קין

מרוגז קלות 24/12/2014 853 צפיות 4 תגובות

אין בי אפלה.
האפלה הגסה, החונקת והמחוספסת שהייתה בי הוחלפה בזוהר עדין, לבן ומלטף.
ואני מביט על הכל באהבה חובקת, עוטף את כל העולם ברגשותי.
ידיים הבולטות מהקרקע הופכות לשיחים מניבי פרי, גוויות התלויים לעצים מלבלבים. האדמה העכורה, חסרת החיים, הופכת לדשא ירוק. ואני עומד בין כל אלו, נישא ורם כאדם הראשון בגן העדן.
ובפעם הראשונה בחיי, אני מאושר.
"אתה מטורף?!" אני שומע צעקה. "לך משם מיד!". אני מסתובב. אדם אחר עומד שם, מביט עלי בזעזוע. "אני מבין איך זה וודאי נראה לך" אני צועק לו חזרה, "אבל אל תדאג. אני עשיתי את זה". "אלוהים אדירים, אתה באמת מטורף!" צועק האיש בחרדה. "בוא איתי עכשיו, אחרת אהרוג אותך!" הוא מכוון אלי אקדח. אני מתקדם אליו צעד אחד, והוא מרים אותו באיום. אני מזנק.
הקרב נגמר עוד לפני שהוא מתחיל. האיש מכסה את פניו באימה כשהוא רואה אותי קופץ לכיוונו, ואני משקע את ידי בפניו, מכניס את אפו בעזרת שורש כף ידי אל תוך מוחו, מרסס דם לכל עבר.
הוא נופל על הדשא הירוק, בחבטה רכה, עדיין לא מת. אני מרים שוב את ידי, ומותיר בגולגולתו חור. זה לא מספיק. אני מניף את אגרופי, ומועך את ראשו עוד. כבר אי אפשר לזהות עוד את העיסה הזאת של דם, מוח ועצם כמה שהיה פעם בן אדם. אני קם שוב, רועד מעט, מתנשף מעט, ואז, בבת אחת זה מכה בי.
מעולם לא עמדתי בגן עדן. מעולם לא אהבתי את העולם. מעולם לא הייתי מאושר.
אני לא אדם. אני קין.
אני צונח על ברכי מעל גופת אחי, או השוטר, או מי שהיה, ובוכה.
אבל דבר אחד אני יודע, ואדע תמיד. לא משנה אם אני חש אותה כשמיכה על כתפי, סוגרת עלי, מחליקה בלחישות על אוזני. לא משנה אם היא חודרת אלי, מצפה אותי מבפנים ומבחוץ, מבהירה לי שאני שלה ושתמיד אהיה.
אין בי אפלה.


תגובות (4)

מרוגז קלות יקר,
אני מורידה בפנייך את הכובע. הכתיבה שלך מדהימה.
עצמת התיאורים ומהירות האירועים שאירעו בהחלט נפלאים. "אני לא אדם. אני קין" – ובכן קנית אותי פה. המשפט הזה… כל כך קצר, כל כך מדויק, כל כך עצמתי.
אהבתי את התיאור הבוטה של ההרג. מקסים.
יש שתי טעויות בדקדוק שבלטו לי לעין: "אדם אחר עומד שם, מביט עליי בזעזוע" – אני מאמינה שכותבים "מביט אליי". ובנוסף, "אני מתקדם אליו צעד נוסף…" – יותר נכון לכתוב – "אני פוסע צעד נוסף לעברו…" / "אני מתקדם לעבר האיש בצעד נוסף…" וכו' וכו'.

לסיכום, הכתיבה שלך מדהימה וסוחפת. הסיפור קצר וקולע.
אהבתי מאוד.
אני בטוחה שאוהב טקסטים נוספים שלך.

תמשיך לכתוב מרוגז קלות יקר!

24/12/2014 23:49

איך זה שהוא מרים אקדח והשני מספיק לזנק?
העברת את המסר מאוד מאוד יפה. מהתום עד להבנה המטלטלת. יצוג מושלם של הדמות. בנוי היטב. אהבתי את הדיאלוגים. הקטעים שלך כרגיל ברמה מטורפת ונהדרת. ו… זהו

25/12/2014 00:36

כתיבה יפהייפיה, ראויה להערצה.
מדהים, keep up the good job.

25/12/2014 17:05

הכתיבה שלך מדהימה כרגיל. בטיפשותי ממש בתחילת הקטע חשבתי שזה קטע אופטימי, מה שבתוך זה שטעיתי! אבל למרות זאת אהבתי מאוד!

25/12/2014 17:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך