amarald
אשמח לפידבקים:)

צום.(בעבודה)

amarald 09/09/2021 279 צפיות 2 תגובות
אשמח לפידבקים:)

עייפות. ובמוח מתנגן שיר דרמטי של היידן. כאנון. כל חלק משוכפל באיחור, וביחד זה יוצר דרמה.עייפות.מהסוג המותש באמת. לא שלאחרונה יצא לי לחוש עייפות מסוג אחר. מחסור קשה בשעות שינה. צום. עבודה. שיעור כינור. מיציתי את עצמי עד קצה גבול היכולת. ועכשיו קצת כואב הראש.

טה דה דאם טה דה דה דה דאם . השיר מתנגנן לי בראש. הרביעייה. הצ'לוו הכינור, הויולה. כולם ביחד.

ומחר נוסעים לסבא וסבתא.

כמה התקדמתי. בעיקר כי למדתי להבין הערות. למדתי להתייעל. למדתי מה צריך לשפר. איזה שאלות לשאול.

והיום בעבודה. יבגניה הציעה לי שוקולד. ואני שאלתי אם זה כשר, -"עזבי אותה כבר כל היום עם השוקולדים שלך, זה לא כשר",אמר מיקי. ואני חייכייתי מתחת למסכה,-"אה, אוי" היא אמרה, במבטא רוסי כבר. ואז היא הלכה למצוא קינדר בואנו, -"ואת זה את אוכלת?" אה, בעיקרון כן, אבל עכשיו נזכרתי שאני בצום", אמרתי בחיוך נבוך, והיא גרדה בראשה, ואמרה-" טוב".

וכשהיא הלכה, מיקי לחש-"את באמת בצום או שסתם אמרת לה?", ואני צחקתי,-"אני באמת בצום, יש היום צום גדליה".

הוא היה דיי מופתע.

ואז הכריז שגם הוא בצום, עד שאני עוזבת את העבודה לפחות.(מסיימת משמרת) ואני חייכתי.

-"נו נו, יש לי הרבה מעשים רעים לכפר עליהם, נצום קצת". ואני מחייכת מתחת למסכה. איך לומר לו שזה לא כדי לכפר, הצום הזה. זה כדי להתאבל. למרות שכשחושבים על זה, זה גם מכפר, נדמה לי.

תצאי להפסקה-"אבל אין לי מה לעשות בהפסקה, אני לא אוכלת, ולא מתחשק לי לבהות בתקרה.." אז נשארתי לעבוד, ולא יצאתי להפסקה, כן אני יודע שזה מטופש. אבל איך אומרת הזקנה המעשנת בגשם שבמוח שלי. העולם הזה מטופש.(כן כן, אני יודעת שפעם קודמת היא אמרה שהעולם הזה מגוכך, אבל היא פשוט מתאימה את עצמה למצב..)

וכשרציתי ללכת הבייתה, ז'ניה בקשה שאשאר קצת, כי דיאנה בהפסקה,כמה דקות עד שהיא תחזור". ואני אמרתי סבבה, אבל אז מיקי דיבר איתה ברוסית(אני נשבעת שאני חייבת ללמוד כבר את השפה המקוללת הזאת. כי כולם כאן דוברים רוסית חוץ ממני!)

אני מניחה שהוא אמר לה שאני בצום, יענו לא אוכלת, כי היא עשתה פרצוף כזה, ו-"אה, אוי לא ידעתיי". לכי לכי הבייתה, היא אמרה. ואני חייכתי.

ולפני שיצאתי-"אמרלד, מתי הצום יוצא? בשמונה?", -"הממ, לא יודעת, נראה לי בשבע דווקא, אני צריכה לבדוק".

-"טוב, צום קל"
תודה.

"ביי"
"ביי"
"להתראות"

אמרו כולם. במן חיוך כזה. של היה טוב שהיית פה.

ואני יצאתי, במין חיוך כזה. של היה טוב שהייתי פה.


תגובות (2)

צום קל

11/10/2021 23:23

    תודה💙

    20/10/2021 21:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך