עניין של דעה…..

14/03/2012 638 צפיות תגובה אחת

עיתונאות זו לא מתמטיקה. היא לא מדוייקת. ולעיתים היא גם קצת שקרנית. בדרך כלל היא תופסת צד. כי מה לעשות נייטרליות זו לא הצד החזק שלנו. אחרי הכול אנוחנו עוד לא שוויץ. (הלוואי והיינו.) לעולם לא היינו מאחרים והשוקולד היה משובח.
ומשום מה, עחתונאות קוסמת לי. לטעמי יש קסם כלשהו במילה הכתובה או בהעלאת מחשבותייך על כתב ולא בעבור המגירה.
אולי זה אפילו פאוור טריפ כלשהו. כי בסופו של יום, דעתך תחשב ותקרא עלידי מישהו שעלול להסכים איתך. והמישהו הזה הוא מספר רב של אנשים. שעלולים לאהוב אותך או לשנוא אותך בזכות מה שכתבת. כך או אחרת הם לא ישארו אדישים אלייך. וזו בעצם תשומת לב שהנרקיססטים שבנינו זקוקים לה. (ואין שום דבר רע בלאהוב את עצמך. אם אתה לא תאהב איש לא יאהב)
ובנימה טיפה יותר צנועה, מעטים יכולים לתפוס את תשומת ליבך בכתב. זה כישרון נדיר שניתן למעטים. אני נוטה להאמין שזהו כישרון שיכול לעצור את הזמן. משום שעצרת אדם מלחיות את חיו העסוקים, את מרתון עיסוקו וגרמת לו לעמוד במקום. גם אם זה לכמה דקות ספורות. היה לך את הכוח….
כיום כבר לא משנה איך הצלחת. כיום, לצערנו הרב המילה הכתובה הפכה הרבה פחות מתחסדת. היא מפולפלת, חצופה, בוטה וחדה. היא מתאימה את עצמה לאוכלוסיה המשתנה שלנו. כאילו משתתפת במרתון המטורף הזה שכולנו עסוקים בו. לגמור את החודש, לשרוד את היום, להלחם בקשיים, למרוד במוסכמות, לחרוג מהכללים, ולעיתים, רק לעיתים להתפנק כאילו אין מחר……
נראה כאילו גם אני, חסידת המונולוגים האינטלגנטיים משהו, חרגתי מעקרונותיי. אני נוטה להשתמש בגסות בוטה במה שאני כותבת, אני עצמי הפכתי זנותית במילון הלשוני שלי. זין על המוסכמות! אני רוצה כמו כל אחד אחר להשמע, לא מעניין לי את התחת מה הבמה שניתנת לי. זה בעל פה, או בכתב על זין שלי. אני רוצה להשמע!!!!!!!! ואם עליי למכור את עקרונותיי בשביל לספק את תאוות הפרסום שלי אז למה לא.
זה או למכור את נשמתי לשטן או להכנע למלאך שיקח את כשרונותיי ויאמר לי להשמע בעולם הבא או אחד אחר שיהיה הרבה יותר טוב מזה.
שורה תחתונה, (אף פעם אין באמת אחת כזו.) עקרונות שמקרונות. כמו כל אחד אחר בעולמינו הנפלא והמקסים, אני דואגת לעכוזי היפייפה ורוצה לקדם את האינטרסים שלי. אני פשוט קופצת על העגלה וממשיכה במסורת שרבים אחרים כבר קפצו עליה לפניי.
העגלה שתיקח אותנו לגיהנום, העגלה שבה אין שום צניעות ובושה.
למקרה שנחרדתם…. זו הייתה בדיוק הכוונה…..


תגובות (1)

Im not sure what i just read
אם מה שכתבת זה באמת מה שאת חושבת אני רק ממליץ לך לחשוב עוד קצת על העניין הזה של פרסום ועיתונאות חחח
אם זה לא מה שאת באמת חושבת אלא סתם קטע קצר שנועד להעביר לנו איזה מסר אני רק יכול להגיד שIm not very sure what i just read

16/03/2012 02:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך