ממשיכה אם יש שתיי תגובות

BAD GIRL סוטה!!!!מזהירה!!פרק 1

31/01/2015 21959 צפיות 11 תגובות
ממשיכה אם יש שתיי תגובות

היי קוראים לי לולה,אני בת 17 לומדת בפנימיה צבאית בטח אתם שואלים למה?כי ההורים שלי שלחו אותי לשמה תענו שאני עושה יותר מידי בעיות.לא כול כך אכפת לי תמיד אמא שלי אמר שאני כישלון כי היא הייתה בת המושלמת ומפונקת כן ההורים שלי עשירים אך אני לא רוצה את הכסף שלהם הוא לא מעניין אותי.אני יכולת להסתדר לבד בנתים אני דיי מסתדרת אני חוסכת ללימודים בחול.

"מסדר בוקר עוד חצי שעה" המ"פ אמרה ויצאה מהחדר.
ככה זה כול בוקר מעירים אותנו בשש וחצי בעיקרון אני תמיד מאחרת למסדר בוקר אך היום אני חייבת אישור ישלי עבודה.

מהר שמתי על עצמי מכנס שחור עם קרעים וחולצה בטן לבנה ככה יראו את העגיל בטן החדש שלי וז'קט של צבא.היום אנחנו לא צריכות ללבוש מדים כי אין היום פעילות בחוץ או טקס.
מהר שמתי על עצמי פודרה,סומק ,מסקרה,עיפורן שחור שככה יבליט את העניים הירוקות שלי שמתי בושם נעליים צבאיות ועפתי למסדר.

"היי "אמרתי לאנה ולורי הם שתיי החברות הכי טובות שלי ישלהם בערך את אותו סיפור חיים כמו שלי.הורים עשירים שדואגים רק לתחת של עצמם.

"בוקר טוב יפיפה"הם אמרו ביחד.
באתי לענות להם ולספר להם משו אבך נתקעתי על ידי המפקד פלוגה שצעק
"הקשב!!"
במה מה הוא צועק על הבוקר אם לא הייתי צריכה אישור הייתי צועקת עליו אבל היום תזכרי את ילדה טובה את חייבת אישור.
*אחרי עשר דקות*
בלה בלה בלה הוא לא מפסיק לדבר איזה חופר,בעיקרון ישלי כול בוקר מסדר אבל ביימי ראשון הוא קצת יותר ארוך כי מסבירים על כול השבוע.
"משוחררות" אמר.
"שאחיינו איזה חופר"אמתי לאנה ולורי והם צחקקו.הלכנו לחדר אוכל וישבנו שמה אני בעיקרון לא אוהבת לאכול ארוחות בוקר זה מגעיל אותי. אז נישארתי עד שאנה ולורי יסיימו ונילך לכיתה.

הצילצול התחיל להשמע ברחביי הפנימה מסמן שאחל השיעור הראשון,שיעור הסטוריה צבאית.
התישבתי ליד אנה אנחנו יושבות מקדימה אני אוהבת הסטוריה וכמובן את המורה כי אצלה אני עובדת אני עושה אצלה ביבסייטר.
השיעור עבר דיי מהר וכבר שמענו את הצלצול מעיד על הפסקה. מהר כולנו יוצאות מין הכיתה "לולה"המורה אמרה קרא לי הסתובבתי אליה כאות שאלה והיא המשיכה לדבר "היום זוכרת קבענו בייביסיטר"אמרה לי כדי להזכיר לי.
"כמובן,מתי הולכים?"שאלתי אותה בנועם כן אני חלפנית אך אני חייבת את העבודה הזאת כדי להוכיח לאמא שלי שאני לא צריכה אותה.
"אממ בארבע אתהיי בשער של בית הספר"אמרה וחייכה אליי.
"תודה"עניתי ויצאתי מין הכיתה כדי לפגוש את אנה ולורי.
"מה היא רצתה?"שאלה אנה יואוו היא כול כך חטטנית
"סתם היא אמרה לי על העבודה היום"עניתי בבוז.
"אהה טוב עודד התקשר אלייך"היא אמרה לי בהתרגשות.עודד ה יזיז שלי אנחנו שוכבים ביחד אך הוא לא חבר שלי לאנה חושבת שאנחנו חברים.
"אהה טוב אני אחזור אליו"אמרתי לה והקלדתי את המספר שלו.
"היי בובה"הוא ענה לי בקול הצרוד שלו שרק עושה לי צמרמורות
"היי מה רצית?שאלתי אותו בקול יציב מנסה להראות לו שהוא לא משפיע עליי.
"היום בערב.אני ואת.?"הו אמר סוג של קבע יותר נכון
"אממ לא יודעת ישלי עבודה אוליי אחרי זה נדבר ביי"נתקתי עליו אין לי כוח אליו.

משך היום עבר דיי רגיל לא משו מיוחד רק חיכית לשעה ארבע הסתכלתי שוב על השעון והלכתי למנהל.

"שלום לולה מה שוב עשית?"הוא שטל אותי מגלגל אליי עניים.בונה חצוף!!לולה תרגעי את חייבת אישור אז תתנהגי יפה היום אחרי תצאי עליו.
"כלום,אני רק צריכה אישור"עניתי לו בקול תמים,כן כן אני דיי טובה בזה.
"למה?"הוא שאל.יואוו איזה חופר.גלגלתי אליו עניים.
"לעבודה אצל המורה להסטוריה."עניתי לו בחוסר חשק.אם הוא ישאל עוד שאלה אני אפצוץ אותו.
"טוב משוחררת אבל את ישנה פה היום"ענה ויצאתי אני לא הולכת להגיד לו תודה יש גבול
הלכתי לחד שלי והחלפתי לשמלה שחורה ושמתי מעליי את הזקט של הבוקר והחלפתי לטימברלנד.כול חודש אמא שלי שולחת לי בגדיים של המעצבים ונעליים אז ישלי בקושי הוצאות אני רק חוסכת.

הלכתי לשער של הפנימה ונכנסתי רכב של המורה שלי לא דיברנו במשך הנסיעה כי הייתי שקועה בפלאפון שלי.
אחרי נסיעה של שעה בערך הגענו לבית שלה ישלה שניי ילדים קטנים אחד בן שלוש והשני בכיתה א' אני משגיך עליהם עד השעה תשע והיא הולכת לקורס שלה.

**שמונה בערב**
השכבתי כבר את הילדים לישון ישבתי על הספה מחטט בכיס שלי מוציא מסטיק בטעם דובדבן
ומשחקת משחק בפלאפון.ישש ישש עד שנייה אני עוברת את השלב התרגשתי שיט יואוו מהה!!קבלתי הודעה והפסדתי חרא על מי ששלח לי הודעה.
פתחתי את ההודעה והיא הייתה מעודד שימות אם הוא לא היה כול כך טוב במיטה מיזמן הייתי זורקת אותו.
"אז היום ניפגש?"הוא שלח
אני-"אממ לא יודעת"רציתי לעצבן אותו קצת
עודד"נוו אני חרמן רצח אני חייבת שתבואי"הוא מתחנן
אני"ומה בדיוק אני יכולה לעזור לך"שאלתי בתמימות רציתי לעצבן אותו
עודד"כוסמעק איתך!!את באה בעשר אני מחכה לך ושווה לך לבוא"אוו עצבני הילד
אני"אני אוהבת שאתה עצבני ככה את יותר מזיין חזק"שלחתי לו עם סמייל שטן
עודד"טוב אני אקח אותך בסביבות עשר המפנימה?"
אני"טוב נו סבבה"עניתי לו
עודד"חחח יופי תלבשי משו יפה"
באתי לענות לו אך המורה שלי ובעלה הגיעו אז מהר הכנסתי את הפלאפון וקמתי מהספה.
"היי"אמרתי להם והם חיכו אליי,המורה שילמה לי 200 ש"ח כן זה לא הרבה אבל פסדר נתמודד."יאיר חזיר אותך סבבה?"היא אמרה לי.
יאיר זה בעלה.
"אממ סבבה"אמרתי ועליתי לרכב אחריו

עברו עשר דקות מאז שאנחנו נוסעים יש פקק ענק אוף אני יאחר לעודד פסדר הוא יתמודד הסתכלתי מהחלון ובחנתי את הרכבים שהיו בצדדנו ואת הפרצופים של האנשים.
לפתע הרגשתי יד על הברך שלי הסתובבתי אל יאיר בפרצוף של מה אתה עושה אך הוא המשיך ועלה עוד יותר ללמעלה.
"אחם אחם"אמרתי לו בזילזול וניסית להעיף לא את היד אך הוא לחץ על הברך שלי.
"מה אתה עושה?"לחשתי מפוחדת לא הבנתי מה הוא רוצה מימני.קפאתי פחדתי להלחם נגדו.הוא היה בקבע בצבא היו לו ידיים שחרריות וכפות ידיים משופשפות היו לו עניים כחולות וראש מגולח.
הוא פתח לי את שתיי הירגליים ועלה את ידו לתחתונים שלי,פאק למה אני עם שמלה היום!!
הוא התחיל לשפשף את האצבעות שלו על הדגדגן שלי אהה זה כול כך טוב הנחתי את הראש שלי בחזרה על המושב נשכתי את השפה שלי ניסיתי להחניק גניחה כי ידעתי שאנחנו עושים משו אסור.
הוא משיך לשפשף לי בחוזקה יותר וכבר לא יכולתי זה לא היה בשליטתי הוא החדיר לי אצבע לתוך הכוס שלי "פאק" לחשתי הרגשתי את הסומק עולה לי ללחיים פתחתי את עניי מסתכלת עליו תוך כדי שהוא מכניס ומוציא את האמה שלו.
הוא הסתכל עליי לתוך העניים והחדיר לי עוד אצבע "אהה" צרחתי זה היה כול כך טוב,הרגשתי את האורגזמה שלי קרבה התחלתי לנענע את האגן שלי רציתי אותו כאן עכשיו למרות שהוא הבעל של המורה של הייתי כול כך מחורמנת שלא יכולתי כבר לשלוט על מעשיי.
תפסתי לו במכנסיים והרגשתי את הבליטה שלו פתחתי לו את הרוכסן של מכנס והחדרתי את ידיי לבוקסר שלו התחלתי לשפשף לו.הזקיפה שלו הייתי גדולה בהרבה יותר משל עודד פאק כול כך רציתי את הגודל של הזין שלו בתוכי.
"אהה"צרחתי כשהרגשתי שאני קרובה "יותר מהר"לחשתי והוא הגביר את הקצב,פתחתי את רגליי ככה יהיה לו יותר שטח פנים הרמתי קצת את הרגל והרגשתי איך האצבעות שלו נכנסות יותר עמוק לתוכי "כן כהה בדיוק"הוא חיכך לי בנקודה הרגישה ואני רק מנענעת את האגן שלי קרוב יותר אליו.
"פאק כן"גמרתי בחוזקה סביב האצבעות שלו הוא הוציא אותן מימני.אני כולי מתנשפת עייפה מכול היום הזה.
הוא לקח את האצבעות שלו ונכניס אותם לפה שלו "ממ כול כך טעימה"הוא אמר בקול צרוד
"ישלי הצעה בשבילך" הוא לחש לי מתי שהסתדרתי.
"את הולכת להיות שיפחת מין שלי ואני אשלם לך 500 שח ללילה"הוא אמר נחוש בדעתו
התסכלתי עליו בהלם מצד אחד זה היה כול כך טוב ואני ארוויח מלא כסף מיזה מצד שני זה הבעל של המורה שלי.
"אממ ומה אשתך תאמר?שאלתי אותו מפוחדת
"אני יודע שהיא בוגדת בי ואי צריך קצת להנות בחיים שלי"הוא קרץ לי ועצר בשער של הפנימה
"תחשבי על זה ותחזרי אליי"הא אמר לי והוציא 500 שח מארנק שלו
"זה על עכשיו ,וזה המספר שלי ישלך עד מחר." הוא אמר ונסע מהמקום


תגובות (11)

אני מתה על הסיפורים שלך וזה נשמע מעניין אס מחכה לפרק 2:)

31/01/2015 22:02

    את כזאת חמודה

    31/01/2015 22:13

נשמע מעניין מאוד
מחכה להמשך:)

31/01/2015 23:05

נשמע מדהים!! מחכה להמשך:)

31/01/2015 23:05

נשמע…איך אני אומר, לא מספיק בוגר בשביל הסגנון הזה?
זה נשמע רע מאוד, אבל…
מכל מה שקראתי שלך, הרבה יותר התרגשתי מהקטעים הרגשניים, האמנותיים,כמו האחרון שכתבת נדמה לי..אינני זוכרת את שמו, רק רציתי לומר.
בעניין הזה את די חוזרת על עצמך וזה קצת משעמם, הרעיון…חזרי לשורה הראשונה של התגובה הזו.
ולגבי מה ששאלת אותי באיזו פעם, כן, סביר להניח שאני בהחלט צעירה מדי:)
בכל מקרה זה לא שהרעיון רע, אלא שבעיניי הכתיבה היא מאוד..כנראה, תואמת את הגיל שלך, המשוער מבחינתי. זה כנראה לא רע, אבל…קטע הוא קטע.
בכל מקרה, העיקר שאת נהנית מהכתיבה.

31/01/2015 23:19

    את לא חייבת לקרוא,תודה על הדעה שלך אך פעם הבאה תשמרי אותה לעצמך

    02/02/2015 23:07

את ממשיכה היום??

01/02/2015 00:36

    המשכתי

    01/02/2015 01:14

מדהים אהבתי

15/02/2015 16:28

אני מסכימה עם אנדריאנה… יחסית לז'אנר האירוטי- נקרא לזה ככה- זה ממש לא בוגר. התיאורים שלך ישירים מדי וגסים מדי, ונותנים תחושה של גועל וצמרמורת, מה שהז'אנר הזה ככל הנראה לא אמור לגרום. (כיתה ח', אנשים. אני לא קוראת אפילו דמדומים, וטוב שכך) ומה זאת אומרת להשאיר תגובה בלב? חלק מלהיות כותבת זה לדעת לקבל ביקורת, ולא רק חיובית… את חושבת שבחיים כולם יהללו וישבחו אותך? תני לי לגלות לך סוד, הם לא. ממש לא. אני אפסיק את החפירה פה ורק אבקש ממך לעשות חושבים עם עצמך ולראות מה אפשר לשפר בסיפור:) ^^ בהצלחה

16/12/2015 12:29

לא יודעת כתוב בצורה לא משהו… כאילו לא יודעת לא התחברתי כל כך לסיפור גן
אבל ראיתי דברים אחרים שלך וכתבת נורא יפה לדעתי

11/02/2016 19:49