צבעים

אסף 24/07/2011 785 צפיות תגובה אחת

ירדתי ברחוב עד לצומת הגדולה. בדרך ראיתי כמה אנשים שאני מכיר אז ברכתי אותם לשלום.
בכניסה לשוק פגשתי את יוסי ולירון והם שיכורים ומצחיקים.
– אנחנו בדיוק הולכים לבדוק צבעים, אמר יוסי בלי להסביר.
קניתי בירה בקיוסק הראשון והם קנו בקבוק מים גדול.
נכנסנו לחנות בדים קטנה והמוכר הכיר אותם. הסתכלתי עליהם קצת ואז יצאתי לשמש. שתיתי את הבירה שלי והסתכלתי על המון האנשים ברחוב היפה.
– לאן הם הולכים? שאלה לירון שנעמדה לצידי והדליקה סיגריה.
– אני לא בטוח שהם יודעים. עניתי לה והדלקתי אחת לעצמי.
יוסי כנראה מצא את מה שחיפש, כי ראיתי שהוא משלם ויוצא.
– ההפקה הזו תהרוג אותנו, אמר בחיוך מריר ולירון הנהנה. הם נראו מוטרדים אבל לא שאלתי למה.
כשעברנו ליד חנות עתיקות יוסי צעק "אני לא מאמין" וזינק פנימה. בחנות היה מזגן אז נכנסתי אחריו.
החנות היתה חשוכה והיה בה ריח כבד של ישן. יוסי התעניין בקופסת מתכת קטנה ומעניינת, אבל לא הבנתי מה כל כך מיוחד בה. המוכר הזקן הסביר שהיא מאוד נדירה ואמר שהיא שווה לפחות מאתיים שקל. בסוף יוסי נתן לו מאה וקיבל גם משטח כסוף באמת יפה.
מצאנו ספסל מוצל לא רחוק משם והתיישבנו. שתינו עוד בירה שקנינו בקיוסק ליד וכשהשמש התחילה לשקוע הצעתי שנלך אלי.
על דלתה של חנות לחם שבדיוק נסגרה היתה מונחת שקית גדולה. יוסי נבר בשקית והוציא לחם כהה שנראה טעים ושאל אם יש לי גבינה צהובה.
כשהגענו לדירה לירון נרדמה מיד על המיטה. יוסי הכין לנו תה וחשבתי, למה אני אף פעם לא מכין לעצמי תה? כי שמציעים לי זה נשמע רעיון טוב.
שתינו את התה הטעים ויוסי סיפר על ההפקה. נתתי לו כמה עצות אבל הוא לא היה צריך אותן. הוא רצה לדבר. הוא תמיד מוטרד כשהוא עובד על הפקה, זה מובן.
הייתי עייף אז נשכבתי על המיטה לצד לירון. לא ידעתי אם זה בסדר לשכב לידה, בסוף החלטתי שכן. הריח שלה היה נעים ובחוץ היה כבר חושך.
יוסי הלך למטבח להכין לעצמו עוד תה. אחרי ששתה חצי כוס נשכב צמוד ללירון בקצה המזרן.
ככה ישנו שעתיים, צפופים ושקטים. אני התעוררתי ראשון. יוסי ישן על השטיח. לירון התעוררה ואמרה משהו כמו, "מתי אולי נזמין פיצה". יוסי התעורר מיד. הוא התיישב והסתכל סביבו, ואז עלי, ואז קם להכין תה.
אני הכנתי טוסטים מהלחם שהבנו. מרחתי כמה פרוסות בקטשופ, הוספתי חתיכות עבות של גבינה צהובה ומעל פיזרתי טבעות בצל ומלח.
השעה היתה עשר ועוד מעט נצא למסיבה. בירות אחר הצהריים היו מאותם הדברים שמפריעים להגיע למסיבה, אבל השינה הקצרה, התה והטוסטים שינו את התמונה.
מזגתי לכולם כוסית וויסקי לא קטנה ושתינו מהר. לירון החליפה חולצה ואני הצצתי על החזייה שלה. יוסי עשה כאילו הוא לא שם לב, הניף את תיק הגב שלו ויצאנו.


תגובות (1)

היי אסף פעם ראשונה אני קוראת את הסיפור שלך ומאד נהניתי אהבתי את הכתיבה שלך ואמשיך לעקוב ולהגיב מקווה שאתה מסכים???

שבוע טוב והמשך לכתוב בבקשה בקי

24/07/2011 14:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך