veronico
הסיפור הזה הוא מבוסס על אמת. ובה אני מספרת על הבוקר שלי. אך אני שיניתי כמה וכמה פרטים פה ושם. אשמח אם תגיבו על הסיפור ותביעו את דעתכם עליו. תודה!

ספסל רחוב

veronico 09/11/2014 774 צפיות 4 תגובות
הסיפור הזה הוא מבוסס על אמת. ובה אני מספרת על הבוקר שלי. אך אני שיניתי כמה וכמה פרטים פה ושם. אשמח אם תגיבו על הסיפור ותביעו את דעתכם עליו. תודה!

כשאני יוצאת מהבית, השמש מאירה בקרנותיה את הרחובות, והציפורים מצייצות בקולן הנעים. אני צועדת במדרכות, רואה ילדים עם תיקים על הגב, בדרכם לבית הספר. אני רואה את השכנה שלי, שבדרכה חזרה מטיול עם הכלב שלה. אנחנו מחליפות כמה מילים, ומברכות את אחת והשנייה ביום נעים.
אני ממשיכה בדרכי ומריחה את ריח האביב העף ברוח, פריחת העצים, וקולות הילדים הממהרים לגנים עם ההורים מצלצל באוזניי. אין מה לחשוש, זה רק יום ראשון. והבוקר נראה נפלא.
אני מגיעה לספסל. ושם כמו תמיד, יושב איש מבוגר, עם עגלה אדומה שאליה תלויות שלוש שקיות גדולות ולבנות. והוא מברך אותי בבוקר טוב.
״בוקר טוב" אני מחזירה לו בחיוך, ומתיישבת לידו. אנחנו לא מחליפים עוד מילה. אנחנו לא מכירים, אך זה משמח אותנו להיפגש כל בוקר, ולשבת על הספסל אחד ליד השני.
אני מכירה את הרחוב הזה טוב, לידינו עוברים כמה ילדים המקשיבים למוזיקה באוזניות, וחלקם באים בחבורות, או שרוכבים על אופניים חשמליות. אני עוקבת אחרי המכוניות בכביש, אשר מאטות לקראת הפניה שבדרכם. וחלק מהן עוצרות על המדרכה, כמה חוצפה. רק בשביל לקנות משקה או חטיף מחנות הממתקים ממול. ולאחר מכן ממשיכים בדרכם ופונים בפינה.
לאחר כמה רגעים, עוצרת מונית לבנה בפינה. זאת נכדתו של האיש המבוגר, שישב איתי בספסל זמן מה. הוא ניגש למונית, מושיב את נכדתו הקטנה בעגלה האדומה, וממשיך בדרכו השלווה.
אני מסתכלת על השעון שעל ידי. עוד כמה דקות האוטובוס אמור להגיע, ולאסוף אותי עם חבריי לבית הספר. וברגע שאני מרימה את מבטי, רואה אני את חבריי באים מכיוונים שונים, כאילו תיאמו את זה ביחד. אנחנו מתחילים בשיחה, אך עם הגעתו של האוטובוס היא מפסיקה. וכאשר אני עולה, כל הילדים כבר עסוקים בדיבור רועש אחד עם השני. הדלתות של האוטובוס נסגרות, ואנחנו ממשיכים בנסיעה.
מכאן, מתחיל יום חדש.


תגובות (4)

התחלת הכתיבה שלך העלתה לי חיוך קטן וחמימות בלב. הלוואי והייתי חושבת נפלא כמוך בבוקר. אבל אני רק צריכה למהר לבית הספר ולאכול משהו במכונית במקום לשבת בצורה נורמלית לאכול.
אהבתי את זה, אהבתי את זה אפילו מאד. את מוכשרת נורא, אני מתפלאת שאני תגובתך הראשונה.
שיהיה לך שבוע נהדר
שרונוקי

09/11/2014 21:38

    תודה רבה. אך אני חושבת שבכל זאת תוכלי למצוא משהו מיוחד בבוקר שלך. הדרך היא לחשוב רגוע, לנשום ולחשוב. ככה באים הרעיונות לראש.

    09/11/2014 21:58

ממש ממש אהבתי, את השלווה והיופי שאת מתארת שיש בבוקר שלך. זה מציג זווית אחרת של בוקר, שקט ונעים. הלוואי שהבוקר שלי היה ככה, אולי מעכשיו הוא יהיה..
כתיבה יפה וכייפית.

10/11/2014 13:37

    תודה רבה. אני מקווה שכולם ימצאו דרך להנות מהבוקר שלהם!

    11/11/2014 23:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך