All Fine
אחרון להיום, מבטיחה(:

פשוט סיפור, בלי הרבה מידי חפירות

All Fine 28/04/2014 660 צפיות 2 תגובות
אחרון להיום, מבטיחה(:

"ג'סיקה עמידה זקופה בבקשה!" אמרה המורה הקשוחה לבלט, טוב נו ממילא תמיד אשנא בלט
מאחוריי עמדה הת'ר, זקופה כתמיד ומושלמת, אוף כל כך מושלמת שזה כבר מעצבן.
הת'ר נתנה לי דחיפה קטנה בגב ולחשה "אני יודעת שאת רק מחכה לשיעור הבא אבל ראבק תתני את מה שיש לך, זה לא הגיוני שאת היחידה שלא עלתה על פויינט אבל הכי טובה מכל הרקדניות פה" חייכתי אליה חיוך מר וסידרתי את שיערי בתוך הרשת.
"בנות נא להחזיר את הבר למקומו ולהסתדר בזוגות לפינה" אמרה המורה שהפכה אלגנטית בשניה, עמדתי ליד הת'ר וביחד עברנו על התנועות שיש לבצע בתרגיל הפינה "כל הכבוד ג'סיקה" אמרה המורה ומחאה כפיים "איך שהשתפרת בין רגע, זה פשוט מקסים בעייני" חייכתי אליה אל ראיתי בעייניה החומות שמץ של צביעות.
כשנגמר השיעור הת'ר דילגה לכיוון הסטודיו השני ופרמה את שיערה הבלונדיני, אני בניגוד אליה הלכתי ונאבקתי עם הרשת המגרדת לשיער.
שעתיים לאחר מכן, כשנגמר החוג ראיתי את המורה לבלט, היא סימנה לי לבוא אליה אז ציתתי והלכתי. "ג'סיקה תשמעי, אני מאוד מאוכזבת ממך, כולם אומרים עלייך כאלה ביקורות טובות ורק אצלי את לא קשובה. איך אני יכולה לשנות את זה?" אמרה ומבטה היה מאוכזב "אני פשוט אוהבת קצב, אני לא אוהבת להרגיש כמו בובה" עניתי לה והיא הבטיחה להוסיף קצת קצב לשיעור.
היום, אני כבר בת 27 ואני יכולה להגיד בגאווה, אני חלק מהבלט הישראלי, בזכות אותה המורה שבאמת הקשיבה לי.

מוסר לחיים(סתם כי התחשק לי): תעמדו על שלכם! מי יכול להגיד לכם לא?


תגובות (2)

אני כל כך שמחה שכתבת אזכור לבלט, ושאת לא סתם חירטטת דברים. זה פשוט מרגיז אותי.
קודם כל, חסרים הרבה סימני פיסוק, ניקוד. בנוסף, מורות לבלט הן עם מיוחד. מעולם לא ראיתי מורה לבלט שמוכנה להודות בטעותה.
אחרת, הן לא היו נעשות מורות לבלט, לא? :P
בנוסף, הסוף ומוסר ההשכל נדמה לי מעט מאולץ. אני אף פעם לא כותבת את מוסר ההשכל, כי כל אחד לוקח מהסיפור משהו אחר. היה לי סיפור, שהרבה אנשים אמרו לי שהוא מדכא מדי. אני חשבתי שהוא מעודד, ומוסר ההשכל שאני הבנתי ממנו הוא שלא כל הדברים הרעים הם מרשע טהור ושלכל סיפור יש כמה צדדים.
ואני מניחה שזה גם מתקוות שווא שלי שאנשים באמת יכתבו מה הם הבינו ואז נחפור אחד לשני על זה 'o'
אני מצטערת שנתפסתי לסיפורים שלך דווקא, אבל אני מקווה שאת מבינה שזו ביקורת (כמו שהבנת היטב, למרבה הקלתי, בפעמים הקודמות.)

28/04/2014 21:53

נכון התגעגעת? יופי.
א. לא אוהבת סימני פיסוק ^_^
ב. ממש לי יש מורה מדהימהה <3
ג. אני-לא-מחרטטת-אוף
ד. לא הבנתי
ה. אממ תודה?

01/05/2014 16:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך