רובין ובאטמן

NoamCohen 06/11/2020 516 צפיות 2 תגובות

היא הבינה את מקומה בתסריט,
היא רובין לא באטמן.
היא קמה כל בוקר, מקווה להיות באטמן, אבל נשארת רובין.
היא תמיד זמינה כשאחרים עצובים, ובליבה מקום אין קץ להכיל.
היא תמיד שמחה בשבילם "מגיע לך, באמת" היא אומרת, אבל בסתר ליבה היא חושבת שמגיע גם לה, ואז היא חושבת שזאת מחשבה אנוכית ונרקיסיסטית, שעליה להשתיק.
לפעמים, יש רגעים, שנדמה שהיא קצת באטמן.
כמו רגע שהיא שואלת שאלה חכמה בכיתה, וכולם מסתכלים עליה ומערכים.
כמו רגע שהיא משיגה את הבחור שהיא רוצה, שניה לפני שהיא מגלה שהוא רעיל.
כמו רגע שהיא מצליחה לעזור לאדם אחר, וצופה בו מצליח לבד.
כמו רגע שהיא שרה, ומצליחה להגיע לתו גבוה במיוחד.
אבל זה רק לפעמים…
והיא תוהה לעצמה, האם גם רובין רוצה להיות באטמן? או שטוב לו בדיוק איפה שהוא? אולי הידיעה שהוא תורם מאחורי הקלעים מספקת אותו. אולי הוא כבר וויתר, ונכנע לחיים מאחורי הצל של אחרים. האם גם הוא כלפי חוץ מחייך, אך כשחוזר אל מיטתו תוהה, אולי הוא יכול להיות משהו אחר.
אם כך המצב, היא מנסה לדמיין דיאלוג בין באטמן לרובין. רובין אולי שתה משקה חריף מראש, כדי להוריד את מפלס הלחץ. באטמן מסתובב בשחצנות שלו, ומבקש בקולו הצרוד והעמוק, שרובין יעביר לו את השלט של הטלוויזיה. זאת אמנם בקשה פשוטה, אבל בשביל רובין זה הקש ששבר את גב הגמל, והוא מתפרץ עליו בצעקות, באטמן המופתע מנסה להתגונן, אבל הפעם רובין חזק ממנו. זה לא הדיאלוג הכי מוצלח שהיא יכולה לחשוב עליו,
אבל משהו מרגיש לה בו יומיומי ואמתי,
והיא אוהבת את זה.


תגובות (2)

קראתי את הטקסט והוא העסיק אותי קצת. יש לי קצת נטיה לא בריאה ליעץ, ואני משתדל להמנע, אז החזקתי את עצמי ונראה לי שזה יצא לטובה. עכשיו כשעברתי בסביבה, קראתי שוב, וחשבתי שהאיזון בין להיות פעם באטמן ופעם רובין נשמע לי טוב ונכון. ונראה שאת קצת כן שם. אולי פשוט צריך לאפשר קצת יותר, מדי פעם. אני לא יודע. מקווה שתמצאי את האיזון הזה.

10/11/2020 07:03

    היי, הטקסט כתוב על אדם שהייתי פעם.. בגלל זה הבחירה בגוף שלישי – היא. אני חושבת שהאיזון בין להיות פעם רובין ובאטמן הוא טבעי. אי אפשר תמיד להיות באור הזרקורים, ואי אפשר לבלות חיים שלמים בצללים.
    תודה רבה על התגובה שלך, אתה מוזמן לייעץ אם תרצה, זאת הבחירה שלי אם לקחת את העצה שלך או לא. בכל אופן, זה נחמד שהטקסט שלי הוביל אותך לקרוא אותו כמה פעמים ולמצוא משמעויות שונות :)

    10/11/2020 10:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך