מרוגז קלות
אני תוהה.

קצת הרבה מאוד סוריאליזם

מרוגז קלות 02/01/2015 820 צפיות 11 תגובות
אני תוהה.

האישה התכווצה בפינת החדר, מרימה את הבננה האכולה למחצה לפניה כנשק.
"תרחיק ממני את הכומר המזורגג הזה, או שאני ארה!" היא צרחה, כשהבננה – שהפכה כעת לעציץ – רועדת בידה. "אני אלרגית!". "שתקי, אישה!" שאג האיש גדול המימדים, שהחזיק מתחת לבית שחיו את הכומר המשותק מפחד, "אכלי את עובד האלוהים הזה, או שאני אדחף תרנגול הודו אל אוזנך!". הוא חיטט בכיסו כדי להוציא משם את תרנגול ההודו הנכסף, ומשהבין כי כיסו לא מסוגל להכיל תרנגול הודו, הוא שלף משם פיל. "לעזאזל!" קרא, כיוון שפיל לעולם לא יצליח לשאת ולו את הריח הקל ביותר של שעוות אוזניים, ולכן לא נותרה לו בריריה אלא לדרוך על האישה. "בעיה סבוכה" העיר שרלוק הולמס לסופרמן מהצד. "אכן" אמר סטיב ג'ובס, שהיה נחוש בדעתו להצטרף לשיחה ויהי מה. "איך ייתכן בכלל שהוא מבקש מהאישה לאכול את הכומר מבלי להציע לה תחילה מלח?" שאל סופרמן. "אני מניח שנגלה בקרוב" אמר שרלוק הולמס במשיכת כתפיים, וזרק הצידה שעון שהתפתל באין אונים מתחת למגפו, שכאשר הוא נזרק הוא נדבק אל הקיר והחל במסע מפרך אל התקרה. בינתיים נאבק בפינת החדר האחרת בראד פיט נגד דיונון חללי אכזר, שהופתע מאוד כשבראד פיט הופיע יש מאין וסירב להעניק לו חתימה. "עזור לי, כומר!" קרא בראד פיט תוך התעלמות מסופרמן הנרגז, כיוון שהייתה להם הסטוריה בעייתית ביחד וגאוותו של השחקן לא אפשרה לו לבקש עזרה מאדם שנישק את דולפינו של אדם אחר. "ומה איתי?" קרא סטיב ג'ובס במחאה, תוך שהדיונון שולק את מוח עצמותיו של הכוכבן הצורח.
כל אותו הזמן הכומר עוד היה משותק מפחד.


תגובות (11)

?_? מה לעזאזל?
חחח.. נחמד, ומוזר….

02/01/2015 18:31

אני שואלת את עצמי מה גרם לך לכתוב את זה.
למען האמת, אני די מופתעת למצוא אצלך טעויות בפיסוק (" 'אני מניחה שנגלה בקרוב' אמר שרלוק הולמס" " 'אני אלרגית!'." ועוד כמה).
זה הזוי, ומוזר.

02/01/2015 18:33

מה? זה כאילו לרדת על סיפורי פנטזיה או משהו כזה? לא הבנתי את המסר כאן…

02/01/2015 19:18

    אין מסר. זה פשוט רגע של טירוף כולל.

    02/01/2015 19:28

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה גאוני הומור מתוך מאה !

02/01/2015 22:22

קטע קצת מוזר, אבל גם יש בו הומור. כשאני קוראת קטעים שלך אני מרגישה שבכתיבה שלך יש חוכמה

03/01/2015 00:46

זה מדהים שאתה מסוגל לגרום לסיפור להיראות רציני במבט ראשון [לא קריאה ראשונה, רק מבט] ואז איכשהו לגרום לי לקרוא ולהבין שזו אותה כמות סמים כמו אליס בארץ הפלאות.
עבודה טובה, אני בקנאה, עכשיו לך לעזאזל ותיקח איתך את הכומר המסכן.

03/01/2015 00:59

~מסתתרת מאחורי הקטע הזה חוכמה?~
לא הרגשתי שום חוכמה, אז אפסול את האפשרות הזו כרגע
~או שזה סתם סיפור לא ברור שאמור להיות הומוריסטי איכשהו?~
אולי קצת..
~כפי שאתה בטח מבין אני מבולבלת. לא הבנתי כלום.~
אולי זו בעצם הייתה המטרה?
~טוב, ברגע זה אני מפסיקה לנסות להבין.~

15/01/2015 15:29

    זה סתם קטע טיפשי כזה, שכל המטרה שלו הייתה לגרום לאנשים לחשוב ״מוזר…״ ולהמשיך הלאה. זו לא גאונות צרופה, זו הקרבה עצמית – חייבים להיות אנשים בעולם שיתנהגו באופן משונה כדי שלאנשים אחרים יהיו סיפורים לספר.

    15/01/2015 17:13

עכשיו אחרי שהבנתי מה הייתה המטרה, הצלחתי להבין.
"חייבים להיות אנשים בעולם שיתנהגו באופן משונה כדי שלאנשים אחרים יהיו סיפורים לספר."
אני מסכימה איתך. משפט מאוד חכם שנתן לי נקודה למחשבה.
יש לך הרבה מאוד כישרון, אני שמחה שאני זוכה ליהנות ממנו ושהוא מוצג כאן ממש לפניי על מסך המחשב.

16/01/2015 21:38

משעשע.

23/01/2015 08:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך