sapir13
מישהו, שם לסיפור?.... אני יודעת שנטשתי את הסיפורי המשכים שלי, אבל אני עושה משהו אמיץ (או טיפשי) - אני לא ממשיכה עד שאגמור את כל הסיפור (כולם) ואז אני אעלה את ההמשך... - ^_^ -

פגישה בחווה

sapir13 17/03/2014 601 צפיות 8 תגובות
מישהו, שם לסיפור?.... אני יודעת שנטשתי את הסיפורי המשכים שלי, אבל אני עושה משהו אמיץ (או טיפשי) - אני לא ממשיכה עד שאגמור את כל הסיפור (כולם) ואז אני אעלה את ההמשך... - ^_^ -

ניסיתי, באמת שניסיתי.
זה היה לי כל כך קשה. לא ידעתי בכלל שזה יגמר ככה. חשבתי שזה יהיה פשוט וקל.
לא, ממש לא.
רצתי עוד כמה מטרים ואז התייאשתי, מתכופפת ומניחה את ידי על ברכיי.
לעזאזל הברווז הזה!
כולי הייתי מכוסה בבוץ. הברווז הקטן הזה רץ הנה והנה, גורם לי לטבוע ברפש של נוצות ודברים אחרים.
נעמדתי מתנשפת והבטתי בכעס עז בברווז. "אם אתה לא עוצר עכשיו אני אחנוק אותך!" הוא נעצר לדקה והביט בי במבט מהיר כזה של "בטח ילדה, קודם תתפסי אותי" ומיהר להיכנס מתחת לאחד הארגזים הגדולים.
נאנחתי בתבוסה והתיישבתי על שרפרף קטן שהיה שם.
"את לא צריכה להילחם איתו." שמעתי מישהו אומר. הרמתי את ראשי וראיתי נער עומד מולי. הוא החזיק בידו גרגירים ולידו עמד… הברווז הקטן.
"איך הצלחת להוציא את השטן הקטן הזה משם?!" צעקתי בפתאומיות ונעמדתי על רגליי, כאילו לא רצתי כמו מטורפת קודם.
הוא צחק. "נתתי לו לאכול קודם…" 'אבל זה מה שגם אני עשיתי!!' רציתי לצרוח. עדיין זעמתי על הברווז והוא כאילו מבין התחבא מעט מאחורי הנער. שהיה.
"אממ… איך קוראים לך?" שאלתי, ניסיון עלוב ליצור שיחה. "ניר," הוא העביר מבט ביני לבין הברווז. "אני מניח שאת חדשה בחווה?"
"אה כן," עניתי בלי לשים לב. "אני שיר." הוא לבש סרבל ישן ודהוי וכובע קש רחב לראשו. לא הסתכלתי עליו הרבה, בעיקר כי חשדתי שים לב לכך. זה היה מביך.
"טוב, אז… תודה בכל אופן, על הברווז, אני מתכוונת," גמגמתי. הוא צחק. "זה בסדר, באמת." הוא הביט בשמש השוקעת וחיוכו דעך מעט. "הו… אני צריך ללכת. אני עובד בצד השני של החווה, עם אבי, יש שם הרבה עבודה." הוא הסביר בנימה מתנצלת. "נתראה מחר?" אמר, יותר שואל.
"בסדר, נתראה מחר." השבתי ונופפתי לו לשלום בזמן שהלך. כשהוא נעלם לגמרי מאחורי הגדר החזרתי את מבטי אל הברווז הקטן שעוד עמד במקומו. לפני שהוא הספיק לצווח הרמתי אותו בעדינות בידיי וקירבתי אותו לפניי. "אנחנו הולכים להיכנס חזרה ואתה הולך להתנהג יפה, שמעת?" נזפתי בו בקול קטנוני. הוא ניקר מעט את פנים ידי. "היי!" התחלתי ללכת איתו וחשבתי על הנער שפגשתי מקודם. ניר. הוא נשמע כמו בחור נחמד מאוד.
נכנסתי אל הביתן שהיה עליו שלט 'ברווזים' והנחתי את הברווז הקטן על האדמה. הוא הסתובב כמה פעמים סביבי ואז רץ אל הבריכה הקטנה שהיתה במרכז.
"לילה טוב, ברווז קטן." לחשתי לעברו ויצאתי החוצה.


תגובות (8)

חמוד… אהבתי!!
5♥

17/03/2014 18:15

או, זה באמת חמוד =) אני אוהבת ברווזי. הם פשוט החיה הכי חמודה בעולם! (אחרי חתולים, כמובן. החתולים נועדו להשתלט על העולם!)
ולדעתי השם מושלם =)
-5-
ובקשר לסיפורים בהמשכים – אני באמת ממליצה לך לא לעשות את זה ^.^ כי אז כשלא יהיה לך כוח יותר לכתוב לא יהיה כלום שידרבן אותך להמשיך, הרי הקוראים לא יצפו לפרק הבא בידיעה שאת צריכה לסיים קודם את הכול… ואז את תפסיקי לכתוב את הסיפור, ואז הוא ישכח, וחבל…

17/03/2014 18:21

    חח כן אולי, הבעיה היא שכבר עכשיו אין לי כוח לכתוב xO אבל בכל פעם שאני אגמור סיפור אחד (או לפחות אכתוב הרבה פרקים) אני אמשיך להעלות..

    17/03/2014 18:25

מקסים, הכתיבה נהדרת ופשוטה. העובדה שלא הורדת שורה רוב הזמן קצת הפריעה לי בעין, אך זה כבר עניין אישי. זה ממש חמוד, אני אוהבת את זה. הכתיבה שלך נפלאה, היה כיף לקרוא.

17/03/2014 18:50

היה לא נורא נעים לקרוא! כתיבה פשוטה ובהירה, נראה לי שזו פעם ראשונה שאין לי הערות.
כל הכבוד!

17/03/2014 22:15

    אממ… תודה, אני מניחה ^^"

    18/03/2014 22:09

כרגיל הכתיבה שלך מעולה והעלילה מעניינת. זאת אומרת, תמשיכי את שאר הסיפורים ומהר חחח אגב את יכולה לקרוא לסיפור "הכל התחיל מברווז" אז זה נשמע טיפה קיטשי…

18/03/2014 19:58

    *לא קשור לסיפור
    -אווטאר אני עוקבת אחריך בכל מקום!תגיב לסיפור שלי כבר ><
    ———-
    לכל האלה שחושבים שאני טיפוס משוגע שתופסת בכוח את הקוראים שליאז כן אולי XD אבל לא ככה זה כי אנחנו מכירים.

    18/03/2014 20:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך