Dan
זה השיר הראשון שכתבתי בחיים שלי. כתבתי אותו במקור באנגלית ופרסמתי אותו באתר Poetfreak. השירים שאני כותב מבוססים על אירועים שקרו לי, על מסרים שאני רוצה להעביר או סתם מחשבותיי על העולם ומה שבתוכו. השיר הזה ספציפית, נכתב בעקבות אירוע שקרה לי.

קרקור לב

Dan 26/12/2015 948 צפיות 7 תגובות
זה השיר הראשון שכתבתי בחיים שלי. כתבתי אותו במקור באנגלית ופרסמתי אותו באתר Poetfreak. השירים שאני כותב מבוססים על אירועים שקרו לי, על מסרים שאני רוצה להעביר או סתם מחשבותיי על העולם ומה שבתוכו. השיר הזה ספציפית, נכתב בעקבות אירוע שקרה לי.

הוא יושב לו שם בשולחן, רעב.
אבל הוא כבר אכל את הסלט! את תפוחי האדמה! את העוף השרוף!
הוא מסתכל על הצלחת, משחק עם החלק הירוק של העגבנייה, עדיין רעב מבפנים.

אחיו הגדול שואל אותו איך היה היום שלו, והוא רק יכול להגיד שהיה "בסדר".
אחיו הגדול לא ישאל אותו מה קרה. הוא לא ישאל, כי הוא רק יכול לראות כמה זה לא בסדר להיות מבואס ושקט בזמן ארוחת הערב המשפחתית.

חברי המשפחה אוכלים ומקיאים, שוב ושוב, את המאכל האהוב עליהם ביותר- ציניות. בעוד שהוא אפילו לא יכול לגעת באוכל הזה.

הוא קם מהשולחן ועולה במדרגות לחדר, שם הוא שומע מוזיקה מנחמת, בתקווה להיות מלא.
אבל אף שיר לא יכול להשביע אותו. הם רק יכולים לתת לו הרגשה שהוא לא רעב, וההרגשה הזאת תיעלם ברגע שאוזניו יעזבו את האוזניות.

אבא שלו עולה למעלה, ונכנס לחדרו בלי לדפוק.
הוא שואל אותו למה הוא לא יושב בשולחן, והוא רק יכול להגיד שהוא לא רעב.
אבא שלו מקיא עליו את כל כעסו, אומר לו שהוא חייב להיות בשולחן ארוחת הערב, בלי לשאול אותו אם אולי הוא לא אוהב את האוכל שנמצא שם.

כל מה שהוא יכול לעשות זה לנעול את הדלת, בזמן שהרעב מבפנים גורם לו להקיא את כל הדמעות שהוא אכל כל חייו.
הם לא מבינים שאיבר שונה רעב אצלו בגוף. רעב לאהבה שהוא רצה לאכול כל החיים שלו.

הלב שלו מקרקר בחוזקה, אבל הוא לא יכול להאכיל אותו, כי המנה היחידה שהוא אוהב, לא נמצאת על השולחן.


תגובות (7)

ממש אהבתי, הדימוי חזק והשתמשת בו בצורה ממש טובה:)

26/12/2015 19:12

לא יודע אם בתור שיר, אבל בתור סיפור קצר, מדהים.
באמת באמת.

26/12/2015 19:34
AS AS

מסכים בהחלט עם רעש לבן. זה סיפור קצר מרשים מאוד. זה יפה בעיני שהשתמשת במוטיב של אוכל שחוזר על עצמו בהקשרים שונים ובדימויים שמעבירים את הרעיון שלך בצורה יפה וברורה. אולי הערה קטנה (גם מיותרת במקצת): לי היה חסר קצת גיוון במילים [לכתוב מילים אחרות חוץ מלאכול ולהקיא שהן יכולות להיות נרדפות או שמעבירות את אותו רעיון].
בסה"כ כל הכבוד. לי היה נעים לקרוא! דורג 5.

26/12/2015 20:16
    Dan Dan

    אשים לב לזה יותר! תודה על העצה!

    26/12/2015 20:33
Dan Dan

תודה לכולכם! אולי באמת אני אהפוך את ההגדרה של זה לסיפור קצר.

26/12/2015 20:21

דורג 5.
זה מדהים.

27/12/2015 00:04
    Dan Dan

    תודה רבה :)))))

    27/12/2015 06:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך