רכבת

26/05/2013 700 צפיות תגובה אחת

נכנס לקונכייה לא שומע ולא רואה , פוגע ולא יורה מתייבש לבדי ברכבת לילה, הכול מסביבי רק שחור ואורות חזקים מהבהבים להם בתדירות קבועה . מחכה להגיע ליעד שלי במהלך הנסיעה .נזכר בו כול מספר דקות ושוכח , אבל יודע כמה נחמד יהיה להיכנס למיטה לחבק אותה ולדבר איתה . ואז מסתכל ימינה וגבר מבוגר מסתכל עליי מוזר , מהאנשים שאתה יודע שלא מתחשק שיישרו אליך מבט אלא שגם ישימו אוזניות וילכו לישון , אבל כמובן שהוא מסתכל ואומר לי משהו ,אני לא שומע ומתעלם באופן נחרץ אבל הוא ממשיך בשלו , אז אני מוריד את האוזניות חוזר למציאות שמסביבי והגבר המבוגר שואל אותי במבט קר ובעיניים צלולות אתה הרגת פעם מישהו ? אני ישר צלול לשלג של פולין אני בתור פרטיזאני עם רובה גרמני ומחסנית אחת שאח שלי הגדול גנב מסתרר ביערות הקפואים בזמן שמביט על חוליה סיור של האס אס , פעם שחררת כדור הרגשת את העדף של הקנה ? וראית את הפגיעה , את הדם המשפריץ כמו צינור מים בלחץ גבוה .את הנפילה , את השנייה שחזרה לך הנשימה ששם אתה מבין שהוא כבר על הריצפה . שכנראה הוא לא יחגוג בחתונה של הבן שלו ולא ייצא לו לשתות עוד כוסית של וויסקי, ואתה פשוט מתסכל ולא מעכל .כמו נפילה בהפתעה אתה לא רואה איך לעזאזל אתה אומר לנחות מהדבר הזה , יודע שהיא אמורה לבוא הנפילה והיא מבריזה ובסוף אתה מתרסק, ובשנייה אחת יותר מידי הכול נגמר, שקט מושלם כזה שלא תשמע גם במדבר . אז הוא תפס לי את שדה הראייה והסתכלתי עליו טוב העיניים שלו רעדו הפה שלו היה רטוב הגבה גם טיפה קופצת , כול מי שישב לידנו מחכה להמשך הסרט לתגובה שלי כאילו אני מפקד על איזה חוליה המובילה אותם למשימה האחרונה, חשבתי שניה ואמרתי "וואלה לא יצא" .


תגובות (1)

נחמד…
(:

27/05/2013 05:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך