stardustsherlotte
אף אחד לא יקרא את הסיפור. אנשים מפחדים משפות זרות.
ובאופן מנוגד וטבעי הם גם נמשכים אליהן.

רוחות רפאים ומבוכי החיים (או: אמונה ותועבה)

stardustsherlotte 28/10/2013 678 צפיות 4 תגובות
אף אחד לא יקרא את הסיפור. אנשים מפחדים משפות זרות.
ובאופן מנוגד וטבעי הם גם נמשכים אליהן.

Dragging ourselves every day, walking in different directions but to similar places, we feel a lot like cattle.
For what else roams the world wildly, independent, yet in search of a shepherd?
We want to be free, and yet, we continue in our endless search for god.
Christians. Buddhists. Jewish. Muslim. It doesn't matter where or when we were born. We keep on looking.
Even atheists believe in something; science, elements, spirit, souls, ghosts.
As humans, we fail to understand that we are the ghosts. We say we live, and we say we only live once.
What, pray tell, is that worth, if we all live in constant fear?


תגובות (4)

קודם שאלה: למה באנגלית?
שנית, שאלות טובות. (הייתי מנסחת תשובה אחרת אבל לא עולה לי אפשרות כרגע)
בכללי- יש משהו במה שכתבת. ואמונה, כמו כל דבר אחר, היא בעיקר לפי האדם, שהרי הוא בוחר במה להאמין ובמה לא..

28/10/2013 06:22

תשובה:
למה לא באנגלית? התחלתי לכתוב את הקטע באנגלית ולא ראיתי צורך לשנות.

28/10/2013 07:27

למה לא באנגלית: ברור שאת רוצה שיקראו את הסיפור, אחרת לא היית מפרסמת אותו באתר ואת מודעת לרתיעה של הקוראים מאנגלית, אז כדי שיקראו אותו, לא באנגלית.

31/10/2013 08:15

אבל אז מה הטעם לפרסם אותו אם הוא לא טוב?

31/10/2013 08:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך