קטע ממשהו שאני כותבת – תיכנסו

30/07/2013 791 צפיות 9 תגובות

בסוף השיעור הראשון , שיעור מתמטיקה למצטיינים , ראתה אנה את מייקי משרבט צורות במחברתו , תיקו תלוי למחצה על כיסאו ופניו אדומים . ' הוא בכה , ' היא חשבה בעוד היא מתקדמת למקום ישיבתו . ' רואים עליו שהוא בכה . '
" מייקי , מה קרה ? למה בכית ? " היא שאלה אותו והתיישבה בכיסא הפנוי לידו . " אני מעדיף לא לספר לך , אבל כמובן שאני חייב . " הוא אמר ונשם נשימה עמוקה , פרצופו נעשה רציני בהדרגה והוא חיכך את אצבעו באפו . הוא כחכך בגרונו .
" תקשיבי , היום בבוקר התעוררתי מוקדם יותר מהרגיל והדלקתי את הטלוויזיה בערוץ החדשות . הכתבה הראשית הייתה על אישה שמתה בסיבות מסתוריות וזו … זו אימא שלך . היא מתה . "
הוא השפיל את ראשו ודמעה זלגה מעינו האדומה .

איך יצא לי ??

בבקשה תגיבו …

זה ממש חשוב לי לדעת .


תגובות (9)

אמג הדרוש זה מדהייימוש❤
יש לזה המשך????
כי אפ כן את לגמרי מעלהההההה
אמפג זה מושלם!!(:
לאאאב יוו(:

30/07/2013 07:14

אור את יודעת מה ?
בואי נעשה כזה דבר :
בגלל שרוב הסיכויים שאני לא יעלה את זה לפה , אז תטעיני את האייפון הסתומי שלך ואז אני ישלח לך בוואצאפ ….
סבבה ?
תשלחי לי הודעה שם מתי שיש לנייד שלך סוללה ואז אני ישלח לך המשך שכבר כתוב לי בטלפון …

מאוהבת בך !!

30/07/2013 07:17

אור את יודעת מה ?
בואי נעשה כזה דבר :
בגלל שרוב הסיכויים שאני לא יעלה את זה לפה , אז תטעיני את האייפון הסתומי שלך ואז אני ישלח לך בוואצאפ ….
סבבה ?
תשלחי לי הודעה שם מתי שיש לנייד שלך סוללה ואז אני ישלח לך המשך שכבר כתוב לי בטלפון …

מאוהבת בך !!

30/07/2013 07:17

חסרים לך תיאורים והרגשות אבל חוץ מזה זה די נחמד..

30/07/2013 07:22

מסכימה עם מלאך הצללים. חסרים המון תיאורים.. והרגשות של הדמויות.
איך נראית הילדה, איך נראה מייקי, מה היה בשיעור מתמטיקה, מה הילדה חושבת על מייקי, אם הם חברים טובים, אם הם לא, מה מייקי חושב, מה קורה בראש שלו כשהוא מנסה לספר לה על אמא שלה, אילו התלבטויות וכו'… אלה דברים שחסרים.
עכשיו נכון.. זה רק קטע מתוך משהו שאת כותבת, ולכן יכל להיות שנראה את הדברים האלה בהמשך הסיפור, אבל יש דברים שחסרים בקטע הספציפי הזה, ואת חלקם כתבתי למעלה.. נסי לשים לב :)

מעבר לזה, זה נשמע סיפור מעניין, וכל עוד את נהנית לכתוב אותו אז הכל מעולה!

30/07/2013 07:30

יא מושלמת שלייי !!
אבל אני חושבת שכדאי שתנסי לכתוב : ״הכתבה הראשית הייתה על איזה שמתה מסיבות מסתוריות. וזו … זו אמא שלך. אני מצטער.״
לדעתי המילה ״מתה״ היא לא מכבדת..
אבל תמשיכי להעלות קטעיםםם :)
מווואההה מאוהבת בך עד מאדים

30/07/2013 07:35

הדרוש אני לא הולכת להטעין אוווותוווון אינלי כוחחחחח :(
חחחחחחח אני עצלנית>

30/07/2013 07:49

חחחח יא עצלנית קטנה בואי לאימייל
נדבר בצ'ט כי משעמם ליייייייי
אההה חחח וגם העליתי פרק של עולם מושלם אבל השם שלו לא יכול להיכנס אז אני מעלה מחדש ואז תקראי חחח

30/07/2013 08:16

יפה. מפתיע.

23/11/2013 11:09
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך