idomeir48
יש אנשים המחשבים את קיצם לאחור, ויש כאלה שמשרטטים את חייהם קדימה - אך לכולנו יש גרף בסוף.

פונקציית החיים / הנעלם הגלוי

idomeir48 31/05/2020 1043 צפיות 4 תגובות
יש אנשים המחשבים את קיצם לאחור, ויש כאלה שמשרטטים את חייהם קדימה - אך לכולנו יש גרף בסוף.

החיים ממשיכים עד נקודה מסוימת בה הם נפסקים בבת אחת, זה פרט ידוע – אך בין לבין קורים מספר דברים.
במהלך חייו של אדם ישנן עליות, ירידות וגם קטעים מישוריים. כל אחד עובר גם נקודות שיא ונקודות שפל, כשהוא במינימום יכולת ורצון.
חלק מהזמן אדם חש שהחיוביות גואה בו, ובחלק אחר שהוא מוקף רק בשלילי, ולעתים לא חש כלל.
לעתים נמצא אדם במצבים בהם הוא מאבד את הגדרתו, ולא נוכח כלל ברגע, אך לאחריהם חוזר לעצמו וממשיך בקו שצייר לעצמו – בחייו.
במקרים מסויימים חווים אנשים דברים בחייהם שמעבירים אותם משפל המדרגה הישר לשיא, ולהיפך.
במקרים אחרים הם משנים מעט את מעשיהם ובכך מביאים לירידה עתידית, שאינם חשים עוד או לעליה ברוכה שהם לא מבחינים בה.
ישנם מקרים חמורים בהם לאדם ישנו מחסום כלשהו שמונע ממנו להגיע אל מטרה מסוימת בסוף חייו – הוא יוכל לפגוש במטרה זו מספר פעמים במהלכם ולהשיגה, אך תמיד בסוף חייו, לא משנה כמה ישאף לאותה מטרה – לא יצליח לגעת בה.
ישנם כאלה שיכולים לבחון את חייך בדיעבד ולסכמם – קוראים להם "המתמטיקאים של החיים".


תגובות (4)

אךך, המתמטיקה. השפה שבה נברא העולם. מרתק.
חקרת היטב את גרף הפונקציה, אך לא את הפונקציה עצמה.
בעצם, זה כבר פיזיקה.

02/06/2020 01:18

    או ביולוגיה, פסיכולוגיה וסוציולוגיה.

    02/06/2020 11:47
R

כל מה שהיה לי להגיד היה: "לאאא, רק לא מתמטיקההה!"
אבל זה ממש מעניין!

03/06/2020 09:10

    גם במתמטיקה יש המון צדדים מעניינים, פשוט מפספסים אותם במטרה להגיע לציונים גבוהים

    03/06/2020 11:39
סיפורים נוספים שיעניינו אותך