Muffich
מומלץ לשמוע עם- https://www.youtube.com/watch?v=QuFb2iRhM7M https://www.youtube.com/watch?v=8SrDoRvWRE4 אני לא יודעת, לא פירסמתי פה די הרבה זמן. היי.

עייפה

Muffich 26/05/2015 659 צפיות 2 תגובות
מומלץ לשמוע עם- https://www.youtube.com/watch?v=QuFb2iRhM7M https://www.youtube.com/watch?v=8SrDoRvWRE4 אני לא יודעת, לא פירסמתי פה די הרבה זמן. היי.

השמש מסתננת דרך הריסים הדבוקים שמשתוקקים להיפתח,
אך את לא מניחה להם, לא עכשיו.
את רואה את העץ כמגן מהשמיים השופטים והעלים משאירים צלליות נעימות על גופך.
ואת תוהה איך גופך השמוט נראה לציפורים, מכוסה בכתמי עלים ונושם באיטיות את ריח הפרחים.
ואת כל כך עייפה.
לא מהעייפות שניתן להעביר בשינה מתוקה וחמימה תחת לפוך הנעים בליל חורף קר.
מהעייפות הזו שבה לקיבה שלך נמאס לעכל את החיים.
מהעייפות הזו שבה שהעיניים שלך מאסו לצפות ממרחק בעולם מסביבך.
מהעייפות הזו שבה לאוזניים שלך כואב לשמוע את החדשות הרעות.
מהעייפות הזו שבה הרגליים שלך לא מסוגלות להחזיק את גופך.
והמחשבה על כך שאת עייפה מעייפת אותך יותר.
ומאסת מהזכרונות הממלאות כל סדק בין מחשבות צלולות במוחך, רודפות ורצחניות, בולסות ונוגסות בכל חמלה ושפיות שנשארו בראשך הצפוף.
ואת כל כך עייפה.
ולראש שלך כבר כואב לסבול את הכל אז עינייך נפתחות ואת מתחילה להתנשם כנחנקת, רוצה להוציא הכל החוצה כרעל ולמחוק את קיומם ואלו נאחזות כשורדים אחרונים של מין נכחד ולא מוכנים לוותר על היותם שם.
ואת כל כך עייפה.
והנפש שלך מוכנה לוותר, ואת עוצמת את עינייך ומתחננת מהגוף שלך להפסיק לעבוד, לתת לעובר אורח למצוא את גופך חסר החיים יום אחד.
אך גופך הוא גופך והוא ממשיך בעוד את גוררת את גופך למיטה.
ואת כל כך עייפה מלחיות.


תגובות (2)

עשית אותי עייפה, זה מה יש לי להגיד לך!
איייי יש לי עוד מבחן להתכונן אליו…אבל אני כל כך עייפה -ברצינות-
אז…~בואי נעטה הבעה של אנשים רציינים שמנסים לנהל דיון~
הדבר היחיד שהפריע לי זה הירידת שורות, לא יודעת למה אבל זה או שבחלק מסוים עבר חלק או שיצא מקוטע.
אבל אם את שלמה אם מה שכתבת, מיא ני שיעיז לתקן אותך ?!
לילה טוב.
{עכשיו באמת, אם חושבים על זה לעומק יש משהו יפה ושליו בעייפות הזו.
בכל מקרה יש לי הזדהות רבת תכלית אם הדמות}

26/05/2015 22:10

    ירידת שורה כקטיעת מחשבה.
    משהו שכזה.

    26/05/2015 22:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך