שילוב של רגש ויופי הורגים אותי

22/04/2019 578 צפיות אין תגובות

את דוויד הכרתי במועדון חשוך, בין עשן הסיגריות האופף
הוא עמד שם מעבר לבר.
מסתכל לעברי, מנסה להבין אם אני יפה גם באור.
בודק איך נוכל להפגיש מבטים, נועץ חזק עד שארגיש מוטרדת ואחליט להסתכל בחזרה.
למזלו, הוא יפה מידי בשביל שלא יבחינו בו. ידע מה עובד לו.
ערבוב של אובר ביטחון וחוסר ביטחון חיברו בין הגוף לנפש שלו, הובילו אותו למצוא את דרכו וגם ללכת לאיבוד בחיים האומללים שלנו.
הוא היה צועד בגאווה, ראשו מורם אל השחקים, סנטר למעלה, קרוב לעננים, אך נשמתו הייתה חבויה ומבולבלת. לא ידעה מרגוע.
שילוב של רגש ויופי הורגים אותי. הורגים אותי.
מה יש בהם היפים האלה שהם לא בסדר? אולי החיים לימדו אותם לחשוב שזה כל מה שיש להם לתת, חיוך קסום וגוף בצבע מוקה?
ובכן, שנים של היכרות בינינו הובילו ליחסים לא קונבנציונאליים. נגעו בשנינו במקומות שונים, בתקופות של כאוס ובעונות קרות.
בהתחלה זה היה רק בכתב. נזהר ומפוחד לצאת מתוך תמונת פרופיל, תסמין ברור של חוסר ביטחון.
כבר אז דפוסי ההתנהגות האימפולסיביים שלו היו תלויים על הקירות, מנצנצים אליי כמו שלטי אזהרה בשולי הדרך.
בחור של דרמות דרמות כל היום.
אבל איפה שיש אקשן גם הנשמה שלי קיימת, זועקת לזריקה של תשומת לב, מוכנה להתעטף בכל מה שתתנו לה, רק להרגיש שהיא נושמת, שואפת חמצן לריאות.
לאחר זמן מה נפגשנו, פיסת עור וזוג עיניים. בוחנים אחד את השני במבטים מהורהרים. מנסים להבין אם אנחנו לטעמנו.
מחברים את תווי הגוף והפנים אל התבנית הרגילה, אל נטיית ליבנו הערמומית והתוהה.
הוא היה בדיוק כמו שאני אוהבת.
אבל אני הייתי יותר מידי בשלי והוא היה יותר מידי בשבילי.
לפעמים הייתי מרגישה כמו מושא ההערצה שלו. היה מסתכל עליי כמו הרך הנולד, חובק אותי במבטו, הורג אותי ברכות.
לפעמים הרגשתי מטופשת, מכוערת, שנואה, אחרת, שונה מכל מה שרצה וידע והכיר.
המחשבות על מה שהוא מרגיש גרמו לי קצת לשכוח, מה אני בעצם;
ג\'אנקית של אהבה, מכורה אל הסם, חופנת את הנשמה שלו, רוצה לקחת עוד.
תאהב אותי
עוד ועוד ועוד
תרצה אותי עוד ועוד ועוד
תצרח את שמי כשאני מעליך, במיטה.
תבכה בלי די כשאני הולכת.
תכאב עד עמקי הנשמה, שישרוף ויבער בסרעפת.
תרצה יותר, תרצה אותי יותר.

את דוויד איבדתי במועדון חשוך,
בין עשן הסיגריות האופף
הוא עמד שם לידי אבל רצה פחות
מסתכל ובוחן, מנסה להבין אם אני מספיק יפה עדיין.
בודק איך נוכל לא להסתכל, איך נוכל להמשיך את הלילה בידיעה של סוף.
למזלו, הוא יפה מידי בשביל שלא יבחינו בו. ידע מה עובד לו.
תמיד ידע מה עובד לו.
שילוב של רגש ויופי הורגים אותי. הורגים אותי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך