anonimus
אשמח לתגובות, להערות ולהארות. אני יתחיל בקרוב לכתוב סיפור קצר בהמשכים אז אני ממליץ לחכות ולקרוא אותו. אני רוצה להודות לכם על הקריאה ועל הזמן שהקדשתם!

רושם ראשוני

anonimus 03/06/2014 6429 צפיות 6 תגובות
אשמח לתגובות, להערות ולהארות. אני יתחיל בקרוב לכתוב סיפור קצר בהמשכים אז אני ממליץ לחכות ולקרוא אותו. אני רוצה להודות לכם על הקריאה ועל הזמן שהקדשתם!

אומרים שרושם ראשוני זה הדבר בחשוב ביותר בחיים, בעיקר לפני שאתם מכירים בפעם הראשונה. רושם ראשוני זה הרגע שבין "היי רק הכרנו ואני לא יודע עלייך כלום" לבין "עכשיו אני מבין מי אתה"
ומה אם בנאדם לא טוב בלעשות רושם ראשוני? מה אם כל פגישה מסתיימת בסטירה עצמית ובהרגשה נוראה של כישלון ואכזבה? האם על אותו אדם נגזרו חיים שלמים של כישלון חברתי?
האם אותו אדם ינותק חברתית, לעד?
איך הפכנו לחברה שכל עתידה עומד על רושם ראשוני? הגעה למקום חדש, יצירת חברים, אהבות, עבודה ופרנסה. הכל מסתכם בדקה אחת, אולי חמש. אולם הזמן הקצר הזה הפך לרגע החשוב והקריטי ביותר בחיינו.
צריך לתת צ'אנס, סיכוי שני. הרי אין מצב שלאחר שני משפטים באמת נדע הכל על אותו בנאדם. אנשים מורכבים הרבה יותר מדקה של שיחה, החיים ארוכים ומפותלים הרבה יותר ממה שניתן לסכם בפגישה ראשונה.
אולי יש רק פעם אחת לעשות רושם ראשוני אבל אנחנו יכולים להפוך אותו לשולי. אנחנו יכולים לתת ניסיון שני, שלישי, אפילו רביעי. מי יודע, אולי כך לא נפספס את אהבת חיינו, את החבר הכי טוב או את העובד המצטיין שהיה יכול להיות לנו אלמלא היינו מתעסקים כל כך הרבה ברושם ראשוני.


תגובות (6)

יפה מאוד ובהחלט משקף את המציאות העצובה של ימינו. אשמח אם תקרא את סיפורי ושיריי ואולי תעקוב אחר התחרות

03/06/2014 21:23

נכון. מה עלי יחשבו? יש לי מבטא רק על אות ר' ועם באותו משפט יהיה את האות הזאת? ישר יגידו שאני רוסיה, ואני לא רוסיה בכלל. כתוב נכון.

03/06/2014 21:27

זה ממש נכון, ומשקף בדיוק את מה שקורה בימנו. הרושם הראשוני שאני עושה לרוב נוגד את האישיות שלי לגמרי. בצורה מלחיצה. אהבתי את הקטע.

03/06/2014 22:04

מעביר את המסר! אמי לא מומחית לכתיבה או משהו כזה,אני רק אוהבת לכתוב… בכל זאת, אני מקווה שמתיש ו אני אגיע לרמת כתיבה גבוהה כמו זו.

22/06/2014 21:46

*מתישהו

22/06/2014 21:46

סטירה=סתירה
וצר לי לדכאך, אבל הרושם הראשוני המיידי, זה שלפיו שאר הדקות שנעביר עם האדם יתרחשו, נקבע תוך שש שניות בלבד!
לצערנו, זה ככה. ולא רק ברושם ראשוני. יש לך שניות מעטות להחליט האם את רוצה להציע הצעה גבוהה יותר במכירה הפומבית, דקות ספורות לענות על שאלה בשעשועון, שניות קצרות לנשק מישהו ודקות בודדות כדי להחליט מה לומר.
הכל מתרחש מהר בעולם שלנו. אמרת – הרווחת. או הפסדת. לפעמים גם את זה לא מספיקים לדעת.
הבעיה היא, שאנשים קצרי רוח ומקובעים מדי כדי לתת הזדמנות שנייה.

22/06/2014 21:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך