dragon
תבחרו סיום לקטע. הראשון, השני או השלישי. זה גם יקבע את הז'אנר. דרמה, מתח (חלק מסידרה) או אולי משהו אחר..
אז הבנתם?
יופי!
עכשיו תכתבו.
:)

קטעים 2 (הסבר ברציתי להוסיף)

dragon 02/10/2012 778 צפיות 5 תגובות
תבחרו סיום לקטע. הראשון, השני או השלישי. זה גם יקבע את הז'אנר. דרמה, מתח (חלק מסידרה) או אולי משהו אחר..
אז הבנתם?
יופי!
עכשיו תכתבו.
:)

"אני לא יכולה לתת לך לעשות את זה" אמרתי, דמיאן רק הביט בי, ולבסוף רק אמר :"אני חייב".
הסתכלתי עליו כאשר ירד בשלושת המדרגות הלבנות בכניסת הבית והלך אל-

סיום1:
תחנת האוטובוס, אל עתידו הלא ידוע במטרה למצוא את אימו. רק כאשר פנה ונעלם מעיניי הרשתי לדמעות בודדות לרדת. כמה רציתי ללכת איתו. אבל לי היו חובות. ניגבתי את עיניי במהירות ונכנסתי פנימה, חזרתי לעבוד.

סיום 2:
החצר השלישית מימין. הוא פתח בשקט את השער ונכנס פנימה. משקית סופר הוציא דמיאן שתי פחיות צבע, אדומה ושחורה, והחל לרסס על הקיר החיצוני, שפונה לרחוב.
קולות צעדים הקפיצו אותו, והוא רץ החוצה במהירות, צולל לשיחים ונעלם.משאיר אחריו את הכתובת על הקיר 'אתם עוד תשלמו'.

סיום 3:
דוכן הלימונדה של הילה הקטנה בהמשך הרחוב. הוא נתן לה מטבע ושתה באומץ מהכוס שהגישה לו.
דמיאן נתן לילדה מטבע נוסף והצביע עליי. "ממש טעים" אמר לילדה המאושרת ממכירתה הראשונה.
כאשר חזר אלי, הושיט לי את הכוס ואמר:" יש שם קובית קרח. שימי אותה בפה לפני שתשתי, וככה לא תרגישי את הטעם."


תגובות (5)

אני מתלבטת בין 2 ו-3 …
כי 2 זה יהיה גאנגסטרי כזה, ו-3 בטח יהיה מצחיק!
אווח. טוב אממ.. שתיים.

03/10/2012 01:43

אני הייתי בוחרת משהו יותר דרמתי כמו:הסימטה החשוכה שבקצה הרחוב לא ידעתי מה הוא זוממם אז עקבתי אחריו "זה אצלכם" שמעתי קול עמוק "כן המצואה בידנו" ענה דמיאן
"יופי אז .." אבל ניכנסתי ללחץ וכאשר ניסיתי לברוח בעתתי בפחית ועשיתי רעש "מי שם צאה עכשיו" צעק הקול העמוק התחלתי לרוץ אך הם היו מהירים מידי הם תפסו אותי קשרו לעייני מתפחת וגררו אותי משם.

03/10/2012 13:58

אהבתי את הרעיון :) ואמרו 2 גם במקומות אחרים..אז נראלי ש-2 ניצח :]
ומי שראה ולא הגיב:
אתם עוד תשלמו

03/10/2012 14:06

………………….? חחח איך רואים שכתבת את זה
את והמוזרויות שלך חחח

04/10/2012 12:16

למה מוזר?

04/10/2012 14:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך