noyatar123
מיצטערת..
סתם פריקה \:

שונאת. (פריקה..)

noyatar123 21/10/2013 765 צפיות 4 תגובות
מיצטערת..
סתם פריקה \:

אני שונאת את החיים. שכל פעם צריך להיתמודד איתם כל פעם מחדש, עם קשיים וכאבים.

אני שונאת את הפחד. שמפתיע אותך כל פעם מחדש, גורם ללב שלך להפסיק ליפעול לשנייה.

אני שונאת את העצב. שנותן לך תחושה שבא לך ליפרוץ בבכי, שגורם צורך להיתבודד בפינה הכי חשוכה.

אני שונאת את האהבה. שתמיד בסופו של דבר ניגמרת, שגורמת ללב שלך להישבר כל פעם מחדש.

אני שונאת את האור. שגורם לך להיסתנוור, ליראות את התיקווה שתמיד ניגמרת בסופו של דבר.

אני שונאת את החושך. שמכבה לך את העיניים, שעושה עתיד שחור ורע.

אני שונאת את המוות. לא לדעת מהם החיים שאחרי, לפחד מיזה, ליחיות עם התחושה שניגמר.

אני שונאת את הכעס. ליצעוק על כל דבר זז, לנסות להיתפרק בלי הצלחה.

אני שונאת את השנאה. שגורמת לך לחשוב שלילי, לתת לך ליטעות בלי לדעת שטעית.

בעצם אני שונאת כל כך הרבה דברים שאתם יודעים מה שכחתי? לאהוב.
נימאס לי מהחיים.
נימאס לי מהפחד.
נימאס לי מהעצב.
נימאס לי מאהבה!.
נימאס לי מהאור.
נימאס לי מהחושך.
נימאס לי מהמוות.
נימאס לי מהכעס.
והכי נימאס לי: מהשנאה.

הדמעות זולגות כל כך הרבה זמן. אף אחד לא שם לב, לאף אחד לא אכפת.
אף דבר לא מחזיק אותי פה, בחיים האלה. נימאס לי!


תגובות (4)

את לא צריכה להצטער! כול כך עמוק ויפה! תמשיכי כך!

21/10/2013 12:49

אין לך על מה להצטער, כולם פורקים וזה בסדר גמור!
רוצה לפרט לי באיימל מה קרה כדי שאני אוכל לעזור? ❤️

21/10/2013 12:50

נוי….. תחשבי חיובי תמיד!
גם אם החיים קשים, את עכשיו בגיל ההתבגרות [נכון?| בגיל הזה הכל נראה מעצבן, ומפחיד ועצוב והכל נראה כאילו עושים לך דווקא אבל זה לא ככה!
תחשבי על הדברים שאולי את אוהבת..
תחשבי על דברים חיוביים, על כמה את יפה, על כמה אוהבים אותך פה באתר וכמה אני אוהבת אותך…. כיף לי לדבר איתך במייל, אני מרגישה שאנחנו חברות כבר כמה שנים למרות שאנחנו מדברות במייל רק יומיים.
תחשבי שיבוא יום ואת תקראי את זה ותחשבי: "איזה שטויות פעם שנאתי" ואת תחייכי לעצמך……

21/10/2013 14:58

דיייי חייימשליייי :((((( דברי איתי אהובתי
אה והכתיבה שלך מושלמת!

22/10/2013 07:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך