רק הבזק אור.

Colorful Magic 03/08/2014 813 צפיות 3 תגובות

לפתע פתאום, ישנו הבזק חזק של אור. ושום דבר לא חוזר להיות כמו שהיה.
מאוחר יותר מגיעים קולות האמבולנס, אפילו שהוא נוסע חמישים קמ"ש מעל למהירות המותרת – הוא מאחר. הצליל החזק משפד אוזניים. הגוף לא בטוח שהוא מסוגל לסבול כזו מכה חזקה.
ילדה מרימה את היד אל מצחה, ושם ידה מוכתמת בדם. אבל זה לא משנה, כי זה לא יפגע בה יותר.
הילדה הקטנה מבולבלת נורא. איפה ההורים שלי? היא חושבת שוב ושוב, רועדת כמו בסופה. הדבר האחרון שראתה, היה צבע אדום, מרוח על הכביש. הוריה הפוכים – מלאים חומרים ורודים ואפורים שמכסים אותם. עיניה הקטנות מנסות לעכל את המתרחש, אך היא עדיין לא מבינה.
אנשים אומרים כל מיני דברים לאנשים אחרים, וכולם בבגדים כחולים, הם לוקחים את שני ההורים שלה, ששרועים על הרצפה. מכריזים על שעת המוות שלהם.
הם נסעו במכונית אל ביתם, מקשיבים למוזיקת רדיו מרגיעה. הייתה צרחה, ואז היה כאב חזק והבזק אור.
פתאום, החיים כפי שידעתם אותם קודם – נעלמים. מתפוגגים. ומה נשאר?
ילדה קטנה, בלי הורים. יילוד בלי אמא. אבא עם נכות נצחית. ילד עם שיתוק. אישה במוות מוחי.
קליפות עור, קטנות או גדולות. וכל מה שהיה צריך לקרות בשביל זה, זה רק הבזק אור קטן.
חשבת על זה פעם?
זה קורה כל הזמן.


תגובות (3)

חשבתי,

03/08/2014 14:00

מצמרר ומדהים.

03/08/2014 16:50

אכן

06/08/2014 12:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך