שיטות של שקרים פרק 1

sophia321 21/12/2019 742 צפיות אין תגובות
.

בבוקר התאהבתי בך: ולא היה ריח של קפה ולא היו טיפות טל על החלון. בלילה לפני כן לא שכבנו ולא ישנו מכורבלים בחלום על העולם שיצרנו ביחד. צרחתי מבפנים, כי כל שיכולתי לחשוב עליו היו הנשיקות שחלקנו, מלאות בַּתשוקות שבעבעו בבטני והתנפלו עליי. אף אחת מהן לא הייתה נשיקה של אישה מאוהבת. תמיד של ילדה מפוחדת ושקרנית.

למרות הכאב, אני לא יכולה להימנע מלדמיין כמה אמיתי יכול היה הסבך שבינינו להיות אם האקספוזיציה לא הייתה כל כך מעוותת. אני כבר לא יכולה להאשים את העיתוי, את מקום ההתרחשות ואת הדמויות שמסביבי. הם ראו ישר לתוכי והמשיכו הלאה. רק אתה לא ראית. היית עיוור מאהבה אלי. לא הבנתי למה- אני לא שקרנית מוצלחת ולא מציאה גדולה, אבל אף פעם לא שאלתי. לא רציתי לגרום לך לתהות, לפקפק שמא עשית טעות ולהפסיק לאהוב אותי. היציבות, התמיכה, ההערכה, ההגנה, הביטחון – כל צורך שהעליתי על בדל שפתיי מסופק מתוך אהבה גדולה. אבל ידעתי שיום אחד זה יבוא אלייך. אולי מספיק אנשים ייעצו לך לעזוב, אולי תכין טבלה של יתרונות וחסרונות ותבין עד הפער בניהם. ההיגיון שלך יכה בך כמו ברק. כי חוץ מאשר בי, אתה תמיד יודע לבצע את הבחירות הנכונות.

היום לא חייכת אלי, לא החמאת, לא אמרת שאתה אוהב. לא תשוב אלי, אלינו, כי עכשיו שנינו יודעים שלא כדאי לך. היום בבוקר זרקת אותי במה שהרגיש כמו המכה השפלה ביותר מתחת לחגורה הגבוהה ביותר שידעתי מעודי. ראיתי אותך לוקח את הלב הקטן והשחור שלי ומשליך אותו מחוץ לחלון הבית שלך, מביא את הלילה האחרון על העולם הפיוטי שלנו. עמדתי מנגד, צופה בהרס שאין לי עליו טיפת שליטה. רציתי לשנוא אותך. אומנם זה הגיע לי, אבל פגעת בי, השפלת אותי, דרכת עלי. ודווקא כשעמדת שם, כשבעיניים הכחולות מבט לא מוכר ובטוח בעצמו של זעם עצום, זו הייתה הפעם הראשונה שהצלחתי לאהוב אותך. גם כשכל הניסיונות שלי ירדו לטמיון, לא עלה בי שלתת לך לפגוע בי יהיה מה שייתן לי את ההזדמנות להעריך אותך. היום בבוקר התאהבתי בך ואני המאושרת והעצובה ביותר שהייתי אי פעם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך