פקידת הסעד

"שלום אני מפקידת הסעד. אני עובדת למען צוות לרכישת מוצרים של תעשיית לפקידת הסעד. קיבלנו דיווח ממקור אנונימי, שאתה מתעלל או מזניח את הילד שלך. נשלחתי לכאן כדי לחקור, יש לך רק את הזכות לשתף פעולה, ההתנגדות שלך חסרת כל ערך ואין לך שום ברירה אחרת, אלא מלתת לי לעשות את עבודתי. אתה חייב לענות לכל שאלותי, וחייב להגיד לי את מה שאני רוצה לשמוע. אם אתה מתנגד או מסרב, אלך לבית המשפט אקך מהשופט צו הרחקה, דבר שכמובן אעשה בכל מקרה.
עדיף להיות בטוח מאשר להצטער כמובן. אתה תחוייב ותוכרך לחתום על טפסים כדי לתת לי את הזכות, לעסוק בחקירותיי. כולל לדבר עם הרופאים שלך, המורים של הילדים שלך, מטפלים של הילדים שלך או כל מי שנראה לי, שיודע כל דבר עליך ועל המשפחה שלך. אתה גם תחתום על טפסים שנותנים לי רשות, לגשת לבית הספר של הילדים שלך ולדבר אלהם ללא נוחכות הפרעה מההורים. אני יכולה להתייצב בכל שעה ללא ידעה מוקדמת ולקחת את ילדיך, ללא כל הוחכות או ראיות של הזנחה.
אתה כבר נמצא בידי, ואני כבר לא סובלת אותך.
אני יכולה לקחת את ילדך, ולגרום שלא תראה אותם יותר לעולם. מה אתה חושב על זה ?
ואין לי כל אחריות אישית, ולא משנה כמה אני מחרבשת לך. כי לי יש חסינות מכל טביעה, והשופט ישים את חתימת הגומי שלו על כל נייר, שאני חושבת לנכון להגיש לו. אז אין לך אפילו שמץ של סיכוי.
אז איפה נתחיל ? למה שלא תגיד לי כל מה שאני רוצה לשמוע, בינתיים אחטט ואפשפש בבית שלך לחיפוש לענייני בטיחות ע"פ החלטותי.
אני חושבת שאתה הורה גרוע ביותר. אתה מרביץ לילד שלך, נכון ?"

"לא"

" 'לא' אתה אומר ? אז אני ממש לא מאמינה לך, אקח את ילדך ואזרוק אותו למשפחה אומנת. ואז אגרום לו לקחת סדרה של בדיקות שכוללות, סמים, אומדן פסיכולוגי, וקורסים להורות נכונה. כל ההצהרות של גורמים אלו, יעזרו לי לתפור ולסלף את התיק שלי נגדך. ולא משנה כמה ומה שתנסה לעשות, לא יעזור לך כלום.
אני רק אייצר ראיות אחרות לשימוש נגדך, ואמשיך להוסיף עוד ועוד ראיות נגדך..
טוב, אני חושבת שזה מספיק להיום חבוב,
להתראות."


תגובות (2)

וואו!
אתה כותב יפה ויש לך באמת כישרון(:

23/08/2013 10:10

אם היית יודע כמה דברים שכתבת פה נכונים! אולי זה הומור בשבילך
בתור אחת שמוכרת ברווחה (אני ילדת אומנה כרגע) כמה לפעמים לא מקשיבים לאיש הקטן , בין אם זה הורה ובין אם זה ילד! מבחינת אחרים זה צחוק, מבחינתי זה הבעת עמדה נגד שירותי הרווחה!!!!

31/10/2013 11:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך