עצלן עם מטרה

ChocolateChip 18/05/2020 580 צפיות 2 תגובות

אינני מספיק כלום. כל היום חולם ומדמיין איך ומה לעשות. רואה בניינים ומכונות, צופה באנשים ובמקרים. בטוח מה הצעד הבא אך אינני צועד.
בדרך כלל זה ההפך. רצים לא יודעים לאן. אם תכנסו אל חיי תראו מיליון צעדים שמעולם לא נדרכו. הדרך שלי כאילו ידועה אך אינני הולך בה.
ניסיתי פעמים רבות אך אני מעדיף לבהות ולנשום. רק אתמול ישבתי לגמור שיעורים ובמקום התחלתי לקשקש בצד המחברת חיות ודינוזאורים.
בזבזתי את כל הזמן בצפיית סרטים במקום לצאת עם חברים.
אני רוצה להצליח אך מעדיף להיות עם השקט, הדימיון המופרח שלי והרעשים הרחוקים.
"אז אתה מתעצל?" שואלים אותי המורים, הלוואי וידעתי מה לענות.
אני רואה מה נכון ומתעלם ממנו. למה? אין לי תשובה פשוט לא עושה כלום. ככה בקלות.
קולות של המחשבות רצו במוחי. חיפוש עצמי וניקיון מנסים לחלוף אך תקועים שוב ושוב באותה נקודה בעייתית.
שוב נרדמתי בשיעור, שוב לא הספקתי להגיש עבודות, שוב לא הבנתי על מה כל החברים צוחקים… שוב הרגשתי רע.
אני יודע אני חייב לגשת אל הנקודה הבעייתית הזו ולסלק אותה, ומהר.
הפעמון צילצל כשהזמן הגיע. איתו ברחתי אל מחוץ לכיתה, אל מעבר לכל מקום שיוכלו להפריע לי. אני חייב להיכנס אל עצמי ולטפל בבעיה.
נעצתי מבט אל האופק, מתחנן לתשובה. כאבי ראש ורצון להשתפר התחילו מיד.
התיישבתי סגור בתוך עצמי.
אין איש במרחקים, בקושי קולות רקע וצרצרים. לא נתתי לעצמי לזוז עד שגמרתי לחשוב.
החלומות, הדרך שלי. המטרה.
כל מה שרציתי הוא להתקדם בקצב מהיר יותר, להספיק הכל ולהצליח. אני לא יכול לתת לעצמי לסחוב את הזמן או שככה אני נחשב- לעצלן.


תגובות (2)

אני לא בטוחה שירדתי לסוף דעתך, לקראת הסוף הרגשתי שאת לוקחת את הכוונה למקום אחר ממה שאני חשבתי.
בכל אופן הוקסמתי מהכתיבה וזה נגע בי הדרך הזאת שקיימת, שיודעים לאן אבל לא ממש הולכים בה…ההסתכלות החיצונית הזאת של כולם שרואים עצלות, אבל לא יודעים שלא בזה מדובר.

18/05/2020 19:20

    תודה, אני לא יודעת למה את חשבת שהתכוונתי אבל זה גם יכול לומר שהעלילה עשתה איזה צעד לא צפוי כזה ששינה את כל הסיפור.

    19/05/2020 16:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך