קשה לי עם היום הזה

טארו סאטולנה 27/04/2014 708 צפיות 3 תגובות

קשה לי עם היום הזה.
לא בגלל הזוועות האלה וכל מה שקרה.
אלא שבגלל שאני רוצה לדעת עוד על מה שקרה.
אני רואה אנשים מסביבי שבוכים את נשמותיהם, ואני? אני אפילו לא מניעה עפעף.
אני פשוט מסתכלת עליהם, אדישה.
אני כועסת כשצוחקים בצפירה, לפחות את זה אני כן עושה כמו כולם.
אבל לבכות אני לא מסוגלת.
אני מנסה להכריח את עצמי להרגיש עצובה, ואני לא מצליחה.
מה בדיוק לא בסדר איתי?


תגובות (3)

גם אני ככה.
הדרך שבה מציגים את זה לא גורמת לך לרצות לבכות, הם פשוט מציגים את זה נורא.

27/04/2014 20:24

~כיף מוזרות של שואה~
באמת שאני ככה. אני לא מצליחה להביא את עצמי להתרגש מזה, אבל אני לא מעודדת או מלגלגת בשואה בשום אופן.
הבעיה היחידה, שבקטע הזה תמיד כועסים עליי אם אני מתנהגת בדרך הקרה האופיינית שלי, וזה מרגיז אותי. כאילו אסור לי להיות 'לא בסדר'.

27/04/2014 20:26

היי…
את לא צריכה לחשוב שמשהו לא בסדר איתך.. הכול בסדר גמור.
יש כאלה אנשים שבני משפחותיהם חוו את השואה ומודעים באופן עמוק יותר למאורעות שהתחוללו שם.
אני יודעת בדיוק איך את מרגישה , כך גם אני. כי באמת איך אפשר בכלל להכיל משהו כשאומרים לך שנרצחו שש מיליון יהודים?
כשתגיעי לכיתה יא את תלמדי על הנושא הזוועתי הזה שנקרא השואה, את תביני מה ואיך נוצר ואיך קרה לעזעזאל מה שקרה… עברתי את זה ותאמיני לי שזה עדיין לא נתפס בעיני, זה לגיטימי.
אני לא יודעת אם אצלכם יוצאים למסע לפולין, אבל גם המסע הזה תורם המון להבנה של הנושא הזה.
אל תדאגי יש לך את כל הזמן שיש כדי להבין…זה בסדר

27/04/2014 20:49
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך