח וטוב.
לא מצאתי שום טעויות בגוף ראשון, אני בעצמי עושה הרבה טעויות כתיב.
אבל לדעתי הרבה יותר מעצים את הסיפור כשמדובר בגוף ראשון, ממש הרגשתי את המתח והכאב של המספר. ואני חושבת שהכתיבה שלך ממש טובה

17/01/2022 16:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך