dragon
אז,
1 או 2
?

קטעים-1

dragon 18/08/2012 1028 צפיות תגובה אחת
אז,
1 או 2
?

קטעים קצרים או התחלות לסיפורים, בלי מחויבות להמשיך או בלי צורך כזה. בחלק הזה- ישנו קטע ושני סופים/המשכים אפשריים. תכתבו איזה מהם טוב יותר 1/2
הקטע:
אני רצה, אסור לי להפסיק ואני ממשיכה יותר ויותר מהר. הראות כאילו מתפוצצות בחזי וזיעה מופיעה על מצחי.
עשיתי את הטעות, והבטתי לאחור, לראות את רודפיי, את אלו שרצים אחרי. הסבתי במהירות את מבטי קדימה. השמש קפחה ממעל והייתי אטומה לכל קול מלבד קול רגליי הנוקשות על השביל.
ראשי התרוקן ממחשבות וסוף סוף הגעתי לשם–

סיום 1:
–לקו הסיום. חציתי אותו ונפלתי באפיסת כוחות על המדרכה. ראשי היה עדיין אטום לסביבה, אבל הרגשתי ששפכו עלי מים. לאט, לאט הצלחתי להיפתח מחדש וראיתי את האנשים סביבי, את הקהל המתרגש, את המאמן שלי, שהביט בי בחיוך, ואת הצלמים. המאמן, סאם, התקרב אלי ועזר לי לקום. 'עשית את זה' הוא לחש לי בגאווה. 'הגעת שניה'.

סיום 2:
–למטרה שלי, לפתח קטן בגדר. זחלתי דרכו ונשרטתי, אבל בקושי שמתי לב לצריבה הקלה. התרוממתי, ומתנשפת, המשכתי לרוץ, פניתי ימינה, ושמאלה ברחובות השונים עד שהגעתי לסימטה קטנה ועניה ללא מוצא. הסתובבתי לאחור, במטרה לצאת משם אבל מאחורי הופיע אדם גדול עם אקדח, חוסם את הדרך היחידה החוצה ומסמן לי להיות בשקט. הוא זרק אלי בקבוק מים, ואני שתיתי ממנו בהכרת תודה. לפתע, הוא התקרב אלי ותפס בידי,ומשך אותי ליציאה. התפתלתי, מנסה להשתחרר מאחיזתו החזקה ללא הצלחה. הוא גירש אותי מהסימטה, מוסר אותי לידי רודפיי.
'הם יהרגו אותה' מלמל בשקט 'אני מצטער, אבל אחרת הם יהרגו אותה'.


תגובות (1)

1! זה נשמע לי בהתחלה מעפן, אבל כשחושבים על זה זה נורא מקורי , וגם קשה לפתח את הסיפור מ-2 ,לדעתי זה יהיה דומה מדי לכל שאר הסיפורי פעולה שמסתובבים פה..
אז 1 (:

03/10/2012 01:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך